Guest JackRabbit Skrevet 14. April (edited) https://annoncelight.dk/showad/352519 Sexede Melinda Er tilbage i viborg, sikke et knald jeg fik. Nem kontakt, god engelsk fantastisk GFE oplevelse Efter at have sagt til mig selv i lang tid havde jeg bestemt mig for at hun skulle afligges et besøg da jeg havde kigget på annoncen i lang tid. Jeg fik en hurtig og nem aftale for en time med kys og det skal jeg da lige love for jeg fik, vi startede blidt ud med lidt snak og så nogle kys, så bevægede jeg mig langsomt sydpå og fik gjort hende godt våd. Så spurgte hun om det så var hendes tur, så gik hun på knæ og gav et super blowjob 10/10 det var mega lækkert, hun var mega fræk og fangede øjenkontakt flere gange under blowjobbet vi hoppede så til sexakten og det sad lige i skabet, lidenskabligt var det. Lidt missionær (favoritten lækre kys), doggy og lidt god ridning. Så fik vi lidt pillowtalk og så gik vi til omgang nr 2 og den fik hun da også lige ophiset så den stod ret igen. Sex 10/10 - Bedste knald i mit liv Kys 10/10 - Hun er en rigtig charmetrold Blow 10/10 - Fantastisk engagement både på knæ og i sengen KAN STÆRKT ANBEFALES. Ps. Patterne og røven er en god håndfuld, en perfekt petit medium Redigeret 14. April af JackRabbit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jooo 43 Skrevet 14. April Hvordan er stedet. er det diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butman79 38 Skrevet 14. April Hej Jooo Har besøgt hende flere af flere omgange i Viborg. Fint og diskret sted med parkering ved døren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1275gt 5 Skrevet 14. Maj Er der nogen der ved om hun kommer tilbage ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 293 Skrevet 18. Maj 1275gt skrev, den 14.5.2025 at 15:42: Er der nogen der ved om hun kommer tilbage ? Om hun kommer tilbage til DK det kan kun hun selv svare på om hun kommer til Viborg, mon ikke de sidste mange gange hun har været i DK har hun været i Viborg så det virker til hun har en god base der. Tidligere var hun ofte i Glejbjerg og Holsted men der har hun ikke været i noget tid 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butman79 38 Skrevet 22. Maj 1275gt skrev, den 14.5.2025 at 15:42: Er der nogen der ved om hun kommer tilbage ? Så er hun tilbage i Vejle 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 293 Skrevet 27. Maj Pikken 69 skrev, for 10 timer siden: Et brugbart link? @Pikken 69 Hendes annonce er ikke aktiv længere desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 151 Skrevet 28. Maj Ok. Bare sjovt hun var der i sidste uge,læser jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg