Taboo 92 Skrevet 2. April Det virker som om 9 ud af 10 mænd, der annoncerer efter kvindeligt selskab på annoncelight, blot er useriøse onanister, der ønsker korrespondance til deres fantasier. Eller tager jeg fejl? Hvad er jeres erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2895 Skrevet 2. April Tror du tager fejl, tror de 10 mænd der søger kvindeligt selskab ønsker det, men som mand der søger , skal han ikke forvente at få nogen svar overhovedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 128 Skrevet 2. April Jeps, jeg har overvejet at lave en, men frygter blot at være til skue, og få mænd, der udgiver sig for kvinder, i mailboksen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 2. April Jeg skriver sommetider til mænd, der søger på Annoncelight, men oplever ofte at de enten vil skrive i uendeligheder som TS nævner, eller vil ha “ægte amatører”, eller hvis de endelig vil mødes, så vil ha det gratis. Jeg kan ellers godt lide at mødes på den måde…. Min allerførste kunde mødte jeg på den måde. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naeem Harami 132 Skrevet 2. April Taboo skrev, for 2 timer siden: Det virker som om 9 ud af 10 mænd, der annoncerer efter kvindeligt selskab på annoncelight, blot er useriøse onanister, der ønsker korrespondance til deres fantasier. Eller tager jeg fejl? Hvad er jeres erfaringer? Er selv flere gange blevet kontaktet af super ivrige mænd, angående kontakt til nogle amatør-veninder jeg kender, som til tider tilbyder girlfriend-sex og uden gummi. Og jeg kan 100% genkende der du skriver. Nogle mænd er så desperate efter bare at få et nummer til en kvinde, at man tager sig selv til hovedet. De vil det hele, bruger timer på at skrive sms, og vil gerne tale i tlf. Men når det bliver konkret så kan de alligevel ikke mødes. Jeg begynder virkelig at forstå at nogen piger gerne vil have delvis forudbetaling når man indgår en sexaftale. At 9 ud af 10 er useriøst passer ganske fint med min oplevelse også og det er endda efter at jeg har sorteret de åbenlyse agurker fra Men du må ikke give op, lige pludselig finder man den helt rigtige faste kunde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 2. April Ærligt, så har jeg aldrig forstået at der er mænd der laver søgeannoncer på AL og er lidt forundret over at høre at der faktisk er kvinder der kigger på dem. Hvorfor bruge tid på det, når man kan lave en annonce selv og vente på at blive kontaktet? Synes også flere af dem jeg har set i ordlyd lyder som om de ikke forventer at betale, men gratis sex finder kvinder vel nemt på Tinder o.l. hvor udvalget er langt større. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 2. April Refresh skrev, for 13 minutter siden: Hvorfor bruge tid på det, når man kan lave en annonce selv og vente på at blive kontaktet? Hvis jeg har været ude efter specifikke ting fx. HJ i buskene på vej hjem, har det fungeret fint at svare en mand der efterlyser det samme. Hvis jeg laver en annonce og skriver, at jeg tilbyder en specifik ting, så får jeg masser af henvendelser fra folk der enten ikke har læst hvad der står, eller som prøver at få andre ting end det jeg gerne vil…. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 2. April Liv skrev, for 35 minutter siden: Hvis jeg har været ude efter specifikke ting fx. HJ i buskene på vej hjem, har det fungeret fint at svare en mand der efterlyser det samme. Hvis jeg laver en annonce og skriver, at jeg tilbyder en specifik ting, så får jeg masser af henvendelser fra folk der enten ikke har læst hvad der står, eller som prøver at få andre ting end det jeg gerne vil…. Spændende og de har været afklaret med at der skulle betales? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 2. April Refresh skrev, Lige nu: Spændende og de har været afklaret med at der skulle betales? Ja, det har vi jo aftalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 696 Skrevet 3. April Ang. Søge annonce.. Skal man have 2 telefonnumre, altså en med taletidskort, for at være anonym, eller er en G- mailadresse anonym??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max5000 167 Skrevet 3. April Jeg har brugt det at oprette annoncer som mand på annoncelight mange gange. Jeg får nogen gange lyst til nogle lidt anderledes end det de fleste GB'er tilbyder og så opretter jeg en annonce. Skriver altid hvad jeg regner med at ville give for det i annoncen. Man skal finde sig i at en del mænd tager kontakt og spørger om man ikke vil prøve en mand i stedet for en pige. Men ellers har jeg faktisk altid held med at finde en sød pige som gerne vil være med til setuppet. Det er 9 ud af 10 gange en amatør, eller en med kun lidt erfaring. Har også prøvet at det er en mere professionel der tager kontakt. Dog syntes jeg at jeg får færre henvendelser på det seneste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taboo 92 Skrevet 3. April Milner skrev, for 5 timer siden: Ang. Søge annonce.. Skal man have 2 telefonnumre, altså en med taletidskort, for at være anonym, eller er en G- mailadresse anonym??? En GMail-adresse kan sagtens være anonym. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 696 Skrevet 3. April Taboo skrev, 1 time siden: En GMail-adresse kan sagtens være anonym. Skal man gøre noget for at den er anonym?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 538 Skrevet 3. April Taboo skrev, den 2.4.2025 at 16:45: blot er useriøse onanister Det er også min erfaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 182 Skrevet 3. April Jeg har haft 2 annoncer som søger og har endnu ikke haft succes med at mødes med nogen. Men har været tæt på 2 gange, hvor kvinderne så er sprunget fra efter meget skriveri. De daglige antal visninger ligger imellem 10 og 50 alt efter hvad jeg søger. Så succes raten er meget lav. Jeg har engang oplevet at få en henvendelse fra en GP der har en annonce på Annoncelight, men hun fik pænt nej tak, da det hun tilbød ikke var præcist hvad jeg søgte. Der kommet også henvendelser som den her der i mine øjne virker falsk pga sproget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 97 Skrevet 3. April Jeg har haft annonce på Annoncelight nogle gange hvor jeg har søgt Rengøring og Sex. Sommetider er der nogen der svarer. Man finder så hurtigt ud af at dem i den anden ende slet ikke er seriøse ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taboo 92 Skrevet 3. April Milner skrev, for 9 timer siden: Skal man gøre noget for at den er anonym?? Nej, for så vidt ikke, men man kan se det navn som du har knyttet til kontoen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 696 Skrevet 4. April (edited) Liderbassen skrev, for 8 timer siden: Jeg har haft annonce på Annoncelight nogle gange hvor jeg har søgt Rengøring og Sex. Sommetider er der nogen der svarer. Man finder så hurtigt ud af at dem i den anden ende slet ikke er seriøse ! Det var lige det jeg ville søge Har der ikke været en eneste seriøs henvendelse?? Redigeret 4. April af Milner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2895 Skrevet 4. April Har søgt gennem tiderne, nøgen amatør klipning, rengøring i lingeri, massage, alm sex. Ordet gavmild har været brugt i annoncer. Har brugt mail . ingen svar overhovedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 97 Skrevet 4. April Milner skrev, for 8 timer siden: Det var lige det jeg ville søge Har der ikke været en eneste seriøs henvendelse?? Jo der kom en enkelt . . . . Hende og jeg ses stadig . . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1442 Skrevet 7. April Jeg overvejede at annoncere efter et mere varigt bekendskab på et tidspunkt, men dels synes jeg det var svært at formulere, så forventningerne blev rigtige (sex, snak, hygge, gåtur ikke rigtig kæreste) og dels var jeg også bekymret for at de priser jeg læser om for SB er helt hen i vejret. Jeg har dog modtager et par henvendelser via PB på denne side, som har været fine og ført til et par hyggelige møder, men ellers er det jo bare lettere at henvende sig til dansk en GP og fortælle hvad man gerne vil og se om den skønne dame, måske vil det samme. Fx mødes, have sex, få en snak med kaffe og kage eller en lille frokost eller ligge i ske i en halv time. Jeg har fået nej men også ja. Det er som sex, lidt op og ned 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1043 Skrevet 19. April Jeg har nogle gange en annonce, jeg får ikke mange henvendelser på dem, men altid et par stykker, og det har også ført til sex da jeg kan give professionel massage og jeg annoncerer med det, giver det mange flere henvendelser, og disse møder ender ofte i vi hjælper hinanden med munden. selvom jeg skriver jeg kun er til kvinder også med massagen, er der rigtig mange mænd, der spørg til det - det ikke lige mig jeg har aldrig fået betaling for møder/massage - det er ikke lige mig, jeg har det fint med at bruge tiden på det, og få en anden oplevelse, specielt ved massage delen, fornemmer gerne kvinder gerne vil have sex, men går ikke direkte efter det, men for dem er det nemmest at aftale massage, og tænder de på mig, så ses det tydeligt at de ligger og vrikker med måsen, og nærmer man sig numsen, spreder de benene, så man kan komme længere op, og få bedre ved, når man kommer til overkroppen smider de også deres bh, tror det er mere ok for de fleste kvinder at komme lidt uskyldigt, og lade sig forfører. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg