Hop til indhold
NogetPåDenDumme

Tur til Asian/thailand i Vinter.

Recommended Posts

Vil tage til Asian til vinter. Men det bliver nok Thailand. Men uden for storbyer, Men vil måske havde nogle dage i Nana Plaza, Soi Cowboy osv. 

Det er over 15 år side, sidst i mine 20'er, jeg har været der. Hvor jeg kunne fest helt uden problemer, langt ud til morgen. Hvordan er tilstanden for tiden?

Og gennemsnitlig priser på short time og long. og som min kære far, har lært mig, når man få en øl sammen med en bar pige, at, man lige stikker dem lidt bat, i god stil.

overvejer både syd og nord Thailand. (Skal lige havde kigge ordligt her inde. Men tænkte, at jeg kunne godt godt lave en tråd. for der kommer sikkert, yderligere spørgsmål fra mig) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan finde kvindeligt selskab alle steder.. jeg har rejst en del omkring Chiang Mai. Nord-vest op til Pai - alle steder kan man finde smukke kvinder.. på det sidste har jeg stort set kun rejst i Laos, - med den samme kvinde.. det faktum at prostitution er ulovligt i Laos - og håndhæves - gør det noget mindre synligt at finde pigerne.. faktisk er prostitution også ulovligt i Thailand, men det er ret svært at se...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender kun priserne for short time / long time i Pattaya, men skriv hvis du vil kende dem. Nordthailand er helt fint om vinteren. Så længe der ikke er en national religiøs helligdag kan man feste til langt ud på natten, de dage er der normalt forbud mod alkoholsalg. Lær gerne lidt thailandsk inden, hvis du vil være udenfor storbyerne/turiststederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheJVest skrev, 1 time siden:

Jeg kender kun priserne for short time / long time i Pattaya, men skriv hvis du vil kende dem. Nordthailand er helt fint om vinteren. Så længe der ikke er en national religiøs helligdag kan man feste til langt ud på natten, de dage er der normalt forbud mod alkoholsalg. Lær gerne lidt thailandsk inden, hvis du vil være udenfor storbyerne/turiststederne.

Hvornår er de religiøse helligdage?

Redigeret af Randersmand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randersmand skrev, for 29 minutter siden:

Hvornår er de religiøse helligdage?

Det er forskelligt fra år til år, ligesom med vores påske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...