Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, er der nogle der har besøgt Vicky i Glostrup og kan fortælle lidt om hendes sted, om der er flere piger og om det er diskret, ved hun har været i Herlev på det kendte og ikke så diskrete sted, ville helst ikke besøge hende sådan et sted

https://nympho.dk/n3106/1513/vicky-gfe

Del dette indlæg

Link til indlæg
niceguyhimself skrev, for 10 timer siden:

Hej, er der nogle der har besøgt Vicky i Glostrup og kan fortælle lidt om hendes sted, om der er flere piger og om det er diskret, ved hun har været i Herlev på det kendte og ikke så diskrete sted, ville helst ikke besøge hende sådan et sted

https://nympho.dk/n3106/1513/vicky-gfe

Del dette indlæg

Link til indlæg

@niceguyhimself

Jeg har ikke mødt Vicky i Glostrup, men har besøgt stedet i forbindelse med en anden pige.

Stedet er rimelig diskret i forhold til Herlev.

Det er en lejlighed med flere værelser, så der er måske en eller to piger udover hende.

Jeg synes helt klart at Glostrup er et bedre sted og mere diskret, når man skal lukkes ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Vicky i Glostrup sidste år. Jeg antager at hun er samme sted nu. I så fald synes jeg det er distrikt.

Det var på en trafikeret gade, men trukket væk. Så der er aktivitet i området, men foran Vickys trappeopgang er der ikke nogen. Det er et privat lejlighedskompleks med låst trappeopgang. Der er dog også diverse firmaer, der deler opgangen. Igen: jeg var der i normal åbningstid: ingen mennesker! Omvendt skal alle lukkes ind - også Alm besøgende til de normale lejligheder.

Jeg tror der er andre, men få, damer i lejligheden. Vicky sørger for at man ikke møder nogen. Hun venter fx udenfor badeværelset

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Marisa i Glostrup i går. Hun sagde at hun deler lejlighed med en "Vicky". Hvis det er den samme, så kør om på bagsiden af lejlighedskomplekset og parker' (husk p-skiven). Hvis du er heldig, så er stål-vindeltrappen åben, og du kommer så op på 1. sal ganske uset. God fornøjelse ;)B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Basse75 skrev, for 16 timer siden:

Kan du sige om det var godt at besøge Marisa? 

Denne tråd handler om Vicky, bare så vi ikke blander det hele sammen

Jeg forslår at du søger på Marisa, hvis du vil vide mere om hende, der er en del positive tråde om MarisaB)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sgt. Pebber skrev, for 21 timer siden:

Jeg besøgte Marisa i Glostrup i går. Hun sagde at hun deler lejlighed med en "Vicky". Hvis det er den samme, så kør om på bagsiden af lejlighedskomplekset og parker' (husk p-skiven). Hvis du er heldig, så er stål-vindeltrappen åben, og du kommer så op på 1. sal ganske uset. God fornøjelse ;)B)

Det vil jeg gøre, tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
GlJens71 skrev, for 23 timer siden:

Jeg besøgte Vicky i Glostrup sidste år. Jeg antager at hun er samme sted nu. I så fald synes jeg det er distrikt.

Det var på en trafikeret gade, men trukket væk. Så der er aktivitet i området, men foran Vickys trappeopgang er der ikke nogen. Det er et privat lejlighedskompleks med låst trappeopgang. Der er dog også diverse firmaer, der deler opgangen. Igen: jeg var der i normal åbningstid: ingen mennesker! Omvendt skal alle lukkes ind - også Alm besøgende til de normale lejligheder.

Jeg tror der er andre, men få, damer i lejligheden. Vicky sørger for at man ikke møder nogen. Hun venter fx udenfor badeværelset

Hvordan var mødet med Vicky, var hun ligeså lækker som hendes billeder? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
niceguyhimself skrev, 1 time siden:

Hvordan var mødet med Vicky, var hun ligeså lækker som hendes billeder? 

Lige præcis det spm er der mange meninger om her på sitet ;-) 

Hendes modelfotos er jo netop modelfotos. Desuden er de gamle - hendes reelle alder har der også været meget diskussion om her på sitet. Hun har efterhånden også nogle alm selfies. Vurder efter dem. Jeg synes hun er mega lækker.
Hun holder sig godt. Hun er mega sød og imødekommende.  Hun har noget erfaring og en afslappethed, som er det jeg søger - foruden jo selvfølgelig hendes store bløde sili babser ;-)  Hendes hårlængde er noget kortere i dag (ca skulder), hvilket sikkert er mere praktisk i hendes fag… hvor jeg jo sukker efter modelfotos-længden… nå skidt :-)

Jeg får det indtryk at hun kan lide hvad hun laver. Hun går lige så meget efter sin egen nydelse som efter min - noget jeg godt kan lide. Hun kan godt lide at blive slikket

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig til det @GlJens71 siger! :-) 

Hun er total afslappet og det virker som om hun nyder tiden med dig. Det er desværre en sjældenhed.

Hvis du er til en fræk voksen pige, der virker til at være tændt, så er det helt sikkert et godt valg! :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
niceguyhimself skrev, den 22.4.2025 at 22:20:

Fik besøgt Vicky idag, det har ikke jeg fortrudt, hun er fanme fræk og lækker og ved hvordan en mand skal håndteres, tak for jeres indput

Thank you for choosing me <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...