Refresh 1751 Skrevet 28. Marts Der har været et par anmeldelser i den seneste tid hvor møder er blevet afbrudt og pigerne har valgt at beholde alle eller nogle af pengene. Jeg synes det er super svært at finde hoved og hale i denne slags beretninger. Det generelle niveau af selvrefleksion både hos køber og sælger lader noget tilbage at ønske, så uden ben hård dokumentation på f.eks. skriftlige aftaler er det næsten umuligt at finde ud af hvad man skal tro. Jeg har besøgt de danske klinikker de sidste 10 år og har aldrig nogensinde oplevet nogen former for snyd. En gang blev telen sur, fordi jeg gik da vi ikke kunne blive enige om prisen og en anden gang stillede kvinden et opklarende spørgsmål efter jeg havde betalt, hvilket jeg syntes hun skulle have gjort før, men det endte godt. Min holdning er at på samme måde som vi som kunder bærer et stort ansvar for at opføre os ordentligt og at der ikke er nogen garanti for kemi, så bærer sælgerne et ansvar for at være bevidst om deres grænser og sige fra på en ordentlig måde og med mindre kunden har været direkte ubehøvlet eller grænseoverskridende, så bør hun betale det fulde beløb tilbage i tilfælde hvor mødet afbrydes, næsten uanset hvor meget eller lidt der er sket. Om ikke andet, så fordi at der derved ikke kan sættes en finger på hendes integritet. Det er dyrt tjente penge at skulle læse en dårlig anmeldelse og skulle til at forsvare sig herinde og tænke på hvor mange kunder man mon går glip af pga. anmeldelsen. Så mit bedste råd til pigerne, er at være på den sikre side ifm. afbrudte møder, det kan spare en for meget og jeg har efterhånden talt med nogle stykker efter den slags hændelser og hørt hvor påvirket de har været af oplevelsen. Jeg kan godt forstå det kan virke uretfærdigt, men selv en løgn kan gøre ondt og skade forretningen og der findes idioter overalt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 28. Marts Refresh skrev, for 51 minutter siden: men selv en løgn Enig, men netop hvis det er løgn. Ville alle som i alle kunne true med en dårlig anmeldelse for at få penge retur uanset hvad. Det er en farlig sti at komme med af. Ofte er vi nødt til at have is i maven. Håbe på personen bluffer med sin trussel eller at de gode anmeldelser vægter højere end den/de få dårlige. Der hvor det reelt er blevet afbrudt eller ydelser ikke er givet. Bør der selvfølgelig være retfærdighed men som du selv siger det kan vi på ingen måde vide herinde ud fra et skriv. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 99 Skrevet 28. Marts Jeg oplevede engang at få besøg hjemme, hvor der kom en chauffør med op og ville have overleveret pengene (1800), han gik og efter et par minutter sagde pigen at hun var ved at blive syg og så skred hun uden at jeg fik nogle penge tilbage 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1217 Skrevet 28. Marts Jeg bliver måske lidt provokeret af at du mener, vi bør betale pengene tilbage, for at undgå en dårlig anmeldelse…. Ingen mennesker, virksomheder eller forretninger kan gøre alle tilfredse. På et eller andet tidspunkt kan en dårlig anmeldelse, ramme os alle. Hvis en “dårlig” anmeldelse, er saglig - behøves den jo ikke være dårlig. Jeg har fået en dårlig anmeldelse omkring sex i sofa… Det er rigtigt, jeg ofte bruger sofaen, det er der mange der finder frækt og den dårlige anmeldelse gav mig omtale Men det korte af det lange er, at så længe jeg føler, at jeg har ydet det lovede vil jeg ikke betale tilbage. Men jeg er altid villig til at indgå dialog omkring en løsning, hvis jeg reelt kan se problemet. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 366 Skrevet 28. Marts Synes at det er virkelig dårlig stil at afpresse kvinderne med anmeldelse. Åbner man først op her, kan man ikke komme tilbage. Der gælder om ar stå fast. Har været sexkunde i mange mange år og selfølgelig haft besøg som jeg fortrød. Man aldrig krævet penge tilbage. Hvis man er utilfreds skal man selfølgelig skrive en passende anmeldelse. Der er den magt vi har i dag. Den fandtes ikke før, hvor ekstrabladets annoncer var måden at finde en GP. Alt i alt kan man oftest undgå skuffelser når man læser anmeldelser og gå udenom ting som ikke lader at være sandt. Anmeldelsen skal være fair selvom man er lidt skuffet. Kemi kan være forskellig. Og alle kan have en dårlig dag. Man kan hurtig spotte en anmeldelse der er skrevet med et hævnmotiv. Og se bort fra den. Omvendt også en helt ny anmelder der skamroser en GP. 