Hop til indhold

Nina slowblow

Featured Replies

Skrevet

Jeg er enig…hvis Nina ikke længere tilbyder cim men nu har opfundet cic…hahaha…hvad fansen skal vi så med hende…?

Skrevet

Forstår ikke helt formålet med denne tråd? Det er ubetinget hende selv, der bestemmer hvilke ydelser hun vil tilbyde. Hun har sikkert sin private årsager til kun at vil tilbyde beskyttet oralsex, så forstår simpelthen ikke at der skal laves en tråd af den årsag.

Skrevet
dhnmdst skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er enig…hvis Nina ikke længere tilbyder cim men nu har opfundet cic…hahaha…hvad fansen skal vi så med hende…?

Du virker ikke til at være det helt store tab for hende...

Skrevet
ErnstOle skrev, for 5 timer siden:

LOL

Skrevet
ErnstOle skrev, for 5 timer siden:

Jeg har besøgt Nina en hel del…men du har nok ret…mon ikke hun klarer sig fint uden mig…
Og så længe hun har dig…så går det nok ;) 

Redigeret af dhnmdst

Skrevet

Jeg synes mange andre piger giver bedre blow men Nina's fordel har været at man kunne få et hurtigt blow med CIM på 15 minutter til en billig penge i en travl hverdag. 

Måske har hun været uheldig med en hals infektion eller fået lavet en ny piercing? Hvis en broder besøger hende så spørg evt om det er permanent fremover eller midlertidigt.

Heldigvis har vi stadig Sara , Emily og flere andre der tilbyder hurtig mega til rimelige priser 

/B

Redigeret af ButterflyMan
Mere

Skrevet

Har nydt Nina’s ydelser i mange år, men slowjob med kondom gør det ikke for mig, så tak for mange hyggelige stunder Nina❤️

Skrevet

Tag det i PM

dhnmdst skrev, den 11.4.2025 at 00:34:

Jeg har besøgt Nina en hel del…men du har nok ret…mon ikke hun klarer sig fint uden mig…
Og så længe hun har dig…så går det nok ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.