Hop til indhold
Don ListePik

Nadia Tantra i Aalborg - fortræffeligt bekendtskab

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Jeg har i dag besøgt Nadia endnu en gang. Denne anmeldelse er en jeg skrev tilbage i september 2024, hvor hun besøgte Aalborg (jeg har rettet datoen for besøget). Jeg valgte ikke at publicere den, i det hun rejste dagen efter. Jeg besøgte hende igen her i eftermiddags og havde en fantastisk oplevelse - ligesom første gang.

Fredag eftermiddag besøgte jeg Nadia, som var tilbage i Ålleren. Dette var en virkelig god oplevelse!

Aftalen kom nemt i hus over sms. Tid og sted blev aftalt, og dette blev overholdt 100%. 60 minutter med gensidig berøring.

Stedet var i en diskret lejlighed i Aalborg med ganske fine faciliteter.

Nadia er præcis som på billederne. Virkelig køn pige med fine bryster og en dejlig fyldig numse. Dertil med de fineste naturlige krøller, der giver en sydamerikanske anelser. Hun havde i øvrigt en virkelig nydelig manicure samt pedicure.

Selve massagen begyndte på ryggen. Hun brugte sine lange negle til at pirre min ryg. Hvilket var virkelig dejligt. Hun var omhyggelig med at inkorporere hele sin krop under massagen. Hun pillede naturligvis ved klokkeværket undervejs. Hun har nogle dejlige bryster, som hun også brugte flittigt. I det hele taget en fortræffelig rygmassage.

Efter en god rygmassage vendte jeg mig om.

Her brugte hun igen hele kroppen til at massere med. Der var flere gange, hvor vi omfavnede hinanden. Generelt var der virkelig meget sensualitet og nærvær, hvilket var præcis, var hvad jeg søgte. Hun gav mig også en meget lang lingam massage. Jeg tror den varede i omegnen af 20-25 min. Jeg pillede lidt ved hende undervejs. Hun var virkelig god til at skifte imellem forskellige teknikker. Godt med øjenkontakt og smil, hvilket til sidst mundede ud i en fyldestgørende orgasme.

Jeg stod på gaden igen ca. en time og 10 min efter jeg havde indfundet mig i lejligheden. Der var god tid til bad før og efter.

Pris: 1600,- kr.

En indskydelse jeg lige vil komme med til sidst er hendes fænomenale valg af musik. Det at modtage en god omgang tantra/b2b massage til tonerne af Beyonce’s Crazy in love 50 Shades of Grey remix er en oplevelse i sig selv.

Pas godt på hende, hun er dejlig:wub:

https://annoncelight.dk/showad/309991

Redigeret af Don ListePik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan absolut kun være enig.

Hun er et besøg værd og besøgte hende første gang for 4,5 år siden og har besøgt hende hver gang hun er i Ålborg, men desværre ikke så ofte hun ligger vejen forbi de seneste år, som jeg kunne ønske mig

Men sikke en krops- og lingam massage man får af denne yndige krølhårede polske prinsesse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan 100% tilslutte mig @Don ListePik Hun er sgu ret enestående og helt oppe i samme liga som Kaya og (for nogen) Silvia.

Hvis man er bare lidt til Tantra eller erotisk massage, så er hun den helt rigtige. Hun får en til at eksplodere så man ser sol og stjerner.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...