Hop til indhold

Marisa massør unforgettable

Featured Replies

Skrevet
Mr_Swingking skrev, for 23 timer siden:

for hun lyder skøn

Marisa ER skøn, afsted med dig, hun er her vist nok til d 10 december, håber selv jeg når et besøg inden hun smutter

Redigeret af migigen

Skrevet
migigen skrev, for 2 timer siden:

Når jeg snakker med Marisa er det på engelsk, jeg forstår hende godt, men det er ikke hendes spidskompetence, ligesom man også fornemmer det samme når man skriver med Marisa.

Jeg vil sige at hendes engelske ,det er tåleligt, spansk har jeg slet ikke indtryk af at hun taler, men jeg ved det ikke, taler ikke selv spank

Tak. Det er helt iorden med tåleligt engelsk. Skal se hende på fredag, og glæder mig. 

Skrevet

Hvor gammel er hun cirka? Er det hende der har været i Danmark i 10-12 år efterhånden? Hun ser yngre ud på billederne, men den Marisa jeg husker må efterhånden være mindst 45, måske mindre. Modsvarer billederne hendes alder?

Skrevet
migigen skrev, den 3.12.2025 at 13:16:

Jeg vil sige at hendes engelske ,det er tåleligt, spansk har jeg slet ikke indtryk af at hun taler, men jeg ved det ikke, taler ikke selv spank

Nok fordi hun er fra Brasilien og de snakker Portugisisk 

Skrevet
Mr_Swingking skrev, den 3.12.2025 at 15:44:

Tak. Det er helt iorden med tåleligt engelsk. Skal se hende på fredag, og glæder mig. 

Havde du en god oplevelse med Marisa? Hvordan var det?

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 18 timer siden:

Nok fordi hun er fra Brasilien og de snakker Portugisisk 

Ja!, naturligvis....

Skrevet
Basse75 skrev, den 5.12.2025 at 16:59:

Havde du en god oplevelse med Marisa? Hvordan var det?

Marissa er SÅ skøn og dejlig. Har nærmest måtte blokere hende, for at passe på mit skrøbelige hjerte. Hvis du giver nok af dig selv, så får du meget tilbage igen... 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.