London Boy 4 Skrevet 5. April, 2025 Friday evening I spent half an hour with Pam. Everything she writes in her advertisement is true. Pam is very friendly and extremely sexy, she really knows how to make a man feel good. I enjoyed every minute of my time with her and will definitely visit her again. https://annoncelight.dk/showad/301262 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 627 Skrevet 7. April, 2025 Kan kun være enig.., besøgte hende torsdag og havde den skønneste oplevelse….., Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1176 Skrevet 8. April, 2025 Aarhusbanditten skrev, for 19 timer siden: Kan kun være enig.., besøgte hende torsdag og havde den skønneste oplevelse….., Jeg har også besøgt hende nogle gange med rigtig gode oplevelser, senest dog for et par år siden. Hun var blevet noget tynd der, nærmest ingen røv tilbage. Hvordan er hun nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 627 Skrevet 8. April, 2025 MrLovaLova skrev, for 4 timer siden: Jeg har også besøgt hende nogle gange med rigtig gode oplevelser, senest dog for et par år siden. Hun var blevet noget tynd der, nærmest ingen røv tilbage. Hvordan er hun nu? Syntes hun er dejlig, men nej ingen latinarøv, men absolut skøn…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donejohn 86 Skrevet 3. Oktober, 2025 Hun er fantastisk fuck hvor er hun elegant og fræk. Suttede som en drøm slugte hele ladningen smukt og nussede mig bagefter. Jeg skal helt sikkert tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 367 Skrevet 16. Januar Besøgte hende sidste uge i Viby inden turen gik til Horsens. En halv time med gfe. Hun er smuk, veldrejet godt 30-35 år med et smuk ansigt. Smukkere i virkeligheden end på billederne synes jeg. Boede i et højhus i Grøfthøjområde. Anonym og nem, der var pænt og rent med mulighed for bad. GFE gør hun fremragende, hun kyser godt og BJ var dejlig. Hun kommer fra Polen fortæller hun. Hende kunne jeg besøge igen. Så vil jeg planlægge et længere besøg, jeg er ikke færdig med hende her. Pas på hende ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg