Skiderik 683 Skrevet 5. November, 2025 MadAboutThai skrev, for 22 timer siden: Hun er i Schweiz lidt uden for Zurich. Mødte hende tilfældigvis i Pattaya i september og havde et par skønne dage med hende. Vedr. Olay, så ser hun ikke stor ud på billederne, men det er måske kraftigt redigeret? Slet ikke. Hun er slank og fin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henry11 34 Skrevet 23. Januar Jeg har lige besøgt Olay nr 74307 og jeg kan desværre nikke genkende til den lidt negative del. kommunikationen gik fint på engelsk og pludselig blev der skrevet på semidansk, så mutter har nok overtaget mobilen.det som vi aftalte med fælles bad og lidt frækt massage sådan GFE agtigt med pussy slide mv. dette sket ik, så hverken bad eller GFE eller pussy slide. Jeg skulle nærmest trække kyssene ud af hende og hun var meget passiv i selve agten men massagen var rigtig god men det var jo ik det jeg kom efter. hun ser virkelig sød ud med store berøringsvenlige bryster, som klart er hjulpet, og hun ER ligeledes under 160 cm, så det var lidt svært at kysse hende, så hun fik lidt på panden. Det er virkelig svært at vide, om vi taler om samme piger, når de skjuler eller dækker ansigtet på billederne, så nogle gange kan man blive overrasket både postivt men også negativt og jeg nok det sidste her, så jeg kommer ikke igen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg