Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/399009

Så kommer der sgu en anmeldelse af denne person som gerne vil kaldes ham (og det gør vi så ) Efterhånden er han blevet mit yndlings-besøg i Odense, han er fræk når han står der med numsen struttende klar til at blive knaldet,  som regel liderlig og klar på hvad der skal ske. Han er ovenikøbet et billigt bekendtskab ;-) 

Altid klar på en aftale, let at komme i kontakt med. Jeg synets at han har en sindssyg fræk numse, krop og virker altid klar og stønnende, så han får en meget høj karakter i min bog og har aldrig gået skuffet derfra...Ses

Skrevet

Jeg har prøvet 2 gange at få en aftale i stand, den første på dagen 4-5 timer før den anden dagen før.

Begge gange var en nitte, var høflig og flink på mail ellers.

Hvordan kontakter i andre hende/ham for at opnå succesen?

Skrevet

Lad være med at bumpe tråde med kommentarer, der ikke bidrager, @Refresh Du har en del af dem på det seneste.

Refresh skrev, den 2.4.2025 at 02:41:

Lyder frækt...

Skrevet
  • Author
Max Power skrev, den 2.4.2025 at 18:52:

Jeg har prøvet 2 gange at få en aftale i stand, den første på dagen 4-5 timer før den anden dagen før.

Begge gange var en nitte, var høflig og flink på mail ellers.

Hvordan kontakter i andre hende/ham for at opnå succesen?

Husker du at læse hans annonce ;-) Men ja ville nok kun skrive når han har annoncen oppe skulle jeg give dig et godt råd...Når han er off er han virkelig off, sådan som der kan gå 2-3 uger før svar:wink:

Skrevet
Soothsayer skrev, for 47 minutter siden:

Husker du at læse hans annonce ;-) Men ja ville nok kun skrive når han har annoncen oppe skulle jeg give dig et godt råd...Når han er off er han virkelig off, sådan som der kan gå 2-3 uger før svar:wink:

Tak for tilbagemelding, men ja annoncen var oppe i begge tilfælde.

Jeg giver det et forsøg mere og må krydse fingre for at det lykkes ;)

• 2 weeks later...
Skrevet
Skovfogeden skrev, den 2.4.2025 at 10:03:

Det kan virkelig anbefales at prøve ham.

Og han er bare stram i fissen.

Velduftende og smager godt, når man lige slikker ham inden.

Så i tænker han faktisk helt igennem er en pige ? 

Med fisse og bryster 

Skrevet
Soothsayer skrev, den 2.4.2025 at 01:07:

https://annoncelight.dk/showad/399009

Så kommer der sgu en anmeldelse af denne person som gerne vil kaldes ham (og det gør vi så ) Efterhånden er han blevet mit yndlings-besøg i Odense, han er fræk når han står der med numsen struttende klar til at blive knaldet,  som regel liderlig og klar på hvad der skal ske. Han er ovenikøbet et billigt bekendtskab ;-) 

Altid klar på en aftale, let at komme i kontakt med. Jeg synets at han har en sindssyg fræk numse, krop og virker altid klar og stønnende, så han får en meget høj karakter i min bog og har aldrig gået skuffet derfra...Ses

Men det er ikke virkeligheden en pige med fisse og bryster

Skrevet
Isenvad skrev, for 36 minutter siden:

Men det er ikke virkeligheden en pige med fisse og bryster

Jeg forstår annoncen som at han har fået fjernet brysterne, men stadig har fissen...

Altså på alle måder ligner en dreng, men med en våd stram fisse.

Redigeret af Refresh

Skrevet
Isenvad skrev, for 9 timer siden:

Så i tænker han faktisk helt igennem er en pige ? 

Med fisse og bryster 

Jeg kan bekræfte, at han tidligere var en smuk kvinde og nu er en smuk mand.

Og ja, brysterne er blevet opereret bort.

I overgangen til mand tager han testosteron.

En fed oplevelse, så prøv det, men behandel ham med respekt.

• 10 months later...
Skrevet

Nogen, der har besøgt ham for nylig?

Jeg har forsøgt at få en aftale i stand, men med meget sene/ingen svar.

prisen er dog også sat op til 700kr, mindes jeg.

kan oplevelsen bære den pris? Jeg har selv været der et par gange, og jeg er i tvivl.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.