Hop til indhold

Recommended Posts

Jenny er nu tilbage i Nr Aaby efter at have været i hhv Vejle (som Anna) og i Fredericia (som Jenny).

https://annoncelight.dk/showad/375307

Jeg synes vi skal give hende en ny tråd her så der ikke bliver kørt forvirret rundt i de gamle tråde

Jeg har dog ikke besøgt Jenny her på førstedagen. Men  jeg har da en aftale - og klinikken er hurtig til at svare.

Stedet er fint dog ikke just diskret - men normalt bliver der lynhurtigt lukket op.

Nu glæder jeg mig så til at lege med Jenny på stedets brede massage bænk; det fungerer meget bedre for mig end en blød lav seng. 

Og så gengiver lige noget af min anmeldelse fra Fredericia - den del ændrer sig garanteret ikke, når hun nu er i Nr Aaby: 

“Sikke en tur vi havde. Massagen sprang vi over og efter kort krammeri/snaveri fik jeg lov til at pille hendes frække røde set af og straks kastede hun sig ud i et dejlig blow - og med en gang savlende deep throat. 

Derefter en god slikketur til hende hvor hun kom - som så ofte før. 

Jenny var godt nok tændt og vi gik over i mindst en halv times uafbrudt sex i alle mulige stillinger - hun var da bare så vild !!!  

Jeg prøvede godt nok at slappe af et øjeblik men så sagde hun minsandten: “Can I fuck you” - og så var der fuld fart på med hende ovenpå.
Lige på finalen var hun lynhurtig og tog ladningen i munden - hun mestrede bare det hele.

For et meget moden mand som mig, blev det godt nok noget af en vild tur i går aftes - men hvor er det dog bare lækkert at kunne få lov til at udleve fantasierne.

Jenny ved jeg kommer igen - hun er og bliver en perle”

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig den anmeldelse 

jeg var forbi Jenny igår som den først efter hun er landet på Fyn igen

jeg var der i 1.5 time og tiden flyver jo i godt selskab 

Jenny er i mine øjne nok den bedste Thai i branchen lige nu 

altid top humør og service 

kommer jeg igen,selfølgelig men der skal nok gå næsten en uge inden næste besøg (siger min bankrådgiver)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi idag, og hun leverer som altid.

Godt humør, flirtende, pjattet, og så giver hun super sex med sprøjt fra hende.

Hun siger selv at hun har taget på og det kunne jeg godt se, men ved hende gør det ikke noget, når behandlingen er så god. Så hellere god sex end slim, petit pige med middelmådig sex.

Helt sikkert ikke sidste gang med Jenny/ Anna.

Hun vidste ikke hvor lang tid hun ville blive denne gang, så pas på med at vente med besøg til det er for sent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danemanden skrev, for 12 minutter siden:

Vi er 2 fyre der gerne vil have begge piger uden. Ved I om det er muligt?

Skriv en sms til nummeret og spørg, der plejer man at få et ordentligt og fornuftigt svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danemanden skrev, for 18 minutter siden:

Vi er 2 fyre der gerne vil have begge piger uden. Ved I om det er muligt?

Det fremgår tydeligt af annoncen at det kun er Yaya der tilbyder uden...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var lige forbi Jenny den lille påske (kylling)

det er mig stadig en gåde hvor hun finder den power fra….mums mums

90 min med fuld fart og skøn massage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Jenny for først gang. Velankommet tog jeg bad og hun nev mig lidt i ballen drillende. Havde aftalt en time med 2xcum. Efter mit bad var det igang. Stående opvarmning med kys, og hende på knæ og tog mig helt ned i halsen og det gjorde hun godt. Efter lidt tid smed hun sig på briksen på ryggen med hovedet ud over kanten hvor jeg kunne kneppe hendes mund som jeg lystede. Hun vender hurtigt rundt - så missen kunne få en slikke tur og så kom kondomet på og jeg kunne kneppe hende stående mens hun lå på ryggen på briksen med benene lige i vejret.

Der kom jeg først gang. Drillende tog hun det af og så stod den på massage. Ikke den bedste massage jeg har fået men det var blidt og behageligt. Efter lidt tid fokuserede hun meget på ballerne - drillede lidt min pung og pik og gled frem og tilbage på min ryg med masser af olie. Og her skete noget uventet men vildt lækkert. Hun kunne fornemme jeg reagerede når hun ramte min røv så det udnyttede hun frækt. Jeg kunne ikke se hvad der skete men føltes som hun forsigtig slikkede mig bagi, legede med en finger og pludselig tændte hun en lille vibrator som hun satte kondom på og stak op. Jeg var stenhård. Jenny suttede og gaggede løs inden jeg skulle vende mig om på ryggen (fortsat med vibratoren kørende i røven) hvor hun satte sig i reverse cowgirl og red mig. Shit et syn - shit en følelse. Kunne lige massere hendes anus med en tommelfinger mens hun hoppede lystigt på pikken. Det holdt jeg ikke til længe.. så kom for 2. Gang i kondomet.

