Playfull 97 Skrevet 26. Marts, 2014 Ja så tog jeg mig sammen, og lavede en aftale med Daniella. Ikke fordi det var planlagt, men hendes væremåde inde på chatten, og hendes billeder, tændte en eller anden gnist, som jeg var nødt til, at få slukket den. Efter aftalen var i hus, jeg bestilte en gang pirringsbondage med tease og denial(Ikke fordi jeg ikke ville komme, men for at skaffe lidt ekstra spænding), ca en uge senere. Men heldigvis hjalp Dani mig, hun sørgede for jævnligt at minde mig om, hvad jeg havde forvillet mig selv ud i, ved små søde bemærkninger her i chatten. Her er dejligheden http://www.voksenlisten.dk/daniella Endelig oprandt så dagen, hvilket kun kunne gå galt, da mine forventninger, var skruet helt vildt op. Da jeg ankommer til huset, dukker der en engel op i døren, og jeg bliver usikker, kan det virkelig passe, at denne smukke, smukke unge pige, er den jeg skal være sammen med, den næste times tid. Hun er typen, vi mænd ville fløjte efter ude på gaden, men når hun vendte sig rundt, ville hun bare se en savlende flok hundehvalpe, som ikke kan få et fremsagt et ord. Efter at være præsenteret, og jeg afleverede min noget specielle buket blomster, fik jeg et tak, og en dejlig knus, og så fik jeg travlt med, at få et hurtigt bad, så jeg ikke gik glip af et sekund, med denne dejlighed. Derefter var det ovenpå, pengene leveret og efter en par krammer og små sorte kys, nej hvor er hun behagelig at være i selskab med, blev Playfull placeret i midten af sengen, og legen kunne begynde: Denne del må i tænke jer til, den er mellem Dani og mig, men alt ved denne oplevelse med Dani, var bare så positiv, lækkert, og gennemført, at hun kun kan anbefales. Hun har en udmærket fantasi, lyst til at opfylde ønsker, og øjne der lyser af frækhed(stakkels drenge i hendes alder:) karakterer: Huset :9 ud af 10 Pigen(Daniella): 11 ud af 10 Oplevelsen: 11 ud af 10 Kommer jeg igen, jeps count on it Playfull 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 737 Skrevet 26. Marts, 2014 Fedt Playfull Ja hun er i sandhed en fornøjelse at bruge tid med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2014 Jeg har også haft fornøjelsen af den dejlige skønne og super søde pige. Jeg bestilte halv time og efter lidt lagner gymnastik da hun mindede mig at vi skulle blive færdig (på meget høflig måde og uden at stoppe legen), så tænkte jeg med mig selv at hun snyder med tiden. Kort efter var jeg færdig og da jeg kom ned og skulle tage tøj på, så jeg på uret i min mobil at vi var 7 min. over tiden. Ops. Det halve time gik så hurtigt at jeg troede at der var kun gået max 20 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 737 Skrevet 26. Marts, 2014 Alt under 2 timer med frøkenen er at snyde sig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alman Skrevet 26. Marts, 2014 Hehehe i love it Føreste gut >>... dukker der en engel op i døren >>... afleverede min noget specielle buket blomster Den næste gut >> .... da hun mindede mig at vi skulle blive færdig ..... den dejlige skønne og super søde pige De billeder jeg får af at læse beskrivelserne bliver ødelagt af ovenstående Hvad pokker! Tager man blomster med når man skal knalde en luder ? En engel der skynder en på at blive færdig? I har da en noget urealistisk forhold til samvær med det modsatte køn. Det er altså ikke romantisk at betale for sex. Små engle skynder ikke på en. Men tak for underholdningen til jer begge. Men "anmeldelse®" er det jo ikke. Indholder jo ingen fakta og faktisk ikke engang en valid personlig vurdering. Om igen Playfull og vedhænget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playfull 97 Skrevet 26. Marts, 2014 (edited) Hehehe i love it Føreste gut >>... dukker der en engel op i døren >>... afleverede min noget specielle buket blomster Den næste gut >> .... da hun mindede mig at vi skulle blive færdig ..... den dejlige skønne og super søde pige De billeder jeg får af at læse beskrivelserne bliver ødelagt af ovenstående Hvad pokker! Tager man blomster med når man skal knalde en luder ? En engel der skynder en på at blive færdig? I har da en noget urealistisk forhold til samvær med det modsatte køn. Det er altså ikke romantisk at betale for sex. Små engle skynder ikke på en. Men tak for underholdningen til jer begge. Men "anmeldelse®" er det jo ikke. Indholder jo ingen fakta og faktisk ikke engang en valid personlig vurdering. Om igen Playfull og vedhænget. Ingen personlig vurdering, og ingen fakta? Kunne godt have været upersonlig, men det var oplevelsen ikke. enig i, det ikke er romantisk at betale for sex, men alligevel lykkedes det Dani, at gøre oplevelsen Romantisk. Jeg ved godt, at det ikke den store kærlighed, men alligevel lykkedes det Dani at få mig til, at føle mig speciel, hvilket jeg er ret sikker på, at næsten alle andre osse vil føle. Jeg kørte til Randers omegn, med en ide om, hvad jeg ønskede mig, og hvad jeg ville betale for. Pointen er, jeg fik meget mere end jeg havde forestillet mig, og her snakker jeg ikke kun om det betalte sex, men hele oplevelsen, startende herinde ca. 14 dage før akten, løbende over drillerier i chatten, modtagelsen i hytten, og afsluttende med et dejligt bad, hvor man lige kunne nyde synet af hende igen. Jeg købte en times sex, men fik, åhh så meget mere, en girlfriend oplevelse, som ingen glædespige har været i nærheden af før, selvom jeg ikke har været på så mange besøg, så var det her specielt. Men besøg hende, og find ud af, hvad vi mener, eller lad os beholde den oplevelse, som vi har fået. Jeg kan ikke snakke om alle, eller andre, men jeg havde en fantastisk oplevelse, ikke kun sexakten, men hele oplevelsen, som jeg ikke troede jeg kunne få hos en glædespige. M.H.T., til den specielle buket, så burde du nok nyde den, så ved Dani hvad jeg mener gg. Ingen Skynden på mig, selvom jeg lige skulle bruge lidt ekstra tid i badet, Men overskrider man tiden så voldsomt, at næste kunde kommer tæt på, så er hun da nødt til, at få sat farten op. Personlig Vurdering af Pigen, hun har en krop jeg tænder på, hvad du ser på hendes billeder, er hvad du får, men detil lægges der i mine øjne, et smukt ansigt, som smiler sammen med hendes øjne, når man snakker sammen. Der er ingen mangler på hendes sexuelle kunnen, og hun er hurtig til, at mærke hvad du tænder på, og bruge det! Nå langt svar, men alt dette er fakta i mine øjne, og jeg har aldrig givet penge ud, og følt jeg fik så meget mere retur, end jeg havde betalt for! Håber det hjalp dig! Hilsen fra Playfull Redigeret 26. Marts, 2014 af Playfull 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 737 Skrevet 26. Marts, 2014 Hehehe i love it Føreste gut >>... dukker der en engel op i døren >>... afleverede min noget specielle buket blomster Den næste gut >> .... da hun mindede mig at vi skulle blive færdig ..... den dejlige skønne og super søde pige De billeder jeg får af at læse beskrivelserne bliver ødelagt af ovenstående Hvad pokker! Tager man blomster med når man skal knalde en luder ? En engel der skynder en på at blive færdig? I har da en noget urealistisk forhold til samvær med det modsatte køn. Det er altså ikke romantisk at betale for sex. Små engle skynder ikke på en. Men tak for underholdningen til jer begge. Men "anmeldelse®" er det jo ikke. Indholder jo ingen fakta og faktisk ikke engang en valid personlig vurdering. Om igen Playfull og vedhænget. Er du mindre begavet, eller får du bare penge for at være dumsmart? Jeg har ALTID en lille ting med når jeg besøger en glædespige. At du ikke har fantasi til at forestille dig at gøre det samme (og se effekten af det) er udelukkende dit tab! Du er gået glip af UMÅDELIGT meget hvis du kun tror man besøger en af disse piger "bare for at knalde en luder". Ja jeg fristes til at sige jeg har lidt ondt af dig..... 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 26. Marts, 2014 Hehehe i love it Føreste gut >>... dukker der en engel op i døren >>... afleverede min noget specielle buket blomster Den næste gut >> .... da hun mindede mig at vi skulle blive færdig ..... den dejlige skønne og super søde pige De billeder jeg får af at læse beskrivelserne bliver ødelagt af ovenstående Hvad pokker! Tager man blomster med når man skal knalde en luder ? En engel der skynder en på at blive færdig? I har da en noget urealistisk forhold til samvær med det modsatte køn. Det er altså ikke romantisk at betale for sex. Små engle skynder ikke på en. Men tak for underholdningen til jer begge. Men "anmeldelse®" er det jo ikke. Indholder jo ingen fakta og faktisk ikke engang en valid personlig vurdering. Om igen Playfull og vedhænget. Først vil jeg lige minde dig om, at det ikke anses for god tone at kalde pigerne "luder". Men det med at komme med en gave er måske en smart lille triks, der får kemien på plads. Jeg har aldrig prøvet det, men det er måske en fidus jeg vil skrive mig bag øret. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 27. Marts, 2014 Hehehe i love it Føreste gut >>... dukker der en engel op i døren >>... afleverede min noget specielle buket blomster Den næste gut >> .... da hun mindede mig at vi skulle blive færdig ..... den dejlige skønne og super søde pige De billeder jeg får af at læse beskrivelserne bliver ødelagt af ovenstående Hvad pokker! Tager man blomster med når man skal knalde en luder ? En engel der skynder en på at blive færdig? I har da en noget urealistisk forhold til samvær med det modsatte køn. Det er altså ikke romantisk at betale for sex. Små engle skynder ikke på en. Men tak for underholdningen til jer begge. Men "anmeldelse®" er det jo ikke. Indholder jo ingen fakta og faktisk ikke engang en valid personlig vurdering. Om igen Playfull og vedhænget. Uenig. De må da selv om de har blomster med. Hvis han synes hun er en engel så er det jo hans sag. Begge dele er positiv. Du virker negativ. Dagen er lige begyndt, hvis du ser positivt på den så kan de hænde at blive en god dag. Det jeg skriver er en statement og måske delvis afsporing af tråden så jeg gider ikke diskutere det med dig. Men det er altså min holdning og den er ikke tilsvarende med din holdning. God dag Alman 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest singelmanden Skrevet 27. Marts, 2014 +1 Hehehe i love it Føreste gut >>... dukker der en engel op i døren >>... afleverede min noget specielle buket blomster Den næste gut >> .... da hun mindede mig at vi skulle blive færdig ..... den dejlige skønne og super søde pige De billeder jeg får af at læse beskrivelserne bliver ødelagt af ovenstående Hvad pokker! Tager man blomster med når man skal knalde en luder ? En engel der skynder en på at blive færdig? I har da en noget urealistisk forhold til samvær med det modsatte køn. Det er altså ikke romantisk at betale for sex. Små engle skynder ikke på en. Men tak for underholdningen til jer begge. Men "anmeldelse®" er det jo ikke. Indholder jo ingen fakta og faktisk ikke engang en valid personlig vurdering. Om igen Playfull og vedhænget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alman Skrevet 27. Marts, 2014 Slap af drenge. Det er jo bare en enkel mands mening. Og hvorfor ikke kalde pigerne for det de er i stedet for pseudo-forskønnende titler. De er jo ludere og det er da jeres problem at i lægger noget negativt i det. Men glæder mig til at i skriver at i tager blomster med når i skal til tandlæger eller i supermarkedet bare "for at skabe en god stemning". De sælger jo ligesom pigerne en vare God fornøjelse drenge... men se at komme lidt ud og møde nogle piger. Altså dem hvor man ikke behøver betale for deres selskab. Det er faktisk stadig det mest "normale" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Marts, 2014 Slap af drenge. Det er jo bare en enkel mands mening. Og hvorfor ikke kalde pigerne for det de er i stedet for pseudo-forskønnende titler. De er jo ludere og det er da jeres problem at i lægger noget negativt i det. Men glæder mig til at i skriver at i tager blomster med når i skal til tandlæger eller i supermarkedet bare "for at skabe en god stemning". De sælger jo ligesom pigerne en vare God fornøjelse drenge... men se at komme lidt ud og møde nogle piger. Altså dem hvor man ikke behøver betale for deres selskab. Det er faktisk stadig det mest "normale" Ja men det er ikke de "normale" piger vi der bruger dette forum skriver om her. Den detalje havde du ikke lige fanget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 27. Marts, 2014 Men glæder mig til at i skriver at i tager blomster med når i skal til tandlæger eller i supermarkedet bare "for at skabe en god stemning". De sælger jo ligesom pigerne en vare Ha ha. God pointe. Den vil jeg huske næste gang jeg får en parkeringsbøde. Parkeringsvagten trænger måske mere til at blive værdsat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 737 Skrevet 27. Marts, 2014 Slap af drenge. Det er jo bare en enkel mands mening. Og hvorfor ikke kalde pigerne for det de er i stedet for pseudo-forskønnende titler. De er jo ludere og det er da jeres problem at i lægger noget negativt i det. Men glæder mig til at i skriver at i tager blomster med når i skal til tandlæger eller i supermarkedet bare "for at skabe en god stemning". De sælger jo ligesom pigerne en vare God fornøjelse drenge... men se at komme lidt ud og møde nogle piger. Altså dem hvor man ikke behøver betale for deres selskab. Det er faktisk stadig det mest "normale" Som Århus manden siger. Det er ikke hvad dette forum er til. Så lidt et krampagtig forsøg på at få din holdning igennem Igen igen. Det er et ENORMT tab for dig at du ser den service som pigerne tilbyder som værende det samme som at gå til tandlægen. Hold nu kæft du går glip af meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest singelmanden Skrevet 28. Marts, 2014 Som Århus manden siger. Det er ikke hvad dette forum er til. Så lidt et krampagtig forsøg på at få din holdning igennem Igen igen. Det er et ENORMT tab for dig at du ser den service som pigerne tilbyder som værende det samme som at gå til tandlægen. Hold nu kæft du går glip af meget Hvad går han glip af ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playfull 97 Skrevet 28. Marts, 2014 Tror vi har svaret på dette. Men tager du afsted, for at få dyret dyppet hurtigst muligt, og ser ned på pigen, ja så får du nok ikk den oplevelse med, men det er nok bedre, at en af pigerne svarer på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest singelmanden Skrevet 28. Marts, 2014 Hvad går han glip af udover et tak og et knus ? - Får du rabat eller ekstra tid på lagnet ? Jeg ser ikke ned på disse piger, men lad os nu ikke ophøje dem til gudinder. Hvis du vil gøre dem glade, så stik dem et par hundrede ekstra istedet for blomster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playfull 97 Skrevet 28. Marts, 2014 Hvad går han glip af udover et tak og et knus ? - Får du rabat eller ekstra tid på lagnet ? Jeg ser ikke ned på disse piger, men lad os nu ikke ophøje dem til gudinder. Hvis du vil gøre dem glade, så stik dem et par hundrede ekstra istedet for blomster. Ved du hvad, tro hvad du vil, jeg vender med glæde tilbage til Dani, betaler samme pris, kører 150 km, og køber et eller andet til hende, og forlader hende nok igen met et stort smil, og føelsen af, at det hele var godt givet ud. Hvis du mener noget andet, så fint, får du det godt af, at trolde lidt her, så værsgo, jeg undlader herefter at svare dig med venlig hilsen Playfull 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 737 Skrevet 28. Marts, 2014 Hvad går han glip af udover et tak og et knus ? - Får du rabat eller ekstra tid på lagnet ? Jeg ser ikke ned på disse piger, men lad os nu ikke ophøje dem til gudinder. Hvis du vil gøre dem glade, så stik dem et par hundrede ekstra istedet for blomster. Jamen hvis du ikke selv kan gennemskue effekten af en lille gave, så er det ikke engang værd at bruge tiden på at forklare dig det. Mit gæt er at det er dit generelle kvindesyn og/eller syn på glædespiger. Måske en brist i din opdragelse? Måske nogen har givet dig en forkert forklaring på hvad de her piger rent faktisk kan levere hvis du opfører dig bare en lille smule som en gentleman. Ja jeg ved det virkelig ikke. Og fatter egentlig ikke jeg gider spilde min tid på det...lol 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest singelmanden Skrevet 28. Marts, 2014 Jeg ved godt hvad disse piger kan levere selvom de ikke får blomster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 737 Skrevet 28. Marts, 2014 Jeg ved godt hvad disse piger kan levere selvom de ikke får blomster Helt indlysende gør du jo netop ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alman Skrevet 28. Marts, 2014 Det kan ikke passe at singelmanden og jeg er den eneste der har en nogenlunde fornuftig og normal holdningen til sagerne Aarhuselsker: J Ja men det er ikke de "normale" piger vi der bruger dette forum skriver om her.Den detalje havde du ikke lige fanget? Hehe. Dejlig smart bemærkning ... lige bortset fra at i netop forsøger på at gøre de piger "normale". Tager blomster med ; kalder dem engle; etc etc. Men de er jo ludere og får penge for at sutte og sprede ben og uanset hvor mange blomster vores ven tager med så forbliver det det. Også selvom de leverer såkaldt GFE (Girlfriend Experience) hvor de simulerer et kæresteforhold. Det kan man åbenbart få for 500-700 kr. Dvs (næsten) ægte kærlighed i nogle af jeres øjne. Hold nu op. De sælger en vare som man kan være mere eller mindre tilfreds med og det er det. Det er bare ligesom alt muligt andet man køber -og det er fint sådan. Der er intet negativt i det... Thats business. Erkend nu bare at der leveres en særlig service. Til forskel for de "services" en kæreste eller kone leverer så er man ikke forpligtet. Man bliver enig om ydelsen, betaler for den, får ydelsen levert, smutter igen uden at være involveret emotionelt. Man bliver ganske enkelt betjent. Hvorfor fan er der så nogen der tror noget andet og vil ha blomster med ? For pokker for de 200 kr en god bukket koster kan man blive yderligere serviceret. Jeg ville da vælge de sidste Men igen.. tak for et godt og langt grin. Det har været morsomt at læse beskrivelser af engle og gudinder og (nææææsssten) ægte kærlighed der varede 1 time og kostede 1150 kr Tak drenge PS. Husk prisen for blomster også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alman Skrevet 28. Marts, 2014 Som Århus manden siger. Det er ikke hvad dette forum er til. Så lidt et krampagtig forsøg på at få din holdning igennem Igen igen. Det er et ENORMT tab for dig at du ser den service som pigerne tilbyder som værende det samme som at gå til tandlægen. Hold nu kæft du går glip af meget Du må gerne oplyse hvad jeg går glip af. Og også gerne hvor enormt tabet er for mig. Jeg venter i spænding men ved jeg bare sparer blomsterpengene og bevarer min værdighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Marts, 2014 Det kan ikke passe at singelmanden og jeg er den eneste der har en nogenlunde fornuftig og normal holdningen til sagerne Hehe. Dejlig smart bemærkning ... lige bortset fra at i netop forsøger på at gøre de piger "normale". Tager blomster med ; kalder dem engle; etc etc. Men de er jo ludere og får penge for at sutte og sprede ben og uanset hvor mange blomster vores ven tager med så forbliver det det. Også selvom de leverer såkaldt GFE (Girlfriend Experience) hvor de simulerer et kæresteforhold. Det kan man åbenbart få for 500-700 kr. Dvs (næsten) ægte kærlighed i nogle af jeres øjne. Hold nu op. De sælger en vare som man kan være mere eller mindre tilfreds med og det er det. Det er bare ligesom alt muligt andet man køber -og det er fint sådan. Der er intet negativt i det... Thats business. Erkend nu bare at der leveres en særlig service. Til forskel for de "services" en kæreste eller kone leverer så er man ikke forpligtet. Man bliver enig om ydelsen, betaler for den, får ydelsen levert, smutter igen uden at være involveret emotionelt. Man bliver ganske enkelt betjent. Hvorfor fan er der så nogen der tror noget andet og vil ha blomster med ? For pokker for de 200 kr en god bukket koster kan man blive yderligere serviceret. Jeg ville da vælge de sidste Men igen.. tak for et godt og langt grin. Det har været morsomt at læse beskrivelser af engle og gudinder og (nææææsssten) ægte kærlighed der varede 1 time og kostede 1150 kr Tak drenge PS. Husk prisen for blomster også De fleste ved skam godt at det kun er i den aftalte tid at det hele er oppe at ringe... men det er jo det mange søger. Jeg har også besøgt nogen hvor det var temmelig upersonligt, og for mit vedkommende var DET spild af 1150 kr...hvis det er pengene vi fokuserer på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 28. Marts, 2014 Alman, du bliver ved med at ævle om blomster, har du ikke fattet at Playfull ikke havde "blomster" med ! Jeg læser som det var "ting" som skulle bruges under legen... så det var ikke en buket almindelig blomster. Det lyder til du har et meget kynisk tilgang til købesex/prostitution... Kan du beskrive hvordan du køber sex ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg