Hop til indhold

Har du også én GLÆDESpige du gerne vil sende en rose?

Featured Replies

Skrevet

De fleste har nok en øv-dag eller en lorteoplevelse af og til. Her tænker jeg ikke på svære depressioner, men mere den slags øv-negative tanker der kan komme af og til, på grund af – ja forskellige årsager. Tanker eller følelser som man normalt selv tumler med og kommer over, fordi man heldigvis også har positive oplevelser eller minder.

Det sker af og til at jeg har et par dumme øv-dage. Normalt tumler jeg med dem selv. Men denne gang fik jeg en god personlig hjælp.

Jeg har jævnlig kontakt med Lady Cherie, min vidunderlige Domina. Hun har min fortrolighed og derfor fik jeg nævnt i en bisætning, at jeg har haft et par øv-dage.

Det opfanger Lady Cherie og svarer tilbage: Hvordan det? Forklar - jeg er jo lige her! Fortæl mig om det… hvis slaven vil. – Og så havde vi i dag en dejlig lang samtale, der løste op for mine ”øv tanker”.

Jeg føler mig heldig, at jeg har Lady Cherie som fortrolig. Hun er den sejeste kvinde jeg kender og indeholder en buket af fine kvaliteter og ægte nærvær, som jeg sjældent har oplevet.

Så derfor vil jeg her sende den flotteste rose til Lady Cherie – Tak for Dem <3

Skrevet

Kære Heliot:)

En rigtig smuk beretning at læse!!! <3 - - og ikke mindst om din nyopståede Skytsengel - der den dag fik dig på ret køl igen.

Så derfor vil jeg her sende den flotteste rose til Lady Cherie - - aahh du  -  lidt flere - hun er meget mere værd for dig.

Selv ville jeg da i sådan situation give hende en buket med 7 dybrøde roser næste gang jeg skal på "besøg i pigeværelset" - og ikke mindst fortælle hende hvorfor jeg synes hun skal have dem.

Det kan du nu gå og tænke lidt over.:?:

Bedste hilsner

Nye tider

Skrevet

Jeg har haft mange skønne møder med vidunderlige kvinder fra branchen, som på hver deres måde har beriget mit liv.

Seks stikker ud og har betydet mere for mig end jeg kan forklare. De fortjener alle de største roser og meget mere til. Nævner ingen navne, da det er lidt for privat, men jeg håber de ved hvad de har betydet for mig.

C: lærte mig at jeg kan være magisk sammen med den rette.

V: lærte mig at jeg kan blive forelsket på 10 sek.

K: lærte mig at blive polyamorøs.

U: er det eneste menneske der forstår min nydelse fuldt ud.

L: lærte mig at min krop og mit sind kan overgive sig til den rette.

R: er i gang med at lære mig et eller andet jeg ikke helt forstår endnu...

Og så har brudene lært mig at lykke kan bygges selv på hjertesorg <3

For nogle virker det sikkert naivt, men jeg føler at jeg har levet mere de sidste 5 år end de foregående 45 år tilsammen og jeg kan takke min vidunderlige kone og de seks kvinder som jeg har mødt igennem købesex for det :wub:

Skrevet

Kan sende en til min luder-kone .. problemet er bare .. hun gider faktisk ikke rigtig blomster . .

Skrevet

Ja, da ... 

Her de sidste par år har jeg besøgt tre piger, hver enkelt flere gange.
De skal da have et par roser hver, fordi de er så gode til - på hver deres måde - at give en kærlig GFE ... min favoritsport ... :wub:
Oplevede det lige her i sidste uge på PG, dejligt at blive modtaget med et tæt kram, holde om hinanden, kæle og småkysse, så længe jeg ønskede det .. 
Synes det er fint at de kan rumme mig, til trods for at jeg efterhånden for alvor er en ældre herre ... 
Der er også et par andre, jeg ikke har besøgt noget tid, der også skal have et par roser ..
Den ene, netop fordi hun er så god at snakke med ...
Den anden på grund af hendes personlighed ... 

Men synes nu alle jeg har besøgt fortjener mindst een rose ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

Gennem de sidste 30 år har jeg besøgt mange danske GPer og alle, med meget få undtagelser, fortjene en buket roser, de har alle modtaget mig med smil, kys og gensynsglæde. De er alle fantastisk kvinder med stor rummelighed.

• 9 months later...
Skrevet
Fyr1979 skrev, den 16.4.2025 at 08:14:

Kan sende en til min luder-kone .. problemet er bare .. hun gider faktisk ikke rigtig blomster . .

- - neeej det skal nok passe - du kan sgu da også lade være med at give hende potteplanter   

- - og aldrig nogensinde en kaktus

Kender du denne :    "En buket om ugen - holder fugt i fugen"    -   7 røde roser = jeg elsker dig❤️

Skrevet

Jeg nåede lige at “opdage og opleve” denne skønne dame, som havde et sted i Gislev ikke så langt fra Nyborg. Hun er i særklasse efter min mening og super sød. Hvis jeg troede hun ville blive glad for en rose eller flere ville jeg gerne give, men egentlig tror jeg hellere hun ville have drikkepenge.

Nu kører hun kun ud og der kan jeg ikke rigtig bruge til noget:(

https://annoncelight.dk/showad/447204

men måske skulle jeg prøve at finde et sted vi kunne lege en times tid. Det er jo ikke umuligt

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.