Langesen 132 Skrevet 31. Marts (edited) Hende her fortjener en god anmeldelse. Jeg har besøgt hende to gange for nylig. Begge gange var en dejlig oplevelse for mig, fordi hun er moden, lækker, frække øjne og så er hun så imødekommende til det sidste. Skønne besøg begge gange https://annoncelight.dk/showad/236373 Redigeret 31. Marts af Langesen 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1368 Skrevet 31. Marts Dejligt at høre hun har oppet sig. I København var hun ikke særlig spændende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orange 1 Skrevet 31. Marts Kan overhovedet ikke genkende den anmeldelse. Det er måske hende på billederne men de er mindst ti år gamle. Hun virker som en der er træt af livet. Så intet genbesøg herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 132 Skrevet 1. April Enig i at nogle af hendes billeder er af ældre dato. Jeg synes stadig at hun er skøn og dejlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 90 Skrevet 10. April Nu skriver hun at hun kan SQUIRTING nogle der kan sige om det er rigtig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain Price 2 Skrevet 10. April Pepsimax 75 skrev, for 9 minutter siden: Nu skriver hun at hun kan SQUIRTING nogle der kan sige om det er rigtig It's unlikely to be true. I was there a year ago, in the Føtex Vesterbro area. I completely agree with the review from @Orange. From my experience I can add that she was friendly but constantly kept an eye on the time, tried to quickly say goodbye to me. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlBondy 27 Skrevet 20. April (edited) Hun leverer ikke hun lover, men det finder man først ud af når pengene er betalt Jeg vil gå så langt som at kalde det svindel Var sammen med hende i Ejby for et stykke tid siden Billieder er nok 20 år gamle, men det kan man heldigvis se inden man betaler, men lad for gud skyld vær med at køre efter det, i den tro at hun ser ud som på billederne Jeg vil ikke anbefale hende Redigeret 20. April af AlBondy forglemmelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clasic Love 33 Skrevet 20. April Jeg forstår ikke i går så meget op i hendes billider. Selvom de fleste måske er 10-15 år gamle er hun stadig samme person som åbner døren. Hun har et smukt ansigt og smukke øjne. Jeg ved ikke hvad i forventer af hendes ydelser, men generelt kan alle gp have en dårlig dag eller bare en dårlig oplevelse med en anden kunde, whatever. En Gp kan ikke behandle alle kunder ens, vi er jo alle individuelle og skal behandles forskelligt alt efter kemi, osv. Hun fortjener flere positive anmeldelser. Jeg har kun haft positive oplevelser med hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg