Hop til indhold

Olay - smuk, ung og vilde bryster

Featured Replies

Skrevet
MadAboutThai skrev, for 22 timer siden:

Hun er i Schweiz lidt uden for Zurich. Mødte hende tilfældigvis i Pattaya i september og havde et par skønne dage med hende.

Vedr. Olay, så ser hun ikke stor ud på billederne, men det er måske kraftigt redigeret?

Slet ikke. Hun er slank og fin :)

• 2 months later...
Skrevet

Jeg har lige besøgt Olay nr 74307 og jeg kan desværre nikke genkende til den lidt negative del.

kommunikationen gik fint på engelsk og pludselig blev der skrevet på semidansk, så mutter har nok overtaget mobilen.det som vi aftalte med fælles bad og lidt frækt massage sådan GFE agtigt med pussy slide mv. dette sket ik, så hverken bad eller GFE eller pussy slide. Jeg skulle nærmest trække kyssene ud af hende og hun var meget passiv i selve agten men massagen var rigtig god men det var jo ik det jeg kom efter.

hun ser virkelig sød ud med store berøringsvenlige bryster, som klart er hjulpet, og hun ER ligeledes under 160 cm, så det var lidt svært at kysse hende, så hun fik lidt på panden. Det er virkelig svært at vide, om vi taler om samme piger, når de skjuler eller dækker ansigtet på billederne, så nogle gange kan man blive overrasket både postivt men også negativt og jeg nok det sidste her, så jeg kommer ikke igen.

• 4 weeks later...
Skrevet
mvargo skrev, for 3 timer siden:

Er hun hos Warm Soul Wellness I Søborg? 

Det skal du nok ikke forvente et svar på. Når der ikke er angivet en klinik i hendes annonce, er det god stil at respektere dette og ikke skrive noget om det.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har forsøgt at ringe, men ser ud til, at jeg aldrig kommer igennem. Hvad skal jeg gøre. Er der andre på samme klinik, som man kan besøge og derved få succes med Olay på et tidspunkt ? fif og trick modtages gerne.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg er kommet igennem og aftalt tidspunkt mm. Hvad sker der så ? jeg bliver brændt af.......De er åbenbart ingen pli, da selvom man har en aftale 30 min før, så hører man ikke mere, men ringede og ringede indtil jeg kom igennem og flere tider idag og undskyld osv. Har andre prøvet det samme ? 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.