wilson 51 Skrevet 29. Marts Første anmeldelse i lang tid, men nu synes jeg der er grund til at dele. jeg besøgte fornylig Thai Candy i Aabenraa. I annoncen står der at hun er uddannet massør. Så jeg ville prøve om hun kunne hjælpe mig af med alle de smerter , jeg har i baglårene og læggene. Bookede en time til 500. Candy masserer ikke med olie som de fleste, men bruger en trykteknik, hvor hun arbejder de store muskler igennem punkt for punkt med faste tryk. Det gørofte "ret"ondt, og jeg var spændt på om det ville have en effekt. På denne måde får hun vel arbejdet affaldsstofferne i musklerne væk. Hun sagde at de førtse par dage ville jeg nok ikke kunne mærke den store forskel, og det passede. Men på 3.dagen mærkede jeg en tydelig forskel. De stærke smerter i musklerne, især når jeg begynder at gå, var stort set væk. Nu kun en lettere ømhed og smerte tilbage. Og hun nåede ikke alt det igennem, som hun gerne ville, men jeg havde ikke tid til en time mere. Men jeg vender tilbage igen i denne uge for næste runde. Hun kan sit kram, tyder det på, selv om det undervejs er smertefuldt. Men no pain, no gain, som Schwarzenegger sagde!!! Altså absolut en anbefaling, hvis I har brug for en virkelig nyttig massage. Et link: https://annoncelight.dk/showad/424296 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1758 Skrevet 29. Marts Tak for anmeldelsen. Hvordan var stedet? Der er et par steder i Aabenraa, nogle mere "snuskede" end de andre. Og var billederne retvisende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wilson 51 Skrevet 29. Marts (edited) Ja, billederne passer, men jeg kiggede ikke så meget på kroppen, var mere optaget af at slappe af og klare smerterne.. Stedet er det gammelkendte Thai sted i Aabenraa. Entreen lidt mærkelig kantet. Men rummene er pæne, rene og velholdte. PS: i min alder er det mest massage der har interesse (:-) Redigeret 29. Marts af wilson Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1758 Skrevet 29. Marts Tak for det og helt fair at gå mest efter massagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg