Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Kate / Sum

https://annoncelight.dk/showad/362276

https://annoncelight.dk/profile/sum

Der er 100 pct hende på billederne man møder, mest up to date nr 1 og 2 i Vip profil

Smilende og meget lækker slank krop efter hun smed tøjet

Særdeles berøringsvenlig med dejlige silikone bryster -  afsluttede med lækkert dybt blowjob lige efter min smag

Genbesøg ,  helt sikkert

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig og uenig.

Enig, billederne passer nogenlunde. De er jo meget retoucheret, men det er nok af hende. Gode silibabser, dejlige af røre ved, når hun rider en, men der er kapseldannelser hvilket man kan mærke når hun sidder på alle fire - et turnoff for mig.

Uenig, hun er fjantet og genert og griner hele tiden lidt nervøst. Det allerværste var dog, at hun i doggy lugtede fælt fra det bagerste hul. KÆMPE turnoff. Og så er jeg bestemt ikke sikker på, at hun er født "hun". Hun kunne godt være en ombygning, det synes jeg der var flere tegn på. Lidt dyb stønnen, store og meget stærke hænder, og et ansigt der var temmeligt maskulint. Det er muligt andre er uenige i det, men det er min vurdering - og jeg har været sammen med ret mange Thai piger...

Hendes blow var nogenlunde, men til gengæld tog hun det hele, selvom det ikke var med i prisen. Så 800 for 30 min med cim, er jo ret billigt.

Der bliver bestemt ikke noget genbesøg fra min side - men helt forfærdeligt var det heller ikke, hvis man ser bort fra lugten i doggy. Den var fæl... :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Nu kommer jeg så i tvivl om det er den samme vi har besøgt / anmeldt

Det er i hvert fald ikke hende der annoncerer nu som jeg besøgte -  tænkte aldrig på hun skulle være en ombygning og hun havde ikke store hænder  

irriterende med de thai bytninger af annoncer og så med samme "kunstnernavn"

Redigeret af NP Dok
.

Del dette indlæg

Link til indlæg

allerværste var dog, at hun i doggy lugtede fælt fra det bagerste hul. KÆMPE turnoff. 
jeg besøgte hende  sidst hun var i DK. Hun er utrolig smuk og sød, men jeg oplevede det samme med at hun lugtede meget grimt af lort. Tænkte dengang om hun lige havdeværet på toilet og ikke havde vasket/ tørret sig ordentligt bagefter 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan sige, at jeg har mødt hende rigtig mange gange og har aldrig haft nogle problemer

Skal siges jeg bruger megen tid både mellem en hendes lår for at slikke hende, også i 69'er og der har hun altid været renlig og frisk duftende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med NP Dok.

Hun er smuk og sød... Jeg kunne ikke lugte noget grimt. 

Der bliver helt sikkert en næste gang og der vil jeg have mere tid så jeg også kan slikke hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøg Kate

Det er hende på billederne

Er sikker på brysterne er silikone, hvilket er ganske fint for mig. 

Hendes massage er i den blide ende af scalars, men hun kommer HELE vejen rundt. 

Mødte hende i en privat lejlighed i Aalborgs vestby. 

Hun kan godt genbesøges. 

God sommer derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...