bentos68 30 Skrevet 27. Marts http://www.sexyclub.dk/girls/emmalie/index.php Normalt er jeg altid positiv og har aldrig gennem en del besøg hos forskellige PG haft en dårlig oplevelse. Men jeg er nødt til at dele denne her En yderst smuk kvinde som alle kan se på billedet og jeg har kigget på hendes profil en del gange tidligere og i går tog jeg mig sammen til at bestille tid. En halv time for 1300,00. Jeg tager en vogn ud til stedet i Søborg som ligger i et industriområde og ikke det nemmeste med det offentlige. Jeg var klar og spændt så alt var godt. Jeg kommer frem og går op ad den stejle trappe og bliver taget imod af en sød telefon dame. Indtil videre er alt godt. Jeg bliver vist ind på værelset og sidder og venter. Emmalie kommer ind og hilser på og vi får afregnet de 1300. Intet problem der. Jeg tager tøjet af og venter. Så kommer hun ind. Virkelig en smuk kvinde med flotte former. Jeg lægger mig op til hende og som det første da jeg rører hende i håret siger hun…. Ikke mit hår. Fair nok tænker jeg. Vi ligger max 4 til 5 min også rejser hun sig og går. Derefter sidder jeg og tænker hvad har jeg lige gjort galt? Så kommer hun ind med nogle penge og lægger på bordet og siger - Det kan jeg ikke. Intet andet og går igen. Jeg begynder at klæde mig på igen og ser hun har lagt 500,00 Det undre mig måske en smule da jeg ikke synes jeg har gjort noget forkert. Telefon damen kommer ind og jeg spørger hvad gok galt? Hun svarer at jeg har overskredet hendes grænser…. Seriøst… nå men jeg går ud på gaden og synes det var da en underlig måde at reagere på. Hvis jeg ikke er hendes type så kunne hun jo have sagt det fra starten af. Har i andre oplevet noget af det samme? Eller er det bare mig der er et gammel fjols 1 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 848 Skrevet 27. Marts Svært at svare på. Ud fra det du skriver, så kan jeg ikke dømme for/imod. Når du har et brugernavn der hedder bentos68, så tænker jeg på, om du er 68 eller født i 68. I begge tilfælde så er du væsentligt ældre end den unge pige. hvis du samtidig er "stor" (tyk), så kan jeg godt forstå at pigen siger nej tak, men det burde hun nok have gjort tidligere. 1 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 462 Skrevet 27. Marts Det er skuda røveri ved højlys dag! Jeg synes du tager det al for roligt. Pigen er selvfølgelig i sin gode ret til at sige nej, tak! Men så er det skuda for frækt at tage 800 kr af dine surt tjene penge! Hvis hun ikke vil, må hun jo lægge alle pengene tilbage. Jeg var blevet tosset, og jeg ville aldrig besøge denne pige, som tilsyneladende tager 800 kr for et "Det kan jeg ikke". Det kostede dig penge, at en flabet tøs sparker til dit selvværd. Sikke en omgang........... 11 3 Del dette indlæg Link til indlæg
bentos68 30 Skrevet 27. Marts anmelder skrev, 1 time siden: Svært at svare på. Ud fra det du skriver, så kan jeg ikke dømme for/imod. Når du har et brugernavn der hedder bentos68, så tænker jeg på, om du er 68 eller født i 68. I begge tilfælde så er du væsentligt ældre end den unge pige. hvis du samtidig er "stor" (tyk), så kan jeg godt forstå at pigen siger nej tak, men det burde hun nok have gjort tidligere. Jeg er normal bygning ikke fed men ikke tynd….. og er ikke 68 men fra 68. Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2633 Skrevet 27. Marts Fin rulleforretning hun har der. Du skulle have alle pengene igen. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
slapman 287 Skrevet 27. Marts Tak for at dele/advare og mega øv oplevelse. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2023 49 Skrevet 27. Marts Ja tak for advarslen men hvad skete der i de 4 til 5 minutter før, at pigen skred ud, af døren ? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
bentos68 30 Skrevet 27. Marts Anders2023 skrev, Lige nu: Ja tak for advarslen men hvad skete der i de 4 til 5 minutter før, at pigen skred ud, af døren ? Vi lå på sengen og jeg forsøgte at være lidt på men hun var helt slukket allerede der. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2023 49 Skrevet 27. Marts (edited) Ok hun skulle jo, som en, af de andre skriver herinde have sagt nej fra starten af. Det med håret kan jeg nu godt forstå, at hun sagde nej tak til. Men at hun tager 800 for det der er helt grotesk og hun stjæler faktisk fra dig. Men hvis hun på en venlig måde havde sagt, at det her kunne hun ikke også taget f.eks. 300 kr. fordi, at I havde været i gang lidt. Ja så var det pisse ærgerligt samt et knæk på ens/din selvværd men hvad der åbenbart kan ske det sted og hermed mener jeg ikke, at det er i orden! Men jeg sys det er rigtig godt, at du lægger det ud på forum så brødrene lige kan have den i baghovedet. Hvordan var hendes attitude da du ankom ? Redigeret 27. Marts af Anders2023 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Petit_Hughie 96 Skrevet 28. Marts bentos68 skrev, for 1 time siden: Vi lå på sengen og jeg forsøgte at være lidt på men hun var helt slukket allerede der. Undskyld, men nu prikker jeg altså lige til dig en gang. Jeg har svært ved at se negativt på Emmalie uden en bedre forklaring, så du bliver nødt til at forklare hvad der skete de minutter. Der kan ske mange ting på 5 min. "Forsøgte at være lidt på men hun var helt slukket" kan betyde alt mellem himmel og jord. Snakkede i bare? Blev der overhovedet sagt noget? Kyssede i? Rørte i ved hinanden? Virkede hun som om hun ikke vil røres? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3296 Skrevet 28. Marts (edited) Anders2023 skrev, for 8 timer siden: Ok hun skulle jo, som en, af de andre skriver herinde have sagt nej fra starten af. Det er jo kun hvis det var et spørsmål om manglende kemi fra starten af men det er ren spekulation og gætteri hvis telefondamens udlægning er korrekt så overskred han hendes grænser det kan man først sige fra overfor i det det sker oftest. bentos68 skrev, for 14 timer siden: Telefon damen kommer ind og jeg spørger hvad gok galt? Hun svarer at jeg har overskredet hendes grænser Vi har en udgave af historien hvori Bentos som andre også nævner ikke beskriver meget om hvad han gør præcist og det har han lov til kun vagt at skrive: bentos68 skrev, for 8 timer siden: Vi lå på sengen og jeg forsøgte at være lidt på men hun var helt slukket allerede der. Men hvad betyder det ? Hvad gjorde han i tiden fra start til slut det er jo ikke småting som regel når et besøg afbrydes fordi han har overskredet pigens grænse. Redigeret 28. Marts af Dillermand Junior 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4932 Skrevet 28. Marts bentos68 skrev, for 15 timer siden: Derefter sidder jeg og tænker hvad har jeg lige gjort galt? Det er fuldstændig umuligt for os at forholde sig til, når vi dels ikke har været der, dels kun har den ene parts udlægning af situationen. bentos68 skrev, for 15 timer siden: stedet i Søborg som ligger i et industriområde og ikke det nemmeste med det offentlige Så er det fordi, du ikke overvejer at tage bussen. Der er mindst én buslinje, som holder praktisk taget lige ud for adressen. Men ja, det er da nemmere, når det er tog eller metro, som går lige til døren. Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 462 Skrevet 28. Marts Aftalen er vel, at man betaler for sex. Ingen sex, ingen aftale. Havde der været et skænderi, havde det måske været en anden sag, men det lyder langtfra således. Jeg ville kontakte klinikken og bede om pengene tilbage - men det er svært nu der er gået lidt tid. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2023 49 Skrevet 28. Marts @Dillermand Junior"Det er jo kun hvis det var et spørsmål om manglende kemi fra starten af men det er ren spekulation og gætteri hvis telefondamens udlægning er korrekt så overskred han hendes grænser det kan man først sige fra overfor i det det sker oftest." Jeg fik opfattelsen, at det kunne være manglende kemi men der er jo to sider, af samme sag. Så ja det er spekulation og med mindre, at pigen/steder skriver deres version, af sagen herinde. Så finder vi jo ikke ud, af mere. Del dette indlæg Link til indlæg
