Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er netop kommet hjem fra et besøg hos Anais i Flensborg (https://sexnord.net/en/profile/761927/anais-deepthroat-expertin) - bemærk at hendes navn staves med et "n" i modsætning til en anden pige der besøger byen. 

Hendes menukort kan få ved kontakt på whatsapp, men hun tilbyder en bred vifte af ting. Prisen for en time er standard i Flensborg som jeg forstår det (dette var mit første besøg), men man betaler for tillægsydelser. Jeg må indrømme at jeg overvurderede egne evner i dag, og bestilte en time med flere udløsninger, tungekys, blow uden og kom i munden. Jeg blev dog skuffet over at hun ikke tilbød at give finger som man kunne betale før, så vær obs på om alt tilbydes. 

Stedet er Ochsenweg og ligger lige ud til en vej og overfor en tank, men yderdøren er åben og man kan komme i skjul. Jeg holdt på en nærliggende sidegade uden problemer. 

Først og fremmest - billederne er af hende, men jeg synes hun var meget kønnere i virkeligheden. En knap så høj, slank rumænsk pige med ægte bryster med en piercing i hver brystvort. Anais snakker engelsk (jeg snakker ikke tysk) til husbehov, men om det var manglende kundskaber eller blot kemi, blev der ikke så meget snak, men dog lidt smalltalk. 

Anais gik straks til business og efter lidt kyssen, begyndte hun at sutte mig. Jeg regnede (håbede) at jeg kunne flere gange, så jeg lod hende sutte. Det var efter min mening fantastisk, og hun hånd var godt på bollerne samtidig, så der lige pludselig gik kanonen af.

Og det var så her det gik lidt galt, for normalt når jeg bestiller en time, tænker jeg at der kan bruges lidt tid på smalltalk, kælen og måske lidt massage. Dette var vores kemi måske ikke til, og Anais gjorde ikke så meget udi massage, så det blev måske lidt akavet. Jeg foreslog at vi tog lidt 69 og det var hun med på. Hendes fisse var glat og smagte dejlig indbydende, men desværre var det ikke nok for mig, og efter lidt tid hvor jeg alene fokuserede på at slikke hende, gav hun det et sidste skud med for at få mig kampklar igen, men forgæves. Vi konkluderede der ikke skete mere og jeg besluttede at tage hjem. Så jeg lærte at nøjes med en halv time på første besøg, men afskrivningen var ikke meget større end fuld pakke hos en thai i mit område og stadig billigere end de fleste danske pigers timepris, så jeg overlever nok. Dette var min fejl, og jeg havde ellers taget en hjælpende pille, men nogen gange vil udstyret ikke som man selv. 

Vil jeg besøge Anais igen eller anbefale hende? Ja, det tror jeg faktisk. Jeg vil klart anbefale at man booker 30 min. og er med på at der måske ikke er så meget hyggesnak og kælen, men hun er en rigtig lækker og sød pige, og jeg vil meget gerne mærke lidt mere end hendes mund. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er efterhånden flere år siden, at jeg har besøgt damerne syd for grænsen.

Er priserne stadig hhv. 50 og 100€ for en halv og hel time - og evt. 20 ekstra, (hos dem der tilbyder OWO) ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er steget til 80/130-150 hos de fleste er mit indtryk. Blow uden er 10-20 ekstra stadig. (Har ikke de præcise for dette besøg, da de er på min telefon til formålet).

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik du kigget på Sara på samme adresse? Hun ser _også_ ret sprød ud...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zieram skrev, for 3 timer siden:

Fik du kigget på Sara på samme adresse? Hun ser _også_ ret sprød ud...

Nej, men jeg blev tilbudt at hun kunne lege med, men takkede nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...