skunken 636 Skrevet 7. April Hej igen og velkommen til part 4, hvor fokus vil være på Soi Pothole. Soi Pothole er en sidegade til Soi Buakhao, som er kendt for dens mange girlie bar, gent clubs og ladyboy bar. Gadens navn Pothole har gaden fået pga af gadens misvedligehold. Hvis mam bare hungre efter at brække et ben, ankel eller noget andet skal man bare vade op og ned af denne gade i en ordentlig brandert. Hele gaden er fyldt med hulller og de er ikke helt små. Små huller finder man dog på diverse beværtninger der ligger her. Jeg vil ikke name droppe alle men kun dem jeg har besøgt. Hvis man kommer fra Soi Buakhao siden, vil man ret hurtig finde ud af at gaden kun handler om en ting og det er Sex. Man når ikke særlig langt ned af gaden før man bliver antastet af mindst 4 ladyboys, jep der er masser af ladyboys i soi pothole. Hvis det er det man tænder på så er det en ret spændende gade. Men 60% af gaden er stadig biologiske piger, så man kan godt besøge gaden selvom man ikke er til ladyboys. Der er en del kendte og mindre kendte beværtninger på denne soi, men virkelig mange lækre damer og ladyboys (har ikke forstand på ladyboys) Mit første stop var på the Buzzin lounge. Buzzin lounge virkede som en girlie bar, dog med lukkede døre, derfor mere diskret. Skal dog lige siges at ingen behøver at være diskret alle der er i denne gade, er der af samme grund. Nå men jeg var lige indefor og kigge og tjekke stedet ud, ret fedt lokale med det pool bord, gode sidde områder og nogle "typiske" gentleman club tøser. Altså tøser som har passeret deres "prime" men stadig ret kønne og kneppeværdige. Men da jeg en time forinden havde fået den kørt af i soi 6, var jeg mere på opdagelse og inspirations tur. Jeg satte mig udenfor på Buzzin lounge og drak et par Changs imens jeg nød synet af pigerne ovre på Maggie mays og Amon bar. Maggie Mays Gent Club. Jeg har rent faktisk aldrig været indenfor men pigerne som sidder udenfor ser søde ud, men ligesom med alle de andre gents clubs er det ikke piger i 20erne med fitness krop og model ansigt. men nok nærmere 30/40erne med deller og alt hvad der nu hører til. Men billigere end de dyre steder som har de unge damer. Men jeg havde sat mig for at gå på maggie Mays 3 gange, men hvergang fik jeg øje på en lækker pige på nabobaren, og nåede jeg aldrig in på maggie mays. Men tilgængæld fik jeg nogle fede hyrdetimer på nabobaren Amon Bar. Amon bar er det man kan kalde en rigtig luder bar. Man går ind bestiller en øl, blinker til en udvalgt pige, giver en ladydrink aftaler pris, går ovenpå og knepper. Super simpelt. Hvis man bare elsker at betale 10 ladydrinks og spille pool osv. er dette også en mulighed. Men var der 3 gange og de har altså et par søde slanke piger i 20erne. Selve gaden er en lille smule skummel, særligt ladyboys kan bliver meget påmassene. Så man skal ikke være alt for beruset når man går ignnem gaden. Jeg har sidder på en andre bare på denne soi men kan sq ikke huske hvad de hedder, Men Buzzin lounge virkede faktisk cool nok, mødte også Trevor som faktisk er en fin fyr. Amon bar syntes jeg var den bedste og rimlige priser betalte 1500 til pigen +300 short time værelset oven på. (barfine) En lille video af selve gaden: 8K Beautiful Girls Bar GoGo Clubs of soi Chaiyapoon Nightlife Pattaya Thailand - YouTube Amon bar: Pattaya Thailand, Amon is building an extension 2nd Bar on Soi Pothole Maggie mays We go inside Maggie May G.C. Pattaya Thailand, and meet the staff. Buzzin lounge youtube profil Buzzin Pattaya - YouTube 7 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 57 Skrevet 7. April @skunken det var du sørme længe om. Det bliver en lang periode med 8 afsnit Dejlig med anmeldelser fra Pattaya når man nu ikke selv kan komme afsted. Takker for de gode anmeldelser 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 636 Skrevet 8. April Peterkanin skrev, for 9 timer siden: @skunken det var du sørme længe om. Det bliver en lang periode med 8 afsnit Dejlig med anmeldelser fra Pattaya når man nu ikke selv kan komme afsted. Takker for de gode anmeldelser er da halvejs ca. Gemmer de vildeste gader Soi6 og LK metro som de sidste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13989 Skrevet 4. Juli skunken skrev, den 7.4.2025 at 18:32: Selve gaden er en lille smule skummel, særligt ladyboys kan bliver meget påmassene. Så man skal ikke være alt for beruset når man går ignnem gaden. Det er nu nok mere de ret dybe vandpytter, man skal passe på, hvis man er for beruset - men nogen gange kan man ikke komme udenom vandpytterne - uden at støde ind i en ladyboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 636 Skrevet 5. Juli Jernsvinet skrev, den 4.7.2025 at 05:03: Det er nu nok mere de ret dybe vandpytter, man skal passe på, hvis man er for beruset - men nogen gange kan man ikke komme udenom vandpytterne - uden at støde ind i en ladyboy Haha ja det er rigtigt. Derudover skal det lige siges at hvis man er relativ ædru og høflig er ladyboys det også. Skal lige siges at jeg har testet om det der ladyboy tammelam var noget for mig. Det var det så ikke, men man behøver ikke frygte det. Man siger bare stop betale og går sin vej når man kan sige, "nej det var ikke mig" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg