Hop til indhold
Langesen

Big boobs... Hot and loving blond mexican

Recommended Posts

Hende her fortjener en god anmeldelse. Jeg har besøgt hende to gange for nylig. Begge gange var en dejlig oplevelse for mig, fordi hun er moden, lækker, frække øjne og så er hun så imødekommende til det sidste. 

Skønne besøg begge gange:wub:

https://annoncelight.dk/showad/236373

Redigeret af Langesen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan overhovedet ikke genkende den anmeldelse. Det er måske hende på billederne men de er mindst ti år gamle. 
Hun virker som en der er træt af livet. Så intet genbesøg herfra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pepsimax 75 skrev, for 9 minutter siden:

Nu skriver hun at hun kan SQUIRTING nogle der kan sige om det er rigtig 

It's unlikely to be true. I was there a year ago, in the Føtex Vesterbro area. I completely agree with the review from @Orange. From my experience I can add that she was friendly but constantly kept an eye on the time, tried to quickly say goodbye to me.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun leverer ikke hun lover, men det finder man først ud af når pengene er betalt

Jeg vil gå så langt som at kalde det svindel

Var sammen med hende i Ejby for et stykke tid siden

Billie
der er nok 20 år gamle, men det kan man heldigvis se inden man betaler, men lad for gud skyld vær med at køre efter det, i den tro at hun ser ud som på billederne 

Jeg vil ikke anbefale hende

Redigeret af AlBondy
forglemmelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår ikke i går så meget op i hendes billider. Selvom de fleste måske er 10-15 år gamle er hun stadig samme person som åbner døren. Hun har et smukt ansigt og smukke øjne. Jeg ved ikke hvad i forventer af hendes ydelser, men generelt kan alle gp have en dårlig dag eller bare en dårlig oplevelse med en anden kunde, whatever. En Gp kan ikke behandle alle kunder ens, vi er jo alle individuelle og skal behandles forskelligt alt efter kemi, osv. Hun fortjener flere positive anmeldelser. Jeg har kun haft positive oplevelser med hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...