Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Lulu da hun var i Kolding her i efterårsferien. Det er ikke så ofte endda, at man kan møde hende.

Jeg kan ikke helt huske, hvad det var hun sagde, men jeg husker det som: "Jeg havde lige et Bruce Wayne moment, da jeg så dig". Måske er det bare mig, der hørte det sådan.

Nå, men Lulu! Hun er fandme dejlig. Så skøn, naturlig og fræk i sengen på en lækker måde. Og så havde hun fuld fokus på mig - og ikke på sin telefon eller et tikkende ur. En halv time i Gotham Love city. Bagefter tog jeg på Trapholt museet og så på malerier fra Kvium. Det var lidt en kontrast. 

Redigeret af niskanen

Del dette indlæg

Link til indlæg
niskanen skrev, for 15 timer siden:

Besøgte Lulu da hun var i Kolding her i efterårsferien. Det er ikke så ofte endda, at man kan møde hende.

Jeg kan ikke helt huske, hvad det var hun sagde, men jeg husker det som: "Jeg havde lige et Bruce Wayne moment, da jeg så dig". Måske er det bare mig, der hørte det sådan.

Nå, men Lulu! Hun er fandme dejlig. Så skøn, naturlig og fræk i sengen på en lækker måde. Og så havde hun fuld fokus på mig - og ikke på sin telefon eller et tikkende ur. En halv time i Gotham Love city. Bagefter tog jeg på Trapholt museet og så på malerier fra Kvium. Det var lidt en kontrast. 

Kvium er en af mine favorit kunstnere ;) 

Tak for hyggeligt og frækt besøg Bruce Wayne- du hørte korrekt :x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...