Topt 16 Skrevet 7. April Nogle der har besøgt hende? Lidt træls med den ekstra menu der IMO. Kan ikke finde ud af om jeg tør forsøge mig, udfra så få billeder. Nogle der har besøgt hende eller hørt/læst noget? https://annoncelight.dk/showad/416882 Pft! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1462 Skrevet 7. April Min første tanke var også at blive træt af den lange liste ekstras, men faktisk er basis timen med cum til 1500 langt under normal pris, så de som normalt bare har sex og som tilkøber at hun kommer, kan gøre en god deal... At det så ikke er helt realistisk at hun kommer hver gang hvis hun er populær er en anden snak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Topt 16 Skrevet 7. April True, måske jeg er lidt kedelig - men jeg er kun aktiv også. Hvis nogen har set eller prøvet, venligst giv lyd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1462 Skrevet 7. April (edited) Topt skrev, 1 time siden: True, måske jeg er lidt kedelig - men jeg er kun aktiv også. Hvis nogen har set eller prøvet, venligst giv lyd Jeg er næsten altid lige så "kedelig", det eneste jeg kunne finde på at tilkøbe er kys, men synes stadig prisen for basis er fin Redigeret 7. April af Hulbror Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
79tretten 32 Skrevet 10. April hun er i Aarhus nu. Er der nogen der har besøgt hende og kan berette om oplevelesen? på forhånd tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg