Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige været hos Kita som holder til på et hotel i holbæk . Må sige at hun er noget af en drøm . dejlig og varm . ikke noget hastværk kanon dejlig time jeg havde der . Kan varmt anbefales .skønt med en der ser hammer godt ud hjer ude på landet - 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej drenge.

Ja hende er jeg lidt lun på, hun give dyb mega med slug!

Hvis den ik er for stor.... Det er så lige det .. Definer stor;-)

Er nogen der har prøvet dybt mega og sluge hun?

(Spørger da hende engelsk ikke er for godt ej txt ej sprog)

Luke

Del dette indlæg

Link til indlæg

hun kan mega om hun sluger tror jeg kommer an på hvor meget der kommer . min er ganske almindelig størrelse så og det var ikke noget problem . vil lige smide ind at hendes bryster bare er dejlig . kunne tage hende en hel nat bare for at lege med dem . DE er NATURLIGE ingen silicone der .

Del dette indlæg

Link til indlæg

hun kan mega om hun sluger tror jeg kommer an på hvor meget der kommer . min er ganske almindelig størrelse så og det var ikke noget problem . vil lige smide ind at hendes bryster bare er dejlig . kunne tage hende en hel nat bare for at lege med dem . DE er NATURLIGE ingen silicone der .

Ja, de er sgu dejlige. I det hele taget har hun en god krop, og hun kysser godt. Bare ærgeligt at hun er begyndt at tage 200 ekstra for kys.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er skam pæne billeder, men en milf??? På 25 år?

Ja, det er en bizar måde de har valgt at markedsføre hende på, men teknisk set kunne det jo godt passe. Jeg ville have valgt 'Naboens østeuropæiske datter'.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan hun vel teknisk set godt være.

Mor altså.

Spurgte hende egnetlig om dette "Milf" og nej hun er ikke en milf . hun ville rette det . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, de er sgu dejlige. I det hele taget har hun en god krop, og hun kysser godt. Bare ærgeligt at hun er begyndt at tage 200 ekstra for kys.

Man skal jo tænke på at hun skal have lidt penge . 1200 kr for en time er ikke meget for en i hendes niveau . så for mig ikke noget problem med at hun tager 200 kr for at kysse . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er skam pæne billeder, men en milf??? På 25 år?

Hun har en krop for en gudinde . dejlig bagdel og nogle viunderlige bryster 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har en krop for en gudinde . dejlig bagdel og nogle viunderlige bryster 

Jow, men det er næppe definitionen på en milf.

En milf, som jeg forstår det, er en moden kvinde, der er i den alder, hvor hun kan have fået et eller flere børn.

For mig er begynder den alder i sidste halvdel af 30'erne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jow, men det er næppe definitionen på en milf.

En milf, som jeg forstår det, er en moden kvinde, der er i den alder, hvor hun kan have fået et eller flere børn.

For mig er begynder den alder i sidste halvdel af 30'erne.

Jeg tror at det bliver ændret det med milf .... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

vil lige skyde ind at når hun har sine højhælede sko på er hun en dejlig lang benet tøs

Du har i hvert fald en interesse i at holde liv i denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har i hvert fald en interesse i at holde liv i denne tråd.

ja hun er sq god så hvorfor ikke give hende en hånd . har prøvet "robotter" og det er der sq ikke meget sjov ved og vil da gerne beholde hende her ude så man kan få lidt godt ude at skulle til kbh hvor man ikke er sikker på at det er dem der er på billdet som er dem man møder 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...