Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er på Rødovrevej nu. Location er virkelig mærkelig. Men hun har dog de flotteste sæt bryster jeg har leget med i 2025:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
BLUC2720 skrev, for 14 timer siden:

Location er virkelig mærkelig

Ja, det har du nu gjort opmærksom på 2 gange nu i samme tråd!

er det relevant??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige besøgt Mia på hendes nye addrasse i Rødovre, og jeg endte med at tage 1 time inklusiv Golden shower fra hende og hendes veninde/kollega som var på addrassen, fik ikke fat i hendes navn.

Mega frækt og de var med på alt, eneste jeg ikke kunne få dem til var at slikke/sutte på hinandens tær. Hade ellers glæder mig til at frækt foot/blowjob. Men nok om det.

Der er sgu noget frækt ved at ligge på gulvet med en pige (Mia) som slikker ens tær imens hun har 3 fingre i røven på en, og den anden skræver over ens mund og tisser i et tempo hvor man kan nå at sluge alt imens hun stimullere ens brystvorter. Afslutter med dobbelt golden shower fra begge piger, og så gik de på knæ og kom dem begge i mund og ansigt under et frækt dobbelt blow.

kostede 3600kr men vil nok gøre det igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så var jeg et smut i Rødovre Ja billederne passer, og hun er vild som i vild,  Massage ved jeg stadig ikke om hun er god til  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
fnuggi skrev, for 20 timer siden:

Så var jeg et smut i Rødovre 

Annoncen siger Vanløse, er det forkert, eller er du forvirret?

Del dette indlæg

Link til indlæg
BLUC2720 skrev, den 18.6.2025 at 20:52:

Er der nogen som har besøgt Mia i hendes nye sted i Rødovre. Mærkelig location vil jeg mene….? 

Jeg har lige besøgt hende på en lokation i Rødovre, som jeg syntes var helt OK. 

Forholdsvist diskret. Desuden er stedet "forklædt" som en helt almindelig auto-virksomhed. Der er derfor ingen skilte, der reklamerer med thai-massage , eller det klassiske , lysende "Open" skilt i vinduet  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...