Hop til indhold

Recommended Posts

Machiavelli69 skrev, for 1 time siden:

Lovely Marisa is back again and I visited her. She is good as always, had a fantastic hour with her, highly recommended!

Marisa

M.

Er det stadig på Hovedvejen i Glostrup, og er der mulighed for at tage bad efter massagen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
VestegnsJohn skrev, for 3 minutter siden:

Er det stadig på Hovedvejen i Glostrup, og er der mulighed for at tage bad efter massagen?

yes and yes!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Machiavelli69 skrev, for 1 minut siden:

link was already clickable

yes sorry.....

I ment searcheable ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Machiavelli69 skrev, for 4 minutter siden:

link was already clickable

If you can search by Add ID, it is easyer to find reviews, in this case

ID 69163

Del dette indlæg

Link til indlæg
Machiavelli69 skrev, for 1 time siden:

yes and yes!

migigen skrev, for 1 time siden:

ID 69163

migigen skrev, for 1 time siden:

ID 69163

Machiavelli69 Mange tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjaaa, jeg måtte også lige en tur forbi og møde den skønne Marisa........igen. Gensynsglæden var gensidigt stor, og jeg gik derfra 1 time efter jeg kom.

Lidt snak om dit og dat, massage, nusseri og hygge. Marisa er bare godt selskab, dette var mit 3 besøg hos Marisa.

Jeg plejer at få et mix af blød massage/B2B der afsluttes med svensk, virkelig lækkert og bestemt anbefalelsværdigt. Marisa sagde at hun regnede med at være her i ca 1 måned

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er skønt selskab :razz:

Ganske habil massage, godt med pirring og lækkert blow … 

Måske man skulle bruge helligdagene til at besøge hende igen :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg blev lokket af alle de gode reviews, og jeg fik helt opfyldt mine forventninger. Hun er da den sødeste, og hvem smelter ikke lidt med det der brasilianske "amore ..." Fik et skønt kram hvor jeg mærkede hendes super lækre bløde røv og et kælent kram med et kys. Dejlige fyldige naturlige bryster efter mit skøn. Og så var det ellers bare af med kludene og ligge sig på ryggen, hvilket jo signalerede at det mere var den tantrsiek legende massage jeg ville ha, og det blev hurtigt til sex, med overraskende godt dybt økoblow, frækt og vådt. Fik også mere og mere tunge kys som jeg måtte insisterer lidt på, men det bliver bedre næste gang, nu kender hun mig og jeg hende, og jeg kommer helt sikkert igen.

Dejlig meget blow efter kondomet kom på, og det styrker rejsningen, og hun red mig så dejligt og hun er stram oven på en - hev så selv dutten af og vi fortsatte med mere kys og handjob og mere blowjob hvor jeg bad hende uden hænder, hun er meget lydhør og opmærksom. Stedet en gammel kending i Glostrup, fint anonymt med mulighed for bad og priserne helt fine, meget fine. Hos en Thai er der ikke så meget kontakt sex som jeg fik, men det sagde hun også var lidt 'on fire' - næste gang vil jeg lade hende pirre mig lidt de første 15 min og så er der jo fine 25 af have sex i - købte 40 min complite.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 10 minutter siden:

Stedet en gammel kending i Glostrup, fint anonymt

Godt du kom afsted. Har de fået fixet dørtelefonen ??

Den reagerede ikke oppe i lejligheden da jeg var der i mandags, ringede på 2 gange, og måtte til sidst skrive til Marisa, og bede hende om at lukke op.

Jeg stod nok og glanede der i 2-3 minutter.

Redigeret af migigen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede ikke dørtelefonen, skrev direkte til Marisa på Whatsapp, der var ingen problemer, ventede 10 s, hun vidste jeg var lige om hjørnet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har virkelig set på Marisa og hende annonce med flotte billeder. 
Er Marisa med på sex i flere stillinger osv? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Basse75 skrev, for 1 time siden:

Har virkelig set på Marisa og hende annonce med flotte billeder. 
Er Marisa med på sex i flere stillinger osv? 

Som med så mange andre handler det om kemi, hvor meget du kan få… 

Da jeg var forbi manglede jeg absolut ingenting :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildsvinet skrev, den 17.4.2025 at 08:53:

Jeg blev lokket af alle de gode reviews, og jeg fik helt opfyldt mine forventninger. Hun er da den sødeste, og hvem smelter ikke lidt med det der brasilianske "amore ..." Fik et skønt kram hvor jeg mærkede hendes super lækre bløde røv og et kælent kram med et kys. Dejlige fyldige naturlige bryster efter mit skøn. Og så var det ellers bare af med kludene og ligge sig på ryggen, hvilket jo signalerede at det mere var den tantrsiek legende massage jeg ville ha, og det blev hurtigt til sex, med overraskende godt dybt økoblow, frækt og vådt. Fik også mere og mere tunge kys som jeg måtte insisterer lidt på, men det bliver bedre næste gang, nu kender hun mig og jeg hende, og jeg kommer helt sikkert igen.

Dejlig meget blow efter kondomet kom på, og det styrker rejsningen, og hun red mig så dejligt og hun er stram oven på en - hev så selv dutten af og vi fortsatte med mere kys og handjob og mere blowjob hvor jeg bad hende uden hænder, hun er meget lydhør og opmærksom. Stedet en gammel kending i Glostrup, fint anonymt med mulighed for bad og priserne helt fine, meget fine. Hos en Thai er der ikke så meget kontakt sex som jeg fik, men det sagde hun også var lidt 'on fire' - næste gang vil jeg lade hende pirre mig lidt de første 15 min og så er der jo fine 25 af have sex i - købte 40 min complite.

Dejlig beskrivelse :) Er hun reelt set brasiliansk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kong Christian skrev, for 12 timer siden:

Dejlig beskrivelse :) Er hun reelt set brasiliansk?

De gange jeg har besøgt Marisa og hun har givet sig hen, under min behandling af hende, med massage og tunge, har hun brugt portugisiske ord/vendinger, og de gange vi har skrevet sammen har hun også brugt brasiliansk portugisiske ord, for eks. "Bom dia" = God morgen. Jeg bilder mig også ind at det engelske hun kan er med portugisisk (brasiliansk) accent.

Jeg vil mene at hun er brasilianer, men måske andre kan bidrage med mere/andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
migigen skrev, for 4 timer siden:

De gange jeg har besøgt Marisa og hun har givet sig hen, under min behandling af hende, med massage og tunge, har hun brugt portugisiske ord/vendinger, og de gange vi har skrevet sammen har hun også brugt brasiliansk portugisiske ord, for eks. "Bom dia" = God morgen. Jeg bilder mig også ind at det engelske hun kan er med portugisisk (brasiliansk) accent.

Jeg vil mene at hun er brasilianer, men måske andre kan bidrage med mere/andet.

Jeg tager dit ord på det! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...