Hop til indhold

Recommended Posts

Ja det har jeg, og det kan selvfølgelig klart anbefales, men Alisa er en hel del genert/tilbageholden i forhold til Jenny som bare vil give den gas...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er Jenny alene igen - og som denne pige dog kan !!!

Aldrig har jeg oplevet af få nogen til at komme igen og igen - og det så safterne sprøjter.
Vi har så også været sammen mange, mange gange - men her tirsdag aften var hun da decideret liderlig.

Jenny indikerer at hun så småt begynder at kigge efter en flybillet - og det er jo ikke så godt (på jysk).

Kan kun sige ‘en ting - kom afsted !!!           (og selv en nybegynder i thai-verdenen skal ikke være nervøs - hun er sød og ligetil, og du får oplevet toppen).  

Fornemmede faktisk at hun har nogle huller i kalenderen (og jeg får ikke noget for at nævne dette !!! )

God weekend 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

jeg har booket tid hos Jenny

og efter anmeldelserne af hende så er ventetiden lang. 
hvordan med sproget forstår hun dansk eller er alt på engelsk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tomsen T skrev, Lige nu:

Hun oplyser på sin annonce - at hun rejser den 20/10 :roll: Vi er fortabte kære brødre...:blink:

Ja der er ikke andet at gøre, end at stoppe med at købe sex..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg måtte forbi i dag igen til en time med fræk sex og anal på programmet. Dejligt som altid - vi kom et par gange hver og det mindede om mine forrige besøg. 

nu til det mere alvorlige: Jenny fortalte hun skulle hjem til farmen og datteren i Thailand men vidste endnu ikke om det var 1, 2 eller 3 år, så hun er ikke retur foreløbigt. Æv, men nok godt nok for cashflowet her på matriklen… hun bliver savnet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tomsen T skrev, for 7 timer siden:

Hun oplyser på sin annonce - at hun rejser den 20/10 :roll: Vi er fortabte kære brødre...:blink:

- og noget tyder på at det bliver endnu værre, Jenny rejser nok den 15/16 oktober.

Så de sidste besøg skal nu planlægges omhyggeligt.

Og jeg kommer godt nok til at savne Jenny; en helt usædvanlig perle, der var min faste GP.

Tænker jeg ikke er den eneste !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...