Hop til indhold
parsøgerpik

Gangbang af 26 årig slank liderlig tøs lørdag d 19/04

Recommended Posts

Fræk tøs vil gerne have din pik. 

Hun er 26 - 165/60 C-skål. Total lækker trimmet ungpige fisse der elsker pik. 

hun er IKKE til anal eller sperm i ansigt/mund - VIL man anal kan jeg bruges. 48 - 180/85/16 - dog KUN et tilbud.

Lækre blowjobs og hun elsker at sutte pik imens hun bliver kneppet. 

sex i alle stillinger og hun er en MESTER i at ride en pik. helt vildt. 

vi vil gerne se hende godt sprøjtet til af sperm ud over fisse og bryster. 
det er SÅ frækt hvis flere kan komme lige efter hinanden ud over hendes fisse/mave/bryster... MUMS

gangbang:

Lørdag den 19 April kl 14.00 - 15.30

1500 uden gummi HVIS du har en test og er 100% sygdomsfri. 

1000 kr m gummi 

KUN 500 kr for Kigge på - få blow - sprøjte ud over fissen eller brysterne. Kunne godt bruge en god håndfuld af de her sperm leverandører hehe

tilmelding på mail: [email protected]
Håber vi ses frække.

flere billeder her: https://annoncelight.dk/showad/388102

1.png

2.png

5.png

9.png

10.png

11.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 11 timer siden:

Hvor foregår det henne?

Kolding/Sydjylland tror jeg.....annoncelight står der sydjylland og indlæg er afsender i Kolding.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Profilen parsøgerpik har jo averteret med utrolig mange GB men der er åbenbart ikke en eneste bruger fra Eroguide der har deltaget, været med eller anmeldt oplevelsen. Manden bag det har slettet alt det med at man også kunne kneppe ham og han ville slikke osv og man kunne være med på cam osv - det virkede ikke særlig seriøst men I kan jo se deres gamle opslag. De har også været at finde på diverse chat steder men der har aldrig været noget seriøst eller nogen som har lavet en reel aftale eller mødt dem,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været hjemme ved dem, men ikke haft mulighed for at deltage i et GB endnu.

Men det kommer nok en dag, når forårssæsonen er stilnet af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er super flinke, søde og rare.

Har været kigger til et af deres gangbangs, og det var rigtig frækt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SoftTouch skrev, den 17.4.2025 at 14:57:

Profilen parsøgerpik har jo averteret med utrolig mange GB men der er åbenbart ikke en eneste bruger fra Eroguide der har deltaget, været med eller anmeldt oplevelsen. Manden bag det har slettet alt det med at man også kunne kneppe ham og han ville slikke osv og man kunne være med på cam osv - det virkede ikke særlig seriøst men I kan jo se deres gamle opslag. De har også været at finde på diverse chat steder men der har aldrig været noget seriøst eller nogen som har lavet en reel aftale eller mødt dem,

Jeg kan ikke forstå hvorfor du stiller spørgsmålstegn ved deres seriøsitet, uden at vide noget konkret om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ghans skrev, den 19.4.2025 at 14:25:

Jeg kan ikke forstå hvorfor du stiller spørgsmålstegn ved deres seriøsitet, uden at vide noget konkret om det.

Fordi manden sad på flere chatsteder og averterede om GB flere gange om ugen og når man snakkede med ham var det mere om ham der ville kneppes end hende der skulle være GB om. Der var flere som havde bemærket det men ingen havde nogensinde deltaget i et GB med dem. Der er flere inklusive mig selv som tidligere har spurgt om nogen har deltaget tidligere og ingen har svaret før nu. Det virkede bare meget underligt at han slap GB op flere gange om ugen og ingen har deltaget, og når man så chatter med ham så handler det næsten udelukkende om at han vil kneppes, slikke, sutte whatever han laver og han spørger om man vil mødes privat med ham alene selvom man siger til ham at man ikke er til mænd - og flere havde oplevet det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...