Hop til indhold

Recommended Posts

Meget fin oplevelse, trods lidt ekstra ventetid.
Det er hende på billederne, og de passer. Lækker fin krop, brysterne, som har fået hjælp inden for nyere tid, er fine og flotte.
Efter en skyller i kælderen et virkeligt godt og langt blow som både var langsomt og pirrende og direkte og dybt. Egentligt kunne dette have dækket mit behov, men jeg måtte have hende op at ride så jeg kunne få fat i brysterne. Lækkert og god energi i rideturen. Dejlig fast mås, det måtte udforskes yderligere, så afslutning i doggy.
Hidtil havde kommunikationen været sparsom og udfordret pga sproglige begrænsninger, men nu indledte hun en reel samtale alt i men hun nussede rundt om mig uden hastværk for at få mig ud af døren før tid. Ud fra samtalens udviking vil jeg sige at hende alder er korrekt.

Giv hende en lækker lejlighed i Sydhavnen, og hvis hun vil tilbyde tungekys. Ja, så kunne hun nemt tage 600-800 kr mere i timen. Hun havde været tilstede hele tiden uden at kigge på sin telefon eller anden adfærd som havde signaleret at hun ikke gad mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I skriver som alle kender autoværkstedet.... Er dette et godt sted 

Det er længe siden jeg har været på disse besøg og spørger derfor til det. Det lyder lidt som de gamle WTG dage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...