pløkker 55 Skrevet 30. Juli (edited) a-psycho1 skrev, den 27.7.2025 at 12:11: Golden til hende ? Nej, sad på gulvet og slikkede hendes fisse mens hun pissede på mig, mega frækt og lækkert.... Redigeret 30. Juli af pløkker 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skinkelynet32 31 Skrevet 3. August Kun fordi at jeg ikke har set at folk sige at hun er tilbage. Spoiler: she is https://annoncelight.dk/showad/352519 "My visits: aalborg: August 1-5 Horsens:5-10 odense C. 11-17 viborg 17-22 Aalborg C 22-31" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Raphael 100 Skrevet søndag klokken 15:20 Så fik jeg endelig besøgt Melinda, og det var en god oplevelse. Hun var meget sød og serviceminded. Da jeg selv er en lidt genert type, så hjælper det meget, når pigen siger det er okay at røre, og at man bare skal sige til, hvis der er noget der gør ondt. Jeg havde dog forventet, at hun ville være i stand til at komme med gode forslag til gode positioner, men det blev ikke vildere end doggy og sidelæns. Jeg nød dog min tid hos hende, og jeg kan godt forstå, hvorfor hun er så populær. Jeg besøger hende dog ikke i Horsens igen. Hun har åbenbart en roomie og papirstynde vægge i lejligheden, så jeg kunne følge med i hendes roomie og kærestens snak, mens de kunne følge med i vores. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butman79 44 Skrevet søndag klokken 19:16 Raphael skrev, for 3 timer siden: Jeg besøger hende dog ikke i Horsens igen. Hun har åbenbart en roomie og papirstynde vægge i lejligheden, så jeg kunne følge med i hendes roomie og kærestens snak, mens de kunne følge med i vores. Der er også turnoff for mig at ligge øre til andres snak da jeg mister koncentrationen stederne i Esbjerg, Viborg og Herning hvor jeg har besøgt hende har været fine lokationer med uforstyrret tid sammen En anbefaling herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... 118 Skrevet onsdag klokken 14:26 Er der nogen der ved hvordan stedet er i Odense ? (og om det er centralt hvis man kommer med tog ?) Skriv evt pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg