Hop til indhold

Recommended Posts

Det har været en fin hektisk start på 2025. 

For et par uger siden var jeg igen i Helsingør, og fandt vejen forbi Citygirls. Jeg kan lide placeringen, og den diskrete vente position, hvor du ikke ses. 

https://citygirls.dk/x.php?id=102

Maja var på vagt, og vi fik præsenteret. Jeg beder om en halv time, prisen stemte ikke helt med det oplyste på hjemmeside, heldigt jeg havde ekstra med. 

Af med tøjet og vente på hende. Hun kommer ind. 

En meget flot, slank høj pige, med en dejlig lille røv. Vi går i gang med at røre ved hinanden, og jeg ender på ryggen til min yndlingsdel - blowjob - hun er lidt ivrig med at få dut på, før flagstangen gør honnør :!:. Det er bare lidt irriterende med en halvslap pik i gummi. 

Stiv blev den, og hun suttede fint, ikke top karakter men ok, jeg fik lov at lege med hendes fisse og nogle gode tag på den dejlige numse :x 

efter noget tid tager hun pikken ud af munden, og sætter sig på mig, hun begynder at galoppere, og beder hende om at gå i trav, så jeg kunne mærke hende, og min pik oppe i hende. Kunne mærke den var godt i bund, og hun arbejdede roligt nu… langsomme dybere ryk, lige som jeg kan lide det. :-P

Hendes bryster var lidt for små til mig, men er også en rigtig “pat man” men nogen gange skal nyt prøves  

Hun er skåret godt, og har en dejlig krop at berøre undervejs  

Efter en ride lektion var det min tur til at gøre arbejdet, lige hurtigt i en missionær, som ikke uddybes yderligere, og videre til det jeg havde set frem til  

Nu - nu skulle min pik op bagfra, jeg elsker når pige ligger med popo i vejret, og jeg kan se min pik glide langsomt op i fissen, helt i bund. Sådan tog jeg hende lidt tid, hvorefter jeg lagde mig ind over hende og kunne mærke hele hendes og min krop sammen  

Legede med hendes fisse igen, og satte tempoet roligt i vejret, som et dampstenoel med kog på kedlen sætte jeg i sving. Efter kort tid gned hun røven yderligere i vejret, og legede med sin fisse selv nu, hun skubbede op, og kom med et drøn af en fake orgasme, heldigvis var jeg ved peak også, og sprøjtede kort tid efter  :eek:

Så var jeg fri for at grine, det var lidt komisk “did you also come?” Spurgte hun kort efter. 

Hun tørrede min pik, og lidt ligegyldigt pillowtalk, hvor hun prøvede at tirre min pik, så jeg ku gå med stiv pik. Den hoppede vi heldig os ikke på :blink:

Alt i alt en fin oplevelse, men der er ikke gentagelsesfare - ville alle dage vælge skønne Mia hos Citygirls isf. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Ret dårlig stil at hun skulle have mere end annonceret, når nu priserne fremgår af pigernes profiler...

cp2929 skrev, for 2 timer siden:

“did you also come?”

Er hun ikke dansk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, for 6 timer siden:

Tak for anmeldelsen.

Ret dårlig stil at hun skulle have mere end annonceret, når nu priserne fremgår af pigernes profiler...

Er hun ikke dansk?

Ja, men de 100kr ville jeg ikke ødelægge stemning på. Sååå. Det sku jeg måske ha gjort. 

nej hun talte ikke dansk. Hvilket jeg gerne vil foretrække. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snapsex skrev, den 7.5.2025 at 06:27:

Dejlig anmeldelse. Hvilket land var hun fra?

Svært at vurdere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...