migigen 366 Skrevet 3. December (edited) Mr_Swingking skrev, for 23 timer siden: for hun lyder skøn Marisa ER skøn, afsted med dig, hun er her vist nok til d 10 december, håber selv jeg når et besøg inden hun smutter Redigeret 3. December af migigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 425 Skrevet 3. December migigen skrev, for 2 timer siden: Når jeg snakker med Marisa er det på engelsk, jeg forstår hende godt, men det er ikke hendes spidskompetence, ligesom man også fornemmer det samme når man skriver med Marisa. Jeg vil sige at hendes engelske ,det er tåleligt, spansk har jeg slet ikke indtryk af at hun taler, men jeg ved det ikke, taler ikke selv spank Tak. Det er helt iorden med tåleligt engelsk. Skal se hende på fredag, og glæder mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydskfyr 111 Skrevet 5. December Hvor gammel er hun cirka? Er det hende der har været i Danmark i 10-12 år efterhånden? Hun ser yngre ud på billederne, men den Marisa jeg husker må efterhånden være mindst 45, måske mindre. Modsvarer billederne hendes alder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 194 Skrevet 5. December migigen skrev, den 3.12.2025 at 13:16: Jeg vil sige at hendes engelske ,det er tåleligt, spansk har jeg slet ikke indtryk af at hun taler, men jeg ved det ikke, taler ikke selv spank Nok fordi hun er fra Brasilien og de snakker Portugisisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Basse75 1 Skrevet 5. December Mr_Swingking skrev, den 3.12.2025 at 15:44: Tak. Det er helt iorden med tåleligt engelsk. Skal se hende på fredag, og glæder mig. Havde du en god oplevelse med Marisa? Hvordan var det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 366 Skrevet 6. December Massage-testeren skrev, for 18 timer siden: Nok fordi hun er fra Brasilien og de snakker Portugisisk Ja!, naturligvis.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 425 Skrevet 8. December Basse75 skrev, den 5.12.2025 at 16:59: Havde du en god oplevelse med Marisa? Hvordan var det? Marissa er SÅ skøn og dejlig. Har nærmest måtte blokere hende, for at passe på mit skrøbelige hjerte. Hvis du giver nok af dig selv, så får du meget tilbage igen... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg