Manden fra Holstebro 4 Skrevet 7. April På annoncelight, kører følgende annonce:Annoncen De har brugt samme billeder tidligere. Det er den klassiske med at true med at gå til familie og arbejdsplads med dine info. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 454 Skrevet 7. April Føj for en skefuld, så indsætter lige det fulde link for søgbarhedens skyld https://annoncelight.dk/showad/425433 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 840 Skrevet 8. April Hvornår true de med det? Før eller efter man har været der? Og hvorfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1668 Skrevet 8. April Du har forhåbentlig meldt det til politiet? Når nok gør det, gør de måske noget (kan man håbe på). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLegend 133 Skrevet 8. April (edited) Altså stikkontakten er fra et andet land end DK, priserne er off. Jeg kan ikke forstå dine røde lamper ikke lyser. Hvis de gør alvor af at gå til arbejdspladsen, så skal du have fat i en advokat. Det bliver ikke billigt for dem. Redigeret 8. April af TheLegend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden fra Holstebro 4 Skrevet 8. April Da jeg ankom til stedet, var der ingen. Dagen efter kom der et skriv om at jeg skyldte dem nogle penge, grundet manglende fremmøde. Jeg brugte utroligt lidt tid på det, og truede dem med en politianmeldelse. Siden har jeg ikke hørt fra dem. Men hvis man er nybegynder, kan det være man bliver bange og betaler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg