Mr1time 1784 Skrevet 18. Juli Ennig skrev, den 15.7.2025 at 20:43: Åh skrev lige med Jenny. Hun er tilbage igen i morgen onsdag. Så ved jeg hvor turen går hen. Glæder mig. Det er ikke samme billeder, som hun plejer at bruge, og hun plejer vel heller ikke i annoncer at tilbyde UDEN. Er du sikker på det er den rigtige Jenny som er tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 151 Skrevet 19. Juli Det er definitivt den kære samme Jenny - blot nye fotos der iøvrigt er i hendes kendte positioner. Hun tilbyder ikke uden kondom - annoncen var for Yaya og så har man valgt den hurtige vej og blot tilføjet Jenny. Det kunne gøres bedre - mener da også at priserne stod der før. Men hvorom alt er - samme frække og friske Jenny !!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1784 Skrevet 19. Juli Øv. Har sendt 4 beskeder i dag, for at booke tid, men ingen har svaret. har ellers været der rigtig mange gange, og mener ikke jeg har opført mig dårligt, så burde ikke være blacklistet. måske de svarer i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 86 Skrevet 20. Juli Glæder mig til mandag 2 timer med denne skønhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ennig 52 Skrevet 20. Juli Mr1time skrev, for 11 timer siden: Øv. Har sendt 4 beskeder i dag, for at booke tid, men ingen har svaret. har ellers været der rigtig mange gange, og mener ikke jeg har opført mig dårligt, så burde ikke være blacklistet. måske de svarer i morgen Hun var på Vorbasse marked. Så mon ikke du får svar i dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 151 Skrevet 20. Juli Har i formiddags haft et forudbestilt besøg hos Jenny - frækt og dejligt som altid. Fuld af energi - og ingen “hang-over” fra Vorbasse Marked Men da jeg ringede til mobil ved aftalt tid blev den ikke taget - mærkelig lyd, ikke som optaget (gik så bare til døren og Jenny lukkede mig hurtigt ind) Så der er da i øjeblikket en hel del rod i “maskinrummet” som Mamasan ellers styrer ret så fint. Har en ide’ om at Mamasan kunne holde ferie og så har sat en afløser på, der bare ikke rigtig kan finde ud af det. Lidt ærgerligt for os - men så sandelig da også for pigerne. Forhåbentligt kommer der snart styr på det igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1784 Skrevet 20. Juli Route66 skrev, for 12 minutter siden: Har i formiddags haft et forudbestilt besøg hos Jenny - frækt og dejligt som altid. Fuld af energi - og ingen “hang-over” fra Vorbasse Marked Men da jeg ringede til mobil ved aftalt tid blev den ikke taget - mærkelig lyd, ikke som optaget (gik så bare til døren og Jenny lukkede mig hurtigt ind) Så der er da i øjeblikket en hel del rod i “maskinrummet” som Mamasan ellers styrer ret så fint. Har en ide’ om at Mamasan kunne holde ferie og så har sat en afløser på, der bare ikke rigtig kan finde ud af det. Lidt ærgerligt for os - men så sandelig da også for pigerne. Forhåbentligt kommer der snart styr på det igen. Ja jeg har prøvet atbooke 2 dage nu uden kontakt. Har vel været der 25-30 gange, så burde ikke være blacklistet. Har også prøvet det nummer som de bruger til MobilePay, heller ikke svar. Havde for år tilbage Jennys eget nummer, men det fik jeg desværre slettet en gang. Jeg må jo undvære besøg hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 77 Skrevet 21. Juli Ennig skrev, den 15.7.2025 at 20:43: Åh skrev lige med Jenny. Hun er tilbage igen i morgen onsdag. Så ved jeg hvor turen går hen. Glæder mig. Hvordan fanger du hende ? Jeg kan heller ikke få kontakt på Deres nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ennig 52 Skrevet 21. Juli Swappie skrev, for 1 time siden: Hvordan fanger du hende ? Jeg kan heller ikke få kontakt på Deres nummer Hun svarer ikke på min henvendelse så jeg kan ikke hjælpe dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 86 Skrevet 22. Juli Jeg var forbi Jenny i går til 2 timer hygge der var svar ved første besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 77 Skrevet 22. Juli Spermklar skrev, for 2 timer siden: Jeg var forbi Jenny i går til 2 timer hygge der var svar ved første besked Hvilket nummer skrev du til ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1784 Skrevet 22. Juli Har også fået aftalt en tid til i morgen. fik lige en aftale i hus, det sidste hul i min kalender næste 3 uger, så glad for det lykkedes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 77 Skrevet 22. Juli Spermklar skrev, for 3 timer siden: Det i annoncen Der er 2 numre. Et i overskriften og et i kontaktoplysningerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bennyben 6 Skrevet 23. Juli Bare af nysgerrighed, den som mødes i 2 timer med hende er det så bare fuld rulle med sex i 2 timer eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 86 Skrevet 23. Juli bennyben det synes jeg du skal spørge Jenny /pigen om hvad jeg laver hos Jenny i 2 timer bliver mellem Jenny og mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skumslukkeren 102 Skrevet 7. August Måtte forbi igen forleden. Med den forbedring der var fra besøg 1 til 2 (og besøg 1 var virkelig godt) var forventningerne ret høje og jeg flottede mig med 1,5 time. Nu skulle hun have. Vi startede også som lyn og torden og det gik, pretty much, som sidste gang, blot med bedre tid og lidt mere massage. Det var bestemt godt men mine urealistiske forventninger ødelagde det lidt for mig. Det kan man ikke klandre Jenny for - hun giver den stadig gas på den gode måde. Jeg napper en time næste gang og ved præcis hvad jeg får. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 151 Skrevet 8. August Hej Skumslukkeren Vil du afsløre hvilke “urealistiske forventninger” du havde og som du synes Jenny ikke helt kunne indfri. For min part leverer hun alt hvad jeg kan drømme om - og det er hver gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1784 Skrevet 8. August Route66 skrev, for 7 timer siden: Hej Skumslukkeren Vil du afsløre hvilke “urealistiske forventninger” du havde og som du synes Jenny ikke helt kunne indfri. For min part leverer hun alt hvad jeg kan drømme om - og det er hver gang Det kunne være ligesom jeg har været ude for ved flere piger. hvis man nu syntes det er rigtig rigtig gode besøg ved en pige ved 30-45-60 minutter. Så går man bagefter og fantasere om hvad man kunne nå med mere tid. Når man så har det, så kan man alligevel ikke komme 2 gange som man havde håbet på, UDEN at det er pigens skyld. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skumslukkeren 102 Skrevet 9. August Route66 skrev, for 20 timer siden: Hej Skumslukkeren Vil du afsløre hvilke “urealistiske forventninger” du havde og som du synes Jenny ikke helt kunne indfri. For min part leverer hun alt hvad jeg kan drømme om - og det er hver gang Hejsa. Ja det er præcis som Mr1time beskriver - på baggrund af hvad vi nåede på 1 time så drømte jeg om vi kunne nå endnu mere på 1,5. Men vi nåede det samme - bare med bedre tid. Og det var bestemt godt. Så ingen kritik af Jenny - kun af mine forventninger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 86 Skrevet mandag klokken 04:33 Jeg tar Altid 2 timer hos Jenny jeg nyder tiden og synes godt om at der ikke er nogen stress kommer altid 2 gange hun kan sit kram 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 55 Skrevet mandag klokken 20:24 Så fik jeg endeligt besøgt den dejlige Jenny for første gang i Nørre Aaby jeg har ikke haft fornøjelsen siden hun var i Vejle men jeg skal da lige love for at det var køreturen værd hun sagde at hun var glad for at se mig igen og det virkede faktisk rigtigt med den omgang hun præsterede så mon ikke jeg snart skal en tur til Fyn igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg