Mrviking30 2 Skrevet 2. April Havde skrevet sammen med Jasmin efter jeg kiggede på hendes billeder, og tænkte wauu hvis hun ser sådan ud i virkeligheden så jeg helt solgt. Vi aftalte en tid, og jeg spurgte om hun kunne sidde rottehaler som hun pænt svarede ja til. Da jeg kom ind af døren møder jeg den lækreste kvinde med langt mørkt hår i rottehaler og selv siddende strømper. Hun bød mig velkommen med et håndtryk og et kram hvor efter hun bad mig om at tage tøjet af. Imens satte hun musik på og tog tøjet af så jeg kunne se hendes smukke krop, virkelig nogle store bryster og en vildt dejlig røv! hun startede derefter med at sutte min pik, aldrig har jeg fået så godt et blowjob selv med kondom på. En rigtig frækkert som jeg klart vil besøge igen! Hun er meget flink og imødekommende. Link til Jasmin https://annoncelight.dk/showad/407936 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr88 183 Skrevet 2. April Helt ny bruger, skriver anmeldelse af en pige som ikke rigtigt har været beskrevet før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1776 Skrevet 2. April Nu har der jo været lidt skriveri om hende tidligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2092 Skrevet 3. April (edited) Hvis du har grundlag til at mistænke falske anmeldelser, så send en rapport. Ingen grund til at afspore tråden med at mistænke andre brugere. Fyr88 skrev, for 13 timer siden: Helt ny bruger, skriver anmeldelse af en pige som ikke rigtigt har været beskrevet før Redigeret 3. April af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrviking30 2 Skrevet 3. April Fyr88 skrev, den 2.4.2025 at 15:43: Helt ny bruger, skriver anmeldelse af en pige som ikke rigtigt har været beskrevet før Altså man skal jo starte et sted. Ny bruger helt ny herinde ja det har du ret i. Men min anmeldelse er legit. Du kan bare køre hen og besøge hende så finder du ud af det. God aften til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr88 183 Skrevet 4. April (edited) Forkert tråd jeg fik skrevet i. Redigeret 4. April af Fyr88 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 178 Skrevet 5. April Hun er sgu fræk. Ok blowjob og hendes bryster er hjulpet op. Dog generer det mig ikke. Hvis/når hun kommer tilbage til Odense, kunne jeg godt fristes til at besøge hende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xiphoideus 7 Skrevet 9. April Jeg er lige kommet hjem efter et efter-arbejde besøg hos Jasmin, der i disse dage er i Vejle. Det er bestemt en måde at koble af på efter en dag på kontoret, der er værd at anbefale og for mit vedkommende gentage. Hun er godt nok charmerende, sød, fræk og smilende. Vi lavede med det samme sjov med hendes meget korte “fodboldbluse”, der også kan ses på nogle af profilbillederne. Det var et rigtig godt besøg, som jeg kan leve højt på det næste stykke tid. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg