Hop til indhold

Recommended Posts

Hvem skal man besøge i Odense, hvis man søger en slank thai kvinde til en FP aftale? Hun må gerne være lidt vild og tilbyde bj cim

Alder betyder ikke så meget bare hun er slank. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en lækker oplevelse i Boldbro her forleden ved JoJo hvor jeg blev betjent af ældre kvinde, hun var ikke slank eller særlig køn men var bare total vild og kærlig, bedste kæreste oplevelse jeg har haft :rolleyes: 

Redigeret af Knustildig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knustildig skrev, den 19.4.2025 at 08:26:

Jeg havde en lækker oplevelse i Boldbro her forleden ved JoJo hvor jeg blev betjent af ældre kvinde, hun var ikke slank eller særlig køn men var bare total vild og kærlig, bedste kæreste oplevelse jeg har haft :rolleyes: 

Lyder spændende var ikke klar over man kunne få det sjove ude ved JOJO

Del dette indlæg

Link til indlæg
Er nysgerrig skrev, for 11 timer siden:

Lyder spændende var ikke klar over man kunne få det sjove ude ved JOJO

Jo det kan man.. specielt efter "lukketid" .. hendes massage er god men sexdelen kan være meget akavet og hun virker fjern 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fået massage ved Jojo i rigtig mange år og kan på ingen måde  se hvorfor hun skulle begynde at tilbyde dette. Tror der forveksles med et andet sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Er nysgerrig skrev, for 21 timer siden:

Jeg har fået massage ved Jojo i rigtig mange år og kan på ingen måde  se hvorfor hun skulle begynde at tilbyde dette. Tror der forveksles med et andet sted. 

Du har oprettet en profil kun til dette formål? 

Du kommer kun for massage, hvordan i alverden skulle du vide mere end det 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej det er jeg bestemt ikke enig i. Du er vist bare ude på at skade hendes butik, prøv og læs andres kommentar. Du ved jo nærmest intet om navne og hvem de ansatte er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Er nysgerrig skrev, for 7 timer siden:

Nej det er jeg bestemt ikke enig i. Du er vist bare ude på at skade hendes butik, prøv og læs andres kommentar. Du ved jo nærmest intet om navne og hvem de ansatte er. 

Hvorfor skulle være ude på at skade hendes butik

Det her løber af sporet. Det er nu velkendt at man ikke kun får massage på den adresse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...