Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige besøgt hende... Pheeeew. Det var fantastisk. Det var nok den bedste oplevelse jeg har haft med en GP.

Hun er absolut lige så smuk som hendes billeder. Brysterne er silikone, dog med et synligt ar under.

Hendes ansigt og krop er.. smuk. Og hun er nok den mest behaglige GP jer har mødt, intet akavet eller falsk. Masserer af kys, dog ikke med tunge, hvilket passer mig fint. Engelsk taler hun også helt fint. Ingen problemer overhoved.

Hun giver blow uden og sex med, som der står i annoncen. Og det er alt sammen absolut i top. Og hun nød det hele mindst lige så meget som jeg gjorde. Eller hvis hun ikke gjorde, var det absolut overbevisende.

Jeg ved ikke med massage. Da jeg havde set hende og hun spurgte om jeg ville starte med massage sagde jeg nej tak, jeg vil hellere direkte til sex. Det lod det absolut ikke til hun havde noget i mod.

10/10 jeg har ikke oplevet bedre.

Stedet var måske ikke helt i top, men jeg skænkede det ikke en tanke efter vi var i gang. Men det er tydeligvis et sted hun deler med mindst en anden pige, måske en del flere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nørden skrev, 1 time siden:

Jeg har lige besøgt hende... Pheeeew. Det var fantastisk. Det var nok den bedste oplevelse jeg har haft med en GP.

Hun er absolut lige så smuk som hendes billeder. Brysterne er silikone, dog med et synligt ar under.

Hendes ansigt og krop er.. smuk. Og hun er nok den mest behaglige GP jer har mødt, intet akavet eller falsk. Masserer af kys, dog ikke med tunge, hvilket passer mig fint. Engelsk taler hun også helt fint. Ingen problemer overhoved.

Hun giver blow uden og sex med, som der står i annoncen. Og det er alt sammen absolut i top. Og hun nød det hele mindst lige så meget som jeg gjorde. Eller hvis hun ikke gjorde, var det absolut overbevisende.

Jeg ved ikke med massage. Da jeg havde set hende og hun spurgte om jeg ville starte med massage sagde jeg nej tak, jeg vil hellere direkte til sex. Det lod det absolut ikke til hun havde noget i mod.

10/10 jeg har ikke oplevet bedre.

Stedet var måske ikke helt i top, men jeg skænkede det ikke en tanke efter vi var i gang. Men det er tydeligvis et sted hun deler med mindst en anden pige, måske en del flere.

Dejligt med en anmeldelse,da jeg virkelig havde min tvivl om hun var real,da hun i mine øjne er virkelig lækker ,hvilket af billederne ligner hun mest ,der er også dem på hendes Instagram. 

Jeg har selv lige skrevet med hende og der svarer hun at hun Kysser med tunge da jeg spørger ind til det .

Er hendes bryster bløde eller hårde ?

Tak for anmeldelsen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cantona7 skrev, for 4 timer siden:

Dejligt med en anmeldelse,da jeg virkelig havde min tvivl om hun var real,da hun i mine øjne er virkelig lækker ,hvilket af billederne ligner hun mest ,der er også dem på hendes Instagram. 

Jeg har selv lige skrevet med hende og der svarer hun at hun Kysser med tunge da jeg spørger ind til det .

Tak for anmeldelsen 

Ja helt enig, virkede næsten for godt til at være sandt. Kommer du også med en anmeldelse hvis du besøger hende? - det ville være rart ihvertfald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Booby trappa skrev, for 6 timer siden:

Ja helt enig, virkede næsten for godt til at være sandt. Kommer du også med en anmeldelse hvis du besøger hende? - det ville være rart ihvertfald.

Ja det skal jeg nok ,hvis jeg når at besøge hende ,da jeg ikke ved hvornår hun smutter igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cantona7 skrev, for 16 timer siden:

Jeg kan se, kan du nok også selv, at hun har linser på i nogle af billederne. Det er ikke hendes naturlige øjenfarve. Men ellers er det hende. Videoen på hendes side på Annoncelight virker umiddelbart meget ny, det var rimeligt meget præcis sådan hun så ud da jeg mødte hende. Og ja, så vidt jeg kan se er alle billederne hende, med varierende mængder af makeup og lidt anden hårfarve i nogen.

Det er begrænset hvor mange silikone bryster jeg har haft i hænderne (desværre? xD) men jeg ville nok sige de føltes ret faste.

Mj1991 skrev, for 10 timer siden:

Hvor henne i byen holder hun til? 

Meget tæt på Odense sygehus.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har forgæves forsøgt at gå kontakt idag ,desværre svare hun ikke ,jeg kan se hendes annonce er lagt op ca 13.30 idag .

Jeg må vente og se ,hvad der sker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cantona7 skrev, for 22 minutter siden:

Har forgæves forsøgt at gå kontakt idag ,desværre svare hun ikke ,jeg kan se hendes annonce er lagt op ca 13.30 idag .

Jeg må vente og se ,hvad der sker

Ok, er det muligvis fordi du ringer til hende, hun har nemlig skrevet “no call”.

Ellers så svarer hun vel forhåbenligt senere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Booby trappa skrev, 1 time siden:

Ok, er det muligvis fordi du ringer til hende, hun har nemlig skrevet “no call”.

Ellers så svarer hun vel forhåbenligt senere. 

Jeg har skrevet sms 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende i dag. Wow, hun er lækker og mega-sød.

Hendes bryster er silikone som Nørden nævner. Men wow, hun giver dejlig blowjob. Hun bliver i Odense i 2 uger, og hun tager videre mod København.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har også lavet aftale med hende igår men da jeg kommer på adressen spørger hun om jeg kan komme igen om 20 min og jeg siger det kan jeg godt men da jeg kommer igen bliver døren ikke åbnet jeg vender 15 min og prøver igen og døren bliver åbnet af en anden pige som så kalder på hende hun kommer og siger hun ikke arbejder idag dog iført sugeplejer under tøj så jeg går igen laver aftale fra andet nr ca 30 min efter men døren bliver ikke åbnet jeg er så træt af alle de gange aftaler ikke holder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cantona7 skrev, for 7 timer siden:

Desværre så vælger hun ikke at svare mig mere ,selvom vi havde kontakt søndag 

Samme her, det foregik dog over whatsapp, som jeg tror at hun har slettet(står ihvertfald at hendes nr ikke har det) - måske derfor hun ikke har svaret. Har i andre også brugt whatsapp, eller ignorerer hun også på normal besked?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Booby trappa skrev, for 4 timer siden:

Samme her, det foregik dog over whatsapp, som jeg tror at hun har slettet(står ihvertfald at hendes nr ikke har det) - måske derfor hun ikke har svaret. Har i andre også brugt whatsapp, eller ignorerer hun også på normal besked?

Skrev sms .

Som blev svaret på og vi skrev frem og tilbage. 

Da jeg så ville lave aftale med hende dagen efter så hørte jeg ikke mere,det er så næsten 2 døgn siden nu,så jeg må nok indstille mig på at det ikke bliver til noget.

Hun ser mega lækker ud ,ærgerligt hun vælger at ignorer en .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...