“Jeg gjorde ingenting” drillede hun… blev tilbudt mere massage men jeg var ok med at hoppe under bruseren med det samme. Der hjalp hun med afvask, så vand , så afsked. Puuuh det bliver ikke sidste gang - hende er der krudt i.

Redigeret af Skumslukkeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jo nogle gange være svært at tror^_^

men lørdag var jeg forbi Jenny igen og holde nu op når man nu tror at det ikke kunne blive bedre:o det skal jeg så lige love for at Jenny ikke var enig i

hun fandt lige et Gear mere igår 

90 min meget tæt på himlen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg måtte forbi igen ovenpå den første succes (se ovenfor)

Dog med lidt ændringer - de fleste af positiv karakter. Jeg havde booket tid kl 14- så skrev hun om vi kunne flytte til 14.15. Naturligvis.  Da tiden oprandt kom ny sms. Hun var på vej - ville være der om 10 min. Hmmm ja okay. Jeg var liderlig så ventede. Indtil hun var klar 14.30. Men så fik jeg også en vild og dejlig tur. 

Start som sidst - dog kneppede jeg hende længe til en start og hun endte med at komme så safterne sprøjtede ned over min pik og jeg kom. Så pause - massage og pirring som sidst - også med vibratoren bagi og så kneppede vi løs. Cow Girl og reverse cow Girl indtil hun pludselig hoppede af - fuld gas med hånd og mund indtil lige før jeg kom så hoppede hun på igen og småkrampede med pikken oppe i hende. Måske hun er en god skuespiller men 1. Gang var ihvertfald helt ægte.  Det var vildt lækkert - har aldrig kneppet så længe og intensivt før.  Bare wow. 
70 min senere stod jeg på gaden storsmilende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er bare sååå qute, og ja hun leverer fra øverste hylde, der vil man gerne "komme" igen....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Jenny igen i går - et besøg ud af mange. Vi kender efterhånden hinanden ud over det intime, så der er gensynsglæde når jeg og lillemanden tropper op. I går overgik Jenny mine tidligere oplevelser - hold nu kæft en tur jeg fik. Uden at skulle trætte med detaljer, så er hun pt. number one :P af de mange thai piger jeg har besøgt i de sidste 2-3 år. Pas på hende - det fortjener hun. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var også forbi tidligere på ugen til et 75 min. Besøg, som hovedsageligt bestod af sex. Jenny er altid i godt humør og utroligt som hun altid virker glad for sex. Hun burde ellers få rigeligt med diller i løbet af ugen, med alle de besøg hun får.

så respekt for en dejlig dame, som præsterer uanset hvor mange kunder hun har. Efter mange besøg efterhånden, så bliver det bare bedre og bedre.  Har hun det bedste udseende og krop af alle thai piger, nej det har hun nok ikke, men indlevelse er top dollar :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak skæbne for en fed fed tur til Nørre Aaby. Tak til den venlige bror jeg havde skrevet med. Turen over Fyn blev lige pludselig meget sjovere. Og skidt med al vejarbejde. 

Jeg havde booket Jenny til 90 min hygge, Det fortryder jeg ikke! 

Startede med en hurtigt blow med hj. Derefter en god gang massage af ryggen hvor jeg virkelig kom helt ned i gear. 

Efter ca 40 minutter begyndte hun at lege med mit bagerste hul, og pludselig fik jeg min første prostata massage. Hold da op en oplevelse. Tror faktisk at jeg fik en udløsning nr 2 allerede der! 

Jeg blev bedt om at vende mig om hvorefter hun ville ride. Jeg fik massage apparatet ud og fik stødt godt til.

Herefter en slikke tur der endte med hun sprøjtede mig i hovedet. Det var jeg heller ikke lige forberedt på. Men så fik jeg også prøvet det. 

Så fik hun ellers noget tissemand i forskellige stillinger og hun sprøjtede mange gange. Jeg kunne til sidst ikke mere og opgav at komme en sidste gang. En meget meget sjov oplevelse med en sjov thai dame. 

Desværre rejser hun hjem om 10 dage ved ikke om hun kommer retur.

Nu hjemme og fundere over oplevelsen. 

2 Oplevelser der egentlig stod på min bucket liste. Den ene tror jeg ikke jeg behøves igen, men sjovt var. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ups. 
jeg tog fejl. Jenny er på arbejde. Hun siger frem til cirka den 26.6 - så jeg fik da lige bestilt tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ennig skrev, den 21.6.2025 at 20:11:

Ups. 
jeg tog fejl. Jenny er på arbejde. Hun siger frem til cirka den 26.6 - så jeg fik da lige bestilt tid. 

Smutter hun så alligevel hjem til Thailand eller hvad ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, Jenny tager ikke Thailand nu.

Fra og med 27/6 holder hun ferie i DK/Europa - en cirka 2 ugers tid.  
Hvorfra hun så vil servicere os tror jeg fortsat er uklart.

Kan kun ønske energibundtet Jenny en god ferie !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...