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 28. Marts SweettieDK skrev, for 7 timer siden: Ofte er vi nødt til at have is i maven. Håbe på personen bluffer med sin trussel eller at de gode anmeldelser vægter højere end den/de få dårlige. Ofte ligefrem??? Det håber jeg sandelig ikke. Jeg har bare efterhånden mødt flere piger, som har været så voldsomt påvirket af en dårlig anmeldelse at jeg ikke tænker at det var pengene værd at efterlade muligheden for at blive anklaget for at være tyv/scammer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 28. Marts torbenb skrev, for 3 timer siden: Man kan hurtig spotte en anmeldelse der er skrevet med et hævnmotiv. Og se bort fra den. Omvendt også en helt ny anmelder der skamroser en GP. Det er jeg altså enig i. Vi har lige haft to anmeldelser hvor pigerne har beholdt alle pengene eller store dele af dem og i det ene tilfælde nåede han aldrig at få underbukserne af. Alene ud fra den beskrivelse vil jeg mene at det er klart at han føler sig snydt, men mine egne erfaringer med klinikkerne får mig til at tro at han må have opført sig meget tåbeligt. Omvendt har jeg stået i en enkelt situation, hvor hun havde fået pengene og så lige ville afklare noget inden vi gik i gang. Nu gik det fint, men hvis jeg ikke havde "bestået" hendes krav (hun spurgte om jeg var på stoffer) og hun havde sendt mig ud uden penge, så var jeg altså blevet tosset og ville have anset hende for at være en gemen tyv. Jeg synes det er pisse svært og det bliver man nødt til at være bevidst om både som køber og sælger. Om ikke andet for at gøre livet nemmere for sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 28. Marts SiaUngQ skrev, for 4 timer siden: Men det korte af det lange er, at så længe jeg føler, at jeg har ydet det lovede vil jeg ikke betale tilbage. 100%, men når man afbryder et møde efter få min. har man vel næppe leveret det lovede... Jeg kan sagtens se situationer hvor en kunde kan opføre sig så skidt på ingen tid at han ikke fortjener at få pengene retur, men jeg tror at jeg ville vælge at smide ham på porten med pengene i nakken alene for at understrege overfor vedkommende at det intet havde med pengene at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 28. Marts Refresh skrev, for 55 minutter siden: Ofte ligefrem??? Ok skulle ha præciseret af de gange det sker. Hvis en truer er det 99.9% af de gange bare nødvendigt at…. Det er nok sket for mig 4-5 gange i hele min karriere. Man skal ha en hård psyke for at være i branchen. Der følger meget bullshit med. Inkl. dårlige anmeldelser. Kritik på andre måder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 28. Marts Refresh skrev, for 2 timer siden: Jeg kan sagtens se situationer hvor en kunde kan opføre sig så skidt på ingen tid at han ikke fortjener at få pengene retur, men jeg tror at jeg ville vælge at smide ham på porten med pengene i nakken alene for at understrege overfor vedkommende at det intet havde med pengene at gøre. Det er jo det der er uvisheden i anmeldelserne hvis “skyld” var det. Hvis han som i dit eksempel her på kort tid har opført sig så skidt at det er nødvendigt at bede ham gå. Har det intet at gøre med hvor vist han fortjener penge eller ej, understrege noget eller ej. Med mindre det er et sted hvor folk kan komme ind fra gaden uanmeldt og hun kan være meget heldig at få en anden i det tidsrum så er det ganske enkelt. Han har booket tiden, måske selvforskyldt blevet smidt ud. Og der betales for den tid som han har spildt ved ikke at opføre sig ordentligt. Sjældent muligt at få en anden indtjening i det samme tidsrum og han kunne bare ha opført sig ordentligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 29. Marts SweettieDK skrev, for 7 timer siden: Det er jo det der er uvisheden i anmeldelserne hvis “skyld” var det. Hvis han som i dit eksempel her på kort tid har opført sig så skidt at det er nødvendigt at bede ham gå. Har det intet at gøre med hvor vist han fortjener penge eller ej, understrege noget eller ej. Med mindre det er et sted hvor folk kan komme ind fra gaden uanmeldt og hun kan være meget heldig at få en anden i det tidsrum så er det ganske enkelt. Han har booket tiden, måske selvforskyldt blevet smidt ud. Og der betales for den tid som han har spildt ved ikke at opføre sig ordentligt. Sjældent muligt at få en anden indtjening i det samme tidsrum og han kunne bare ha opført sig ordentligt. Udeblivelser er et faktum for de fleste og kun sjældent med opkrævning for spildt tid og hvis man dukker op til en aftalt tid og pigen ikke stemmer overens med billeder eller beskrivelse eller hvis jeg syntes stedet var beskidt eller lugtede, så ville jeg da også vende om uden at betale en krone. Jeg er bare ikke enig i at ansvaret ligger så ensidigt hos kunden og om ikke andet tror jeg det er dårligt købmandskab at efterlade tvivl om om man er en fusker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1217 Skrevet 29. Marts Refresh skrev, for 13 timer siden: 100%, men når man afbryder et møde efter få min. har man vel næppe leveret det lovede... Jeg har heldigvis (7,9 , 13) endnu ikke været ude for at afbryde et møde, men jeg giver dig ret. Jeg har truet med at smide nogle ud, hvis ikke de respekterede mine grænser og det var nok. Afbryder pigen besøget, med en anden begrundelse end mandens opførsel, skal manden selvfølgelig have pengene tilbage. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1217 Skrevet 29. Marts Refresh skrev, for 3 timer siden: Udeblivelser er et faktum for de fleste og kun sjældent med opkrævning for spildt tid og hvis man dukker op til en aftalt tid og pigen ikke stemmer overens med billeder eller beskrivelse eller hvis jeg syntes stedet var beskidt eller lugtede, så ville jeg da også vende om uden at betale en krone. Men du ville forhåbenligt vende om inden du havde betalt? Jeg har intet imod folk vender om i døren, hvis de bare siger det istedet for have “glemt” sin pung eller stikke af som om jeg var farlig. Hvis de løber plejer jeg at sende en sms med at jeg altså ikke er farlig Udenliver man hos mig skal man betale depositum næste gang for en aftale. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 29. Marts SiaUngQ skrev, for 1 time siden: Men du ville forhåbenligt vende om inden du havde betalt? Selvfølgelig, hvis jeg opdager det inden, men som du kan læse i tråden har jeg en enkelt gang oplevet at der blev snakket vilkår efter betalingen faldt. Havde hun sendt mig ud af døren uden penge der, så var det blevet anmeldt til politiet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1441 Skrevet 29. Marts Det ville være et skråplan hvis pigerne begyndte at betale helt eller delvist tilbage medmindre det er pigen selv der afbryder og ikke kan eller vil levere den aftalte service. De få gange jeg har oplevet ikke at være helt tilfreds, har jeg bare betragtet det som et fejlkøb og ikke giver drikkepenge og naturligvis heller ikke kommet igen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 29. Marts Slowman skrev, for 6 minutter siden: Det ville være et skråplan hvis pigerne begyndte at betale helt eller delvist tilbage medmindre det er pigen selv der afbryder og ikke kan eller vil levere den aftalte service. De få gange jeg har oplevet ikke at være helt tilfreds, har jeg bare betragtet det som et fejlkøb og ikke giver drikkepenge og naturligvis heller ikke kommet igen. Men hvis du læser oplægget, så handler det om møder der er afsluttet af pigen efter få minutter og så vidt jeg forstår ingen direkte seksuel aktivitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 29. Marts Refresh skrev, for 6 timer siden: Udeblivelser er et faktum for de fleste og kun sjældent med opkrævning for spildt tid og hvis man dukker op til en aftalt tid og pigen ikke stemmer overens med billeder eller beskrivelse eller hvis jeg syntes stedet var beskidt eller lugtede, så ville jeg da også vende om uden at betale en krone. Jeg er bare ikke enig i at ansvaret ligger så ensidigt hos kunden og om ikke andet tror jeg det er dårligt købmandskab at efterlade tvivl om om man er en fusker. Korrekt udeblivelser kan vi ikke gøre noget ved. Og igen vi kan ikke afgøre herinde hvem bar ansvaret i de enkelte situationer. Der hvor I er i tvivl om I vil blive er det bedste råd vel, vent med at give penge til I er helt sikre. Logisk nok stadig før noget sexuelt påbegyndes. Vend om hurtigst muligt hvis I fornemmer noget galt. De rigtig skumle steder får I nok ikke lov at gå uden betaling men det er jo en helt anden snak For har pengene først skiftet hænder er det svært at få dem retur. Og her står jeg fast på vi er i vores gode ret til at beholde penge, betaling for booket tid, hvis I ikke kan opføre jer ordentligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 29. Marts @Refresh men ved godt du har din egen vinkel på emnet og vi aldrig bliver enige. Men for mig handler det i bund og grund om hvor meget magt vi piger skal tillade anmeldelser at have. For de episoder du konkret henviser til. Ved vi ikke hvad der er op og ned. Ja hun kunne muligvis have undgået at blive udstillet som fusker. Men hvis det rygtes eller bliver alment kendt at vi piger er så bange for dårlige anmeldelser. Så bliver det alt for nemt for de dårlige kunder af afpresse os til penge retur, ydelser vi ikke ønsker. At tillade frygt for anmeldelser at styre hvad vi gør og ikke gør er endnu mere farligt på den lange bane. Vi kæmper i forvejen med konsekvenserne af piger der fusker på mange måder. At piger der har rent mel i posen skal til at vælge deres handlinger på baggrund af frygt for dårlig anmeldelse. Den sti må vi simpelthen ikke komme ned af. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 477 Skrevet 29. Marts Hello… I have already interrupted two visits that had already started because I didn't like the person's attitude and I returned all the money even though I knew it would be fair to keep a partial amount, but I preferred to return it because I was the one who chose to end it and I thought it was better not to get into useless discussions like - I'll keep this amount because we already started it and did this or that... I wouldn't feel good about keeping any amount anyway because when this happens to me it's no longer a question of money, and yes because I felt disrespected. And since I was the one who ended it, I won't feel good if the person feels offended or rejected, so the full refund for me means the end of the problem without further discussion. And no, I'm not afraid of review... absolutely not, because I'm confident in who I am and how I treat people. And what they don't write publicly about a girl they want to harm, they can do it via private message. Good day to all Rafaela 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 29. Marts SweettieDK skrev, for 2 timer siden: @Refresh men ved godt du har din egen vinkel på emnet og vi aldrig bliver enige. Men for mig handler det i bund og grund om hvor meget magt vi piger skal tillade anmeldelser at have. For de episoder du konkret henviser til. Ved vi ikke hvad der er op og ned. Ja hun kunne muligvis have undgået at blive udstillet som fusker. Men hvis det rygtes eller bliver alment kendt at vi piger er så bange for dårlige anmeldelser. Så bliver det alt for nemt for de dårlige kunder af afpresse os til penge retur, ydelser vi ikke ønsker. At tillade frygt for anmeldelser at styre hvad vi gør og ikke gør er endnu mere farligt på den lange bane. Vi kæmper i forvejen med konsekvenserne af piger der fusker på mange måder. At piger der har rent mel i posen skal til at vælge deres handlinger på baggrund af frygt for dårlig anmeldelse. Den sti må vi simpelthen ikke komme ned af. Tak for dine refleksioner. Det giver stof til eftertanke og bekræfter at det er en svær branche at begå sig i 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1441 Skrevet 29. Marts Refresh skrev, for 6 timer siden: Men hvis du læser oplægget, så handler det om møder der er afsluttet af pigen efter få minutter og så vidt jeg forstår ingen direkte seksuel aktivitet. Det kan jeg ikke læse i dit startindlæg. Der står blot at der har været anmeldelser hvor mødet er afsluttet før tid. Men jeg er enig i at hvis pigen har taget imod en aftale og penge og så efterfølgende afbryder mødet af gode eller mindre gode grunde kan der være grund til at refundere hele eller dele af betalingen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 29. Marts (edited) Slowman skrev, for 22 minutter siden: Det kan jeg ikke læse i dit startindlæg. Der står blot at der har været anmeldelser hvor mødet er afsluttet før tid. Men jeg er enig i at hvis pigen har taget imod en aftale og penge og så efterfølgende afbryder mødet af gode eller mindre gode grunde kan der være grund til at refundere hele eller dele af betalingen. Sorry, det kan jeg godt se ikke fremgår... Senildemensen er ved at være fremtrædende! Redigeret 29. Marts af Refresh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 29. Marts SiaUngQ skrev, den 28.3.2025 at 11:31: Jeg bliver måske lidt provokeret af at du mener, vi bør betale pengene tilbage, for at undgå en dårlig anmeldelse…. Ingen mennesker, virksomheder eller forretninger kan gøre alle tilfredse. Men til forskel fra Elgiganten, der har hundredevis af anmeldelser og hvor den eller de ansatte der var involveret er anonyme, så påvirker en anmeldelse af købesex både forretningen mere og er svær ikke at tage personlig. Jeg prøver ikke at gøre mig til dommer over hvad der er ret og rimeligt, netop fordi det er umuligt når man ikke kender detaljerne og der er så meget uærlighed i branchen. Det jeg prøver at sige er at jeg synes man som sælger skal overveje om man synes at risikoen for en dårlig anmeldelse og følgende sorg og frustrationer er pengene værd. Og det er ligeledes klogt at være afklaret med hvordan man vil håndtere evt. dårlige anmeldelser. Om man blot ignorerer dem eller går til modangreb eller i forsvar. Personligt ville jeg have det som @Rafaelaog have det bedst med at vide at jeg moralsk umuligt kunne klandres noget, men det er op til en selv hvordan man har det. Jeg har bare efterhånden mødt nogle stykker, som har været rigtig kede af det og ret påvirket længe efter, hvor jeg har tænkt at de for deres egen skyld skulle have lukket røven på tåberne med det samme ved klart at vise dem at det handler om grænser og principper i stedet for penge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg