skunken 636 Skrevet 29. Marts Soi Boomerang Denne part kommer til at handle om Soi Boomerang, som er en Gentle Club Soi der ligger som en "boomerang" mellem fra Soi Buakhao og Buakhaow 15 Jeg name dropper ikke alle bar og GC der ligger her, men dem som jeg beøgte. Jeg valgte målbevist at besøge denne gade, da jeg havde hørt rigtig meget godt, om nogle af GC som ligger her. Gaden er relativ stille i forhold til resten af Soi buakho området, grunden er at GC er lukket dør sted, og mere diskret end åbne girlie bars eller lign. Så jeg tænkte damn denne soi er død, men valgte alligevel at gå ind på et stederne. 1 besøg Heaven above. Jeg blev modtaget i døren af en Vært og vist hen til en sidde plads. Stedet var bygget som en strip klub og der var da også danse ringe i loftet ved borderne og et stripper område i midten af klubben. Mit første indtryk var WOW hel og halvnøgne kvinder ved alle borde som dansede, og de var faktisk ok at se på. Ikke 40+ damer med overvægt, men mere sidst 20erne, start 30erne. Noget jeg forventer på en Agogo bar men ikke på en GC. Heaven above er åbenbart en hybrid imellem Agogo og GC. Jeg sad så der i min bås med 2 andre mænd, og nød udsigten til en super smuk kvinder der twerkede 30 cm fra mit ansigt. Jeg fik bestilt min Chang og kiggede med det samme rundt efter piger som jeg muligvis ville "lære" bedre at kende. Der var et par stk, som var så gude lækre at blodet forsvandt fra mit hoved og forsvandt ned i lille manden. Desværre var de 4 piger jeg havde udset mig allerede taget. Manden ved siden af mig sad og ravede løs på en af dem. ØV Jeg drak min øl i håb om at der muligvis snart ville være en kvinde ledig, som var min stil. Efter 2 øl gav jeg lidt op, blev spurgt nogle gange om jeg ville have selskab men, de piger der var ledige var ikke min type. Stemningen var egentlig fin nok men når man ikke lige kan få det selskab man ønsker, var det ikke lige det sted man bare sidder alene og drikker øl. Ølpriserne var iøvrig gode ikke dyrt. Jeg forlod Heaven Above og besluttede at gå ind og tjekke Play girlz ud. Den går for at være en a gogo bar, men lignede lidt det samme som Heaven above. Men her var der så en ledig pige som fik lille manden glemme alt om skuffelsen på Heaven above, og jeg fik lettet trykket og min pengepung. Hele besøget med øl og ladydrinks (2 stykker af hver) samt en time ovenpå kosteden mig ligeomkring 3500 baht. eller omkring 650 kr. Efter thai standard semidyrt eller danske standarder småpenge. Pigen var omkring 23 år og gudesmuke og virkelig pro i sengen. Jeg var nogle dage efter inde og tjekke Club fate ud og jeg gave Heaven above et skud mere. Club Fate var en total standard GC med lidt ældre kvinder 30/40erne, men faktisk total søde og god service. Fandt ikke nogen af kvinder spændende nok til at jeg ville smide penge der, men jeg er også lidt yngre end deres faste gæster, så stedet er måske ikke målrettet til mig. Men kan kun anbefale det. 2 besøg på Heaven Above præcis samme histore, alle de lækre var allerede taget, men denne gang gave jeg en lady drinks og fik lidt selskab, hvilket var hyggeligt nok. lidt gramseri blev det også til. Men jeg spurgte hende hvad tid man skulle komme hvis man ville have større udvalg, Det fortalte hun så, men det har desværre glemt nu Jeg kan anbefale Soi boomerang, men man skal kende sin besøgstid. Men overvejer man at gå på GC findes der områder der er mindst ligeså gode, hvis ikke bedre. Læs mere om dette i min næste part 4. Soi Pothole Heaven above: Pattaya Thailand, inside Heaven Above Bar, meet the staff - YouTube Play girlz: Play Girlz Pattaya Boss Birthday - Best Agogo Bar Club In Pattaya 2024 - YouTube Pattaya, Play Girlz Bar on Soi Boomerang is planning to double the size with an upstairs like Kink. - YouTube Club fate: Club Fate Gents Club, Pattaya, meet the staff. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 31. Marts skunken skrev, den 29.3.2025 at 06:22: overvejer man at gå på GC findes der områder der er mindst ligeså gode, hvis ikke bedre. Ja, der findes flere Gent Clubs på Pratamnak og i Jomtien, som jeg foretrækker at besøge - og jeg kan se der nu er kommet et par nye, som jeg mangler at besøge: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=gent+clubs+in+pattaya 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 389 Skrevet 31. Marts Soi Bong Koch 8, ikke langt fra Full Love Inn Hotel, på den anden side af 3rd Road har også en række GC. Pirates, Carre Blanche, Carre D'Ass, The Chapel, Amsterdam Lounge, Purple Club, Manuya, Badda Bing, Juicy Lucy, Club Secret... Jeg har sikkert glemt et par stykker. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 636 Skrevet 31. Marts Jernsvinet skrev, for 10 timer siden: Ja, der findes flere Gent Clubs på Pratamnak og i Jomtien, som jeg foretrækker at besøge - og jeg kan se der nu er kommet et par nye, som jeg mangler at besøge: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=gent+clubs+in+pattaya Ja tænker at besøge Venum og viper (tror jeg nok de hedder) Næste gang jeg er afsted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 636 Skrevet 31. Marts LarsTysker skrev, 1 time siden: Soi Bong Koch 8, ikke langt fra Full Love Inn Hotel, på den anden side af 3rd Road har også en række GC. Pirates, Carre Blanche, Carre D'Ass, The Chapel, Amsterdam Lounge, Purple Club, Manuya, Badda Bing, Juicy Lucy, Club Secret... Jeg har sikkert glemt et par stykker. Ja der ligger vist mere end 10 gents clubs samlet der, men nåede ikke derud. overvejer det til næste besøg i thailand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg