Sød/rarAmager 19 Skrevet 11. April Hvad er der blevet af rejsenetværk ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1610 Skrevet 11. April @Rejsenetværk har fået endnu en mystisk karantæne fra Eroguide for afsporing af en tråd, og vælger sandsynligvis en selvvalgt forlængelse af sit fravær fra Eroguide på ubestemt tid. Men han lever i bedste velgående uden for Eroguide 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1328 Skrevet 11. April Rejsenetværk fik karantæne for afsporing og han er usikker på, om han kommer tilbage når den udløber. Da han måske er tæt på at blive ekskluderet fra EG. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naeem Harami 93 Skrevet 11. April OldGentlemann skrev, for 39 minutter siden: @Rejsenetværk har fået endnu en mystisk karantæne fra Eroguide He he Spot on..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5569 Skrevet 11. April Loftet er langt fra så højt som for år tilbage. Det er til at brække sig over. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Bjævermose 342 Skrevet 12. April (edited) Lugten og bageriet, siger jeg bare. Snup en kiks ! Max Redigeret 12. April af Max Bjævermose 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sød/rarAmager 19 Skrevet 13. April Savner rejse, syntes han bidrog med meget i bla hygge . Hvis du læser med rejse, som kom tilbage snarest og smid din stolthed bort, vi kan ikke styre hvad idioter mener om os, og skal ikke lade os kue af det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 276 Skrevet 13. April (edited) Sød/rarAmager skrev, for 5 timer siden: Savner rejse, syntes han bidrog med meget i bla hygge . Hvis du læser med rejse, som kom tilbage snarest og smid din stolthed bort, vi kan ikke styre hvad idioter mener om os, og skal ikke lade os kue af det. Så man er altså idiot hvis man følger de simple regler som er her på eroguide? Hvis man har fået talrige advarsler og stadig fremturer hvem er så idioten ? Vh og god søndag B70 Redigeret 13. April af B70 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 600 Skrevet 14. April Rejsenetværk lever og har det godt. Hans karantæne er udløbet. Han og jeg tog en tur i Madklubben (et godt Rejse initiativ der stadig kan rumme flere gourmeter omtalt tidligere andetsteds på dette site og siden fortsat i en privat tråd for de indviede.) Som sædvanlig med udsøgte kulinariske indslag, indkøb af dyre vine til de mere privat dele af arrangementet, men stedse diskuterende Eroguide, GP miljøet og de dejlige kvinder og oplevelser med dem. Og så hans fremgang helbredsmæssigt. Det kulinariske: Båringskov gl Badehotel fiskebuffet aldeles fremragende. Uden vin denne gang, jeg skulle køre og Rejse var solidarisk. Senere hjemme hos mig, indkøbt ost og hvidvin ( Rejse mener stadig der hører rødvin til, men vinkyperen anbefalede hvidvin) Lørdag: Wagui ribeye, håndskårne pommes frites og bearnaise sauce med kraftig rødvin til. I dagens løb kunst på Faaborg Museum, is på havnen. Søndag: brunch på Brobyværk Kro. Fremragende brunch serveret a table og ikke som buffet. Det intellektuelle er dækket ovenfor med kunstbesøg. Eroguide: Rejse har fået et meget kraftigt vink med en vognstang om at hans tilstedeværelse på sitet vil blive brat afsluttet hvis han viser sig. Jeg har ikke selv set formuleringen men det gør at han har valgt at holde sig væk i laaaang tid. Tor han lurer lidt som gæst inkognito. Personligt syntes jeg det er ærgerligt, hans finurlige og somme tider vilde ideer bidrager til diversiteten på sitet og i forhold til så mange andre, ingen nævnt nogle lykkelig glemt, har hans andre bidrag ikke været så slemme at et totalt ban skulle være lige om hjørnet. Han har startet flere langvarige tråde feks Skurvognen der stadig lever i bedste velgående. Helbredsmæssigt går det stadig fremad men som han har beskrevet tidligere går sådan en operation ikke sporløst hen over de evner der mest skal i brug på dette site. 8 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 14. April B70 skrev, den 13.4.2025 at 14:24: Så man er altså idiot hvis man følger de simple regler som er her på eroguide? Hvis man har fået talrige advarsler og stadig fremturer hvem er så idioten ? Vh og god søndag B70 Måske er reglerne simple, men måden på hvilken de håndhæves har gjort Eroguide til kedelighedens højborg. Hvor de kedelige trives fint. Selv om du synes Rejse er en idiot, så er han i hvert fald ikke kedelig. 6 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 600 Skrevet 14. April Rejsenetværk er ikke en idiot ! Men han har en evne og trang til at komme videre, realisere HANS version af hvad der er frækt, tiltrækkende og ophidsende i denne købe/sælge sex verden. Jeg har ikke altid været enig med ham i hans ideer til events, etablering af hjemmesider, FKK lignende events her i Danmark. Men det har været sjovt, lærerigt og nogle af hans ideer er jo rent faktisk blevet til virkelighed og successer. Det har bragt mig og andre til spændende møder med andre i dette miljø, møder der ikke ville have fundet sted ellers, mennesker jeg ikke ville have mødt ellers. Hans vedholdenhed er også hans svaghed, at indse et slag er tabt og komme videre, but dont we all have a trait in that direction ? Jeg håber at mods vil række ud til Rejse og undertegnede så vi sammen kan få løst op for knuden. Jeg har med vilje ikke rakt ud til mods for det har Rejse forbudt mig og det respekterer jeg. Men det vil blive et stort tab for sitet hvis han tvinges til at gå permanent i hi. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 276 Skrevet 16. April (edited) Kære banan og moden slikken mand Undskylder mange gange hvis i troede at min kommentar gik efter jeres ven rejse Jeg har absolut ingen grund til at dømme ham Jeg er bare af den opfattelse at når man selvvalgt har begivet sig ind på en privat eget side må man rette sig efter de regler som ejeren stiller op Uanset hvad man selv synes Ellers må man lave sit egen side Andet er bare kvælurenteri i min verden Undskyld på forhånd Vh B70 Redigeret 16. April af B70 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 16. April B70 skrev, 1 time siden: Andet er bare kvælurenteri i min verden Måske snarere en undren. Jeg var da også noget mystificeret over ban'et af Rejsenetværk og et par andre mere eller mindre permanente bans her i starten af året. Men du har ret, vi kan jo ikke gøre så meget, det er jo ejerens - eller her nok snarere moderatorernes - ret at køre den politik, de ønsker, i forhold til reglerne. Men på mig virker det også, som om der er betydeligt kortere lunte omkring afsporing, i debattrådene, nu end tidligere. Før var det i praksis mest anmeldelser, der blev administreret håndfast. Er mit indtryk. Bananas skrev, den 14.4.2025 at 20:22: Måske er reglerne simple, men måden på hvilken de håndhæves har gjort Eroguide til kedelighedens højborg. Hvor de kedelige trives fint. Tror også det skyldes andre ting. Blandt andet, er pigerne stort set forsvundet fra debatterne. Måske fordi de 'nye' danske piger arbejder meget mere individuelt - få tider, og nogle få, udvalgte, faste kunder. De har ikke brug for den brede debat. Verden forandrer sig, og "All Things Must Pass", som George Harrison sang en gang ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1765 Skrevet 23. April Moden slikken M skrev, den 14.4.2025 at 19:22: Eroguide: Rejse har fået et meget kraftigt vink med en vognstang om at hans tilstedeværelse på sitet vil blive brat afsluttet hvis han viser sig. Jeg har ikke selv set formuleringen men det gør at han har valgt at holde sig væk i laaaang tid. Tor han lurer lidt som gæst inkognito. Med den sætning er hans karantæne vel ikke udløbet? Jeg skal ikke gøre mig til dommer over hans karantæne m.v., jeg undrede mig bare over at du først skrev den var udløbet og så dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 600 Skrevet 24. April Dvs at han kigger uden at logge ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg