Agent10 127 Skrevet 16. Juni Har også prøvet flere gange, kan se hun læser beskeden men svare ikke. skriver pænt og høfligt, plejer ikke at ikk få svar af andre… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KapowSti 64 Skrevet 17. Juni Blue man skrev, den 14.6.2025 at 10:25: Inden der grines alt for meget af “Skiderik”, så er det jo altså muligt for kvinder at få Multiple Orgasmer… Kvinder er forskellige, mænd er forskellige og samspil og kemi er forskelligt og viden om hvordan man giver den slags serier af orgasmer, som ligger efter hinanden som perler på en snor. Det faktisk en ret fed oplevelse når det lykkedes. God dag 5-6 stk på 30 minutter og til sidst var hun helt rundtosset. Hele seancen varede kun lidt over 20 minutter men fik det jeg kom for og var godt tilfreds. Det er ikke antallet der er til debat, men det faktum at seancen varede lidt over 20 min., men hun kom 5-6 gange på 30 min. Så var det 20 min. eller 30 min.? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 633 Skrevet 17. Juni KapowSti skrev, for 13 timer siden: 5-6 stk på 30 minutter og til sidst var hun helt rundtosset. Hele seancen varede kun lidt over 20 minutter men fik det jeg kom for og var godt tilfreds. Det er ikke antallet der er til debat, men det faktum at seancen varede lidt over 20 min., men hun kom 5-6 gange på 30 min. Så var det 20 min. eller 30 min.? Jeg havde booket 30 minutter og vi knaldede i 20. Kan ikke rigtigt se hvorfor det er relevant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg