Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Jeg søger en dame der giver et Håndjob uden massage. Pris 300/400 kr måske med prostata massage det koster selvfølgelig ekstra.

Er kun interesseret i et Håndjob

Men et sted hvor man kan blive tømt, det er dejligt frækt gerne en ældre dame og hun kan ikke blive for gammel.

Redigeret af neilsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
neilsen skrev, for 3 timer siden:

Jeg søger en dame der giver et Håndjob uden massage.

Det tror jeg du kan få de fleste steder, men jeg kan ikke nævne noget specifikt sted, men det kræver måske at du kan opbygge en relation til en eller flere klinikker.

Men jeg kender til eksempler hvor klinikken havde 2-3 kunder der besøgte klinikken jævnligt, med det ene formål. Det tager jo ofte ikke mere end 10 minutter, så er man tømt, og det er nemme og hurtigt tjente penge for pigerne, hvis det vitterligt KUN er et HJ du ønsker, men hvis du er længe om at komme, måske 20-25 minutter, så koster det nok mere. Men som sagt det kræver nok at du har fået en lidt tættere relation til pigen. Der er selvfølgelig også nogen der gør det uden at blinke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en lidt sjovt oplevelse da jeg besøgte MIA som holder til i Hvidovre og Brøndby jeg havde parkeret  efter anvisning og hoppede op i lejlighedskomplekset hvor hun stod

Vi havde aftalt 30 minutters fuld pakke 

Men men 

jeg blev afklædt lagt på sengen Hun kiggede på min motor uden at tørre den af eller gennemgå tre pakker vådservietter tog hun den straks i munden og begyndte at give et økologisk blowjob og hun fortsatte og fortsatte indtil at jeg kom i hendes mund

hun påklædte mig igen og sendte mig ud af døren 

14 minutter 

Men det  var sku ret ok 

Mb

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg søger stadig efter en dame som der giver et Håndjob uden massage.

Jeg har ringet til flere forskellige men de vil kun samtidig med massage

Det er en god spiller og tømning af posen.

Redigeret af neilsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan få et handjob hos hende her.

ellers, har de også handjob på menuen hos seductionsgirls i Rødovre, det synes jeg nu, jeg har set flere steder, de har.

Go' fornøjelse og fortæl os så om, hvor gode de er, til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan få det du leder efter hos ALLE de Thai steder der tilbyder massage+HJ. Men de siger ikke ja over telefonen eller på sms. 

Og måske du skal besøge dem en enkelt gang inden du foreslår det. 

De vil hellere have 300,- fra dig end ingenting. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NilleAlle skrev, 1 time siden:

Du kan få det du leder efter hos ALLE de Thai steder der tilbyder massage+HJ. Men de siger ikke ja over telefonen eller på sms. 

Man aftaler altså tid om noget andet og når man så tropper op så siger man bare det var løgn, man vil kun have handjob til 300 kr.

At  man har snydt hende bliver hun selvf. ikke ked af, hun vil jo alligevel kun have penge. Og dette er altså noget som er gyldigt for alle klinikker i Danmark der tilbyder massage og hj.

Ikke dårligt at du har styr på ALLE de thaisteder der tilbyder massage + hj. 

neilsen skrev, for 3 timer siden:

Jeg søger stadig efter en dame som der giver et Håndjob uden massage.

Jeg har ringet til flere forskellige men de vil kun samtidig med massage

Det er en god spiller og tømning af posen.

Du kan selvf følge ham ekspertens råd, men jeg tror ikke du bliver særligt populær. Jeg tror heller ikke at du kan få det du ønsker på ALLE thaisteder der tilbyder massage og hj. På nogle helt sikkert, måske tilmed mange. Men ikke på alle kun for at du vifter med nogle små sedler. Der findes stadig thaikvinder med principper, selvfølelse og integritet - selvom det er svært for nogle at acceptere. Thai'er er også mennesker og jeg synes ikke det er særligt sympatiskt at skære dem alle over en kam. 

Hvis jeg var dig ville jeg prøve mig frem, besøg nogle steder nogle gange og efterhånden kan du fremlægge dit ønske og sandsynligt få positivt svar noget eller nogle steder.

Og et af de steder jeg ville prøve aller først er https://airs.dk/. Hendes hj er himmelskt. Måske mener han eksperten heroppe at hun er "tudse gammel", men hendes hj er stadig top notch.

Til lykke med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bananas Din svenske snydetamp. Hold dig nu til dine løgne og falske anmeldelser.

Du skal ikke citere mig og klippe en væsentlig sætning ud. 
Det er kun dig som taler om snyd og snyder folk herinde med flere profiler.

Det jeg skriver er at man skal booke en tid og måske besøge dem en enkelt gang inden man foreslår det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NilleAlle skrev, for 13 minutter siden:

@Bananas Din svenske snydetamp. Hold dig nu til dine løgne og falske anmeldelser.

Du skal ikke citere mig og klippe en væsentlig sætning ud. 
Det er kun dig som taler om snyd og snyder folk herinde med flere profiler.

Det jeg skriver er at man skal booke en tid og måske besøge dem en enkelt gang inden man foreslår det.

Jeg har kun en profil, densamme som jeg haft de seneste 8 årene. Hvor mange har du haft?

Du siger de facto at ALLE tilbyder det, dog ikke over telefon. Du siger de facto også at de (ALLE udgår jeg fra) hellere vil have 300 kr end ingenting.  Så hvordan fejlciterer jeg dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har kun en profil, densamme som jeg haft de seneste 8 årene. Hvor mange har du haft?

Du siger de facto at ALLE tilbyder det, dog ikke over telefon. Du siger de facto også at de (ALLE udgår jeg fra) hellere vil have 300 kr end ingenting.  Så hvordan fejlciterer jeg dig?

1) Du har haft 4 profiler, som alle har været brugt til det samme. At promovere en kvinde, som du stadig promoverer med anmeldelser.

2) I dit citat af mig udelader du den sætning som binder de to udsagn sammen: “Og måske du skal besøge dem en enkelt gang inden du foreslår det.” Jeg vædder gerne en ordentlig massage - hos en Thai kvinde der er lidt under de 70 år, som du plejer at foretrække - på at jeg kan gå ind i en hvilken som helst thai klinik (som tilbyder HJ og øvrige seksuelle ydelser) og efter blot en gangs massage, fremadrettet alene komme der for at få et HJ. De 300 kroner de kan tjene på 1/3 af tiden af en massage, er ligeså meget værd som de 300 kroner de kan tjene på 1/2 times massage. 

Og nu gider jeg ikke flere julelege med dig. Fremadrettet ignorer jeg dig.

• Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
NilleAlle skrev, for 18 minutter siden:

- hos en Thai kvinde der er lidt under de 70 år, som du plejer at foretrække - 

??? Plejer jeg at foretrække 70 eller mere? Eksempel? 

Du mener altså at du kan gå ind til hvem som helst under 70 og få dit hj uden andre ydelser, men ikke hos dem som er 70 eller over? Hvad er det som sker med de dersens thaikvinder når de blive 70 mener du?

NilleAlle skrev, for 18 minutter siden:

Fremadrettet ignorer jeg dig.

Det er det helt rigtige. Men det er jo måske ikke at ignorere mig at droppe mig bare sådan en passant i din tråd om byttehandel? Temmelig unødvendigt, synes du ikke?

Forstår at du ikke vil svare på hvor mange profiler du har haft. Det er der vel en grund til tænker jeg.

Redigeret af Bananas
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hos Pam Wellness på Frederiksberg, der kan du vælge hvad du har behov for......;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi stopper her. Der er uddelt advarsel og flere kan komme, hvis man fortsætter afsporinger i andre tråde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...