Nora Sommer 37 Skrevet 7. April Det her indlæg er nok primært med formål at få hjælp fra andre glædespiger, men er du mand og ved hvordan annonceren fungerer så skriv gerne også.. Så kære kollegaer, hvordan opretter I annonce herinde? Jeg ville egentlig købe et abbonnement men der står at betalingsfunktionen er nede og der arbejdes på at det bliver fikset.. det stod der også i går. så jeg ved ikke hvor lang tid der tager. så kunne jeg jo starte med en gratis annonce men der kommer en rød tekst op, hvor der står, at jeg skal tilføje min lokation og åbningstider inden jeg kan oprette annonce. men det HAR jeg gjort. Er der en venlig sjæl der kan guide mig? jeg vil gerne prøve at annoncere her fremfor annonce light Hilsen Nora Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1765 Skrevet 7. April Jeg er ikke lige, men annoncesystemet herinde virker vidst ikke længere og der er ikke udsigt til det ændres, da ejeren af forummet nærmest har forladt skuden. Så du må nok på annoncelight eller en af de andre sider. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora Sommer 37 Skrevet 7. April Elprebsi skrev, for 27 minutter siden: Jeg er ikke lige, men annoncesystemet herinde virker vidst ikke længere og der er ikke udsigt til det ændres, da ejeren af forummet nærmest har forladt skuden. Så du må nok på annoncelight eller en af de andre sider. Whaaat.. nå tak for svar. Hvordan kan der så være så mange annoncer herinde? Er det når man allerede har oprettet eller betalt? Hmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14371 Skrevet 7. April Nora Sommer skrev, for 14 minutter siden: Whaaat.. nå tak for svar. Hvordan kan der så være så mange annoncer herinde? Er det når man allerede har oprettet eller betalt? Hmm Det er gamle annoncer, de kan ikke længere opdateres eller betales til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora Sommer 37 Skrevet 7. April Liv skrev, for 15 minutter siden: Det er gamle annoncer, de kan ikke længere opdateres eller betales til. Okay, godt at vide. tak. Jeg ville bare annoncere herinde og henvise til pb hvis man ville lave en aftale, så kan man se om det er en bruger der er seriøs herinde. Fremfor annoncelight hvor man skriver tlf nr / mail og bliver bombarderet med useriøse og underlige henvendelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 435 Skrevet 7. April Nora Sommer skrev, for 27 minutter siden: en bruger der er seriøs herinde. Som de andre har skrevet, så er det ikke muligt at oprette nogen herinde. Men du kan desværre ikke gennemskue om en bruger herinde er seriøs, bare fordi han er her. For her findes også brodne kar som alle andre steder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora Sommer 37 Skrevet 7. April CamillaHusmor skrev, for 14 minutter siden: Som de andre har skrevet, så er det ikke muligt at oprette nogen herinde. Men du kan desværre ikke gennemskue om en bruger herinde er seriøs, bare fordi han er her. For her findes også brodne kar som alle andre steder. Ja helt klart, men der er flere profiler herinde som man kan gennemskue er ordentlige udfra den måde de skriver og omtaler andre mennesker på 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 303 Skrevet 7. April Der er i hvert fald mange som er inde og lure på din profil nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 100 Skrevet 8. April Hej Nora Man kan lægge link i din profil det kan jeg se at Liv har gjort bla. Har set at flere har deres egnen internetside det var måske en mulighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter_Magic 0 Skrevet 27. April Hej Jeg vil også gerne oprette en annonce herinde, men det er vel stadig umuligt -eller hur? Nogen indsigtsfulde eller med gode råd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14371 Skrevet 27. April Peter_Magic skrev, for 3 timer siden: Hej Jeg vil også gerne oprette en annonce herinde, men det er vel stadig umuligt -eller hur? Nogen indsigtsfulde eller med gode råd? Ja, det er umuligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 45 Skrevet 29. April hej nora. Er sgu blevet lidt nysgerrig på dig men kan ikke sende dig privat besked? kan se du holder til i Aarhus men kommer du mon til hovedstaden af og til eller kan du lokkes? Bh Anders Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora Sommer 37 Skrevet 29. April hamder-anders skrev, for 2 timer siden: hej nora. Er sgu blevet lidt nysgerrig på dig men kan ikke sende dig privat besked? kan se du holder til i Aarhus men kommer du mon til hovedstaden af og til eller kan du lokkes? Bh Anders Ja nogle gange har skrevet en privat besked til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjarneaarhus 0 Skrevet mandag klokken 17:42 Har du så fået lavet en annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 93 Skrevet tirsdag klokken 13:52 @Nora Sommer Kunne da måske også godt tænke mig at møde dig. Prøv at skrive mig en besked . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FredeV 0 Skrevet onsdag klokken 09:40 @Nora Sommer Du må vildt gerne skrive en besked til mig, kan desværre ikke få lov til at skrive til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora Sommer 37 Skrevet onsdag klokken 09:45 Beklager hvis det tager lidt tid at få svaret alle 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg