Carajo 5 Skrevet 4. April Hej venner. Jeg er i tvivl - nu eller senere... Jeg var i P - J i september og oktober. Skønt med lavsæson, ikke så mange mennesker. I det hele taget ret fedt. Overvejer at tage afsted i maj og juni. Også lavsæsonen. Skønt. Er der forskel på disse to perioder? C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 262 Skrevet 4. April Udeover navnet på månederne? Næh, ikke nogen nævneværdig forskel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 845 Skrevet 5. April Ikke den store forskel, bortset fra vejret måske er bedre i maj juni, mere tørt regntiden er som regel i september oktober GP er der rigeligt af året rundt Butterfly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 788 Skrevet 5. April Jeg rejser på stort set alle tider af året. Lavsæsonen er ikke hektisk på nogen måde, det er lettere at finde hoteller, pigerne kæmper om kunderne.. ikke at jeg benytter mig af deres ydelser (se evt. Min tråd om Laos).. men derfor behøver man jo ikke at lukke øjnene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg