Hop til indhold
Guest JackRabbit

SEXY MELINDA - Viborg

Recommended Posts

Skrevet (edited)
a-psycho1 skrev, den 27.7.2025 at 12:11:

Golden til hende ?

Nej, sad på gulvet og slikkede hendes fisse mens hun pissede på mig, mega frækt og lækkert....

Redigeret af pløkker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg endelig besøgt Melinda, og det var en god oplevelse. Hun var meget sød og serviceminded. Da jeg selv er en lidt genert type, så hjælper det meget, når pigen siger det er okay at røre, og at man bare skal sige til, hvis der er noget der gør ondt.

Jeg havde dog forventet, at hun ville være i stand til at komme med gode forslag til gode positioner, men det blev ikke vildere end doggy og sidelæns. Jeg nød dog min tid hos hende, og jeg kan godt forstå, hvorfor hun er så populær.

Jeg besøger hende dog ikke i Horsens igen. Hun har åbenbart en roomie og papirstynde vægge i lejligheden, så jeg kunne følge med i hendes roomie og kærestens snak, mens de kunne følge med i vores. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Raphael skrev, for 3 timer siden:

Jeg besøger hende dog ikke i Horsens igen. Hun har åbenbart en roomie og papirstynde vægge i lejligheden, så jeg kunne følge med i hendes roomie og kærestens snak, mens de kunne følge med i vores. :lol:

Der er også turnoff for mig at ligge øre til andres snak da jeg mister koncentrationen :mellow: stederne i Esbjerg, Viborg og Herning hvor jeg har besøgt hende har været fine lokationer med uforstyrret tid sammen :rolleyes:  En anbefaling herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...