Hop til indhold

Bedste massage - Anna i Brønshøj

Featured Replies

Skrevet

Var forbi Anna i mandags med ømhed i kroppen, og må bare sige det er den mest kompentente massage, og så er hun rigtig sød.

stor anbefaling herfra, hvis du vil have bedste massage 

Redigeret af MrMassageKing
Forkert link

Skrevet

Ved i om Anna har droppet B2b? det plejer at være på hendes menu.. og hun plejer at være GOD til den disciplin... :wub:

Skrevet
  • Author
Mr_T skrev, for 6 timer siden:

Ved i om Anna har droppet B2b? det plejer at være på hendes menu.. og hun plejer at være GOD til den disciplin... :wub:

Ingen B2B - man skal komme for massagen.

god weekend 

Skrevet

Jeg stemmer også på Pranee som ‘bedste i Brønshøj og måske hele København’ …. 
Fantastisk thai med olie til en rigtig fornuftig pris ….. god stemning hver gang ….

Skrevet
MrMassageKing skrev, den 4.4.2025 at 17:37:

Ingen B2B - man skal komme for massagen.

god weekend 

Jeg har fået B2B flere gange af den skønne dejlige Anna så det var derfor jeg spurgte om hun havde droppet det? 

Redigeret af Mr_T

• 4 weeks later...
Skrevet

Hun er enormt svær at få en aftale med. Andre der oplever det samme? Jeg prøver både at ringe og skrive.

Skrevet
  • Author

Anna giver kun massage nu … jeg var der i sidste uge uden at have problemer med at booke - men jeg skriver at jeg kun skal have massage.

God fornøjelse. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.