HrLarsen84 18 Skrevet 15. April Jeg var en tur i Lübeck og faldt over dette "hus": https://relax-haus.com/startseite/ Man skriver eller ringer til en hovednummer, hvor der er én der kan svare for pigerne. Som udgangspunkt tilbydes der kun massage med afslutning til faste priser, alt efter man vil have 30min og helt op til 2 timer. Pigerne selv har forskellige tillæg, som de selv styrer priserne på. Da det var mit første besøg, ville jeg teste det af med 30min. Kommunikationen gik problemfrit og jeg kunne få en tid forholdsvis hurtigt hvis jeg ville og fik at vide at der var 2 piger ledige samt deres navne. Jeg tjekkede dem ud på siden og valgte Isabelle. Det er til dato den mest intense massage jeg nogensinde har modtaget. Hun er så sensuel i berøringer og måden hun gnider sin krop op og ned af en. Hun gør det virkelig vidunderligt. (Dertil må man slikke Isabelles fisse og røv, hvis man vil uden merpris Hvilket var lækkert, da hun har en lækker fisse og ikke mindst stjerne.) Til sidst blev hun mere intens i massagen og slidede hendes våde fisse op og ned af min pik, som fik mig til at komme. Det har jeg aldrig prøvet før på den måde. Men fedt var det... Vi fik en lille snak efterfølgende hvor hun fortalte hun var fra Polen og meget mere. En super dejlig oplevelse og jeg kommer gerne igen. Stedet er rent, pænt, gode badeforhold og imødekommende stemning lige fra man træder ind. Klart en anbefaling herfra ... glæder mig allerede til næste Lübeck-tur 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 304 Skrevet 15. April (edited) Tak for anmeldelse og idé til en tur til Lübeck. Elsker også når man får en lækker, intens massage og må slikke hende imens. Men du har vist været heldig, for umiddelbart er der ikke andre på stedet, der har det med i prisen og mange tilbyder det slet ikke. Jeg kan se, at Isabelle også tilbyder OV og GV, som betyder, at hun også tilbyder oral og sex mod tillæg Redigeret 15. April af niskanen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg