Milner 696 Skrevet 29. Marts Syntes jeg, her på Eroguide, har fået den opfattelse, at der på klinikkerne / bordellerne, er en regel om at pigerne ikke må tilbyde Blow uden gummi, - Har jeg ret i det..??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 288 Skrevet 29. Marts De steder jeg er må man ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 462 Skrevet 29. Marts Jeg har kun besøgt et enkelt bordel på Sjælland, og officielt er det ikke en mulighed at få ydelser uden. Men har da oplevet et par gange, at ved god kemi og gentagne besøg, kan alt lade sig gøre uden, og det kostede ikke ekstra, det skete bare 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 817 Skrevet 29. Marts Milner skrev, for 1 time siden: Syntes jeg, her på Eroguide, har fået den opfattelse, at der på klinikkerne / bordellerne, er en regel om at pigerne ikke må tilbyde Blow uden gummi, - Har jeg ret i det..??? Ja og desværre en af grundende til at jeg ikke besøger danske bordeller mere, kan ikke blow med kondom. Kondom ved sex er helt ok og forståeligt. Men ved blow burde pigen selv kunne vælge om hun tilbyder. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3744 Skrevet 29. Marts Det har været en regel på alle de danske klinikker jeg har været på igennem årene. Ar der er så er nogle af pigerne der gjorde det i smug alligevel… det holdte man så MEGET hemmeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 548 Skrevet 30. Marts Jeg ved det ikke, men jeg forestiller mig, at når klinikkerne har sikker sex som princip, så er det for at beskytte pigerne mod at blive presset til noget, de ikke ønsker. At nogle af pigerne så kan vælge at se bort fra det, hvis de har lyst, det reklamerer man ikke med! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 302 Skrevet 30. Marts Det er og har altid været reglen på klinikkerne øst for Storebælt at BJ er med kondom. Superfransk er så med kondom på toppen og pirring af skaft og kugler (som så ikke altid leveres helt som defineret). Emnet er diskuteret herinde 100 vis af gange, også blandt de deltagende GP'er, og her har fx Eva beskrevet klinikmøder, hvor alle er helt enig om at OWO gør de ikke (men der sidder så en del, der gør det alligevel). Så sådan er det jo nok også idag. Hvis du spørger på en klinik, vil svaret som regel være 'jeg er glad for at være her, og vil ikke smides ud'. Og det tager presset af pigerne. Om man rent faktisk bliver smidt ud idag som GP, hvis man bryder reglen? Jeg ved det ikke, men det er i hvert fald sket år tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 420 Skrevet 31. Marts skunken skrev, den 29.3.2025 at 10:35: Ja og desværre en af grundende til at jeg ikke besøger danske bordeller mere, kan ikke blow med kondom. Kondom ved sex er helt ok og forståeligt. Men ved blow burde pigen selv kunne vælge om hun tilbyder. Lige præcis sådan har jeg det også. Ingen OWO, ingen besøg af mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg