Hop til indhold
Sarah Young's lover

GB med Maria & Camilla i Valby.

Recommended Posts

Jeg kan desværre ikke lave et link men deres event stod under sex-events.

Desværre mødte vi kun 2 stk op og én enkelt der ikke vidste der var GB.

Så kære københavnere, mød nu op når i er tilmeldt ellers kommer pigerne fra Jylland ikke igen.

Begge piger ligner dem på billederne og super frække men også søde på den gode måde.

Vi skiftedes til at slikke og kneppe pigerne på skift uden kondom skift og de slikkede også hinanden. 

Mit klimaks var dog da jeg tog Maria i doggie og Camilla lå neden under og slikkede mine tvillinger imens hun højlydt fortalte hvor fræk hun syntes det så ud. Til slut fik jeg dobbelt BJ og kom ud i ansigt/mund på dem begge som de så slikkede af på hinanden. 

100% gengældelse factor og håber de kommer igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse @Sarah Young's lover. Ærgerligt for de 2 dejlige kvinder at der ikke var flere der mødte op til dette GB.

Men du fik da så maksimal ud af din deltagelse, ved at de var 2 om dig samtidig. 

Håber de vender tilbage, så jeg har mulighed for at deltage næste gang. Det lyder til at @Camilla sexy milf og Maria forstår at supplere hinanden :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg også deltaget i nogle Events, men hvis de skriver herinde d. 7 april, om GB d. 7 & 8 april, vil jeg tro at de får mange usikre tilmeldinger. Ikke at det er nogen undskyldning for ikke at møde op, det skal man hvis man tilmelder sig. 

Men jeg er f.eks. Allerede udelukket, med sådan en kort frist, og har set en del GB med meget kort frist.

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 13 minutter siden:

Nu har jeg også deltaget i nogle Events, men hvis de skriver herinde d. 7 april, om GB d. 7 & 8 april, vil jeg tro at de får mange usikre tilmeldinger. Ikke at det er nogen undskyldning for ikke at møde op, det skal man hvis man tilmelder sig. 

Men jeg er f.eks. Allerede udelukket, med sådan en kort frist, og har set en del GB med meget kort frist.

Det var ik på dagen de satte den op noget før 

jeg skrive også at de skulle glæde sig i Valby 6/4  den blev sat op ca 5/4 måske før gangbanget i Randers

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 28 minutter siden:

Du har ret i af en del GB bliver slået op med meget kort varsel, hvilke gør at der er en del som ikke har mulighed for deltagelse.

Men dette blev slået op første gang 26 marts og igen samme dag. 7 april men måske mere som en reminder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sarah Young's lover skrev, den 19.4.2025 at 11:42:

Jeg kan desværre ikke lave et link men deres event stod under sex-events.

Desværre mødte vi kun 2 stk op og én enkelt der ikke vidste der var GB.

Så kære københavnere, mød nu op når i er tilmeldt ellers kommer pigerne fra Jylland ikke igen.

Begge piger ligner dem på billederne og super frække men også søde på den gode måde.

Vi skiftedes til at slikke og kneppe pigerne på skift uden kondom skift og de slikkede også hinanden. 

Mit klimaks var dog da jeg tog Maria i doggie og Camilla lå neden under og slikkede mine tvillinger imens hun højlydt fortalte hvor fræk hun syntes det så ud. Til slut fik jeg dobbelt BJ og kom ud i ansigt/mund på dem begge som de så slikkede af på hinanden. 

100% gengældelse factor og håber de kommer igen.

Tusind tak for de fine ord, tak fordi du kom babe:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skriv gerne i denne tråd næste gang I kommer til kbh. Kunne være spændende at deltage, hvis det ligger på et fornuftigt tidspunkt. altså ikke kl 11 om formiddagen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...