Fister2000 13 Skrevet 28. Marts Hun er dermed blot en amatør og som sådan må man forholde sig til hende. Jeg kommer ikke til at besøge hende ihvertfald - men det kan jo være det går hende alt for godt. Del dette indlæg Link til indlæg
Emmalie sexyclub 20 Skrevet 29. Marts Emmalie her Kære dig som havde en dårlig oplevelse. Jeg husker dig tydeligt og jeg husker dig også tydeligt som person! Husker tydeligt at du spurgte mig om hvad du måtte og hvad du ikke måtte så vi ligesom var enige fra start af. Da jeg så kommer ind og op i sengen til dig var der god kemi. Da du starter med at røre mit hår siger jeg pænt at det skal du lade være med. Så begynder jeg at give dig fransk indtil du for fjerde og femte gang rør mig i håret selvom jeg har sagt fra hver gang du rørte ved mit håret. Jeg går ud af værelset fordi du ikke kan respektere mine grænser og det gør man bare i det her fag fordi vi alle er ligeværdige Udover det var du her 15 min så drop det med dine 5 minutter! Det klæder dig bestemt ikke! Min telefon dame kom ind til dig og afleverede 500 kr. tilbage, da du havde fået et kvarter og en ydelse samt set mig nøgen.. En anden gang så fortæl historien korrekt fordi du fik fransk og det syntes du var dejligt men du skriver sjovt nok intet omkring det! Så drop din bagtaling og forstå en grænse! Så JA du har betalt for min tid og min ydelse det helt korrekt og det er så også helt fair. Jeg skal ikke skamme mig over du ikke forstår mine grænser! For alle bliver behandlet ligeværdigt her sålænge de respekterer mine grænser så drop din dårlige anmeldelse når den ikke har fundet sted på den måde du fortæller! Kys Emmalie ❤️ 7 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 30 Skrevet 29. Marts Emmalie sexyclub skrev, 1 time siden: så drop din dårlige anmeldelse når den ikke har fundet sted på den måde du fortæller! Den her sgu mærkelig. Du smider manden ud, uden han har fået andet en lidt piksut, fordi han rører dit HÅR? Har du paryk eller hvorfor denne sære restriktion? Set fra mandens side: Han har fået lidt slik på pik, været tæt på dig i 10 min( hvis vi tager din tidsregning for god( Du var jo ude med penge også) spildt transport tid og penge. Havde. du, før mandens besøg, gjort opmærksom på din besynderlige reservation ang dit hår? I min optik burde du have givet ham hele beløbet retur. Som jeg opfatter det, fra din og hans beretning, er eneste stridspunkt at han rører dit hår. Facit er at han har betalt 800 kr for nogle få minutters sut på diller, som så ikke førte til mere. Han havde set dig nøgen? Jamen herregud vi er da nøgne når vi skal knalde. Dette er ikke andet en primadonna nykker. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1403 Skrevet 29. Marts Voiggodrengen skrev, for 23 minutter siden: Du smider manden ud, uden han har fået andet en lidt piksut, fordi han rører dit HÅR? Har du paryk eller hvorfor denne sære restriktion? Har prøvet lignende et par gange. En fordi hun ikke ville have "safter" i håret, da det lang tid at vaske det imellem kunderne og en anden dordi hun var nervøs for sine extensions (vi legede lidt med at trække i hår). Jeg er enig i at hvis det er en fast grænse, så ville det være ordentligt at nævne det i profilen eller før udveksling af penge. Men det kan jo også være noget hun først mærkede da de var i gang eller noget med måden han berørte på, der gjorde at hun mødte en grænse og så er det vel fint at sige fra og helt i orden af afbryde, hvis han ikke respekterer hendes grænser. Jeg er helt med på at det er en usædvanlig grænse, men omvendt burde det ikke være noget der ødelægger oplevelsen med mindre der specifikt er aftalt noget med fokus på håret. Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1933 Skrevet 29. Marts Voiggodrengen skrev, for 40 minutter siden: Den her sgu mærkelig. Du smider manden ud, uden han har fået andet en lidt piksut, fordi han rører dit HÅR? Har du paryk eller hvorfor denne sære restriktion? Næ, den er sgu ikke så mærkelig! Hun gør udtrykkelig opmærksom på at han ikke skal røre ved hendes hår - og når han så fortsætter, kan jeg da godt forstå hun stopper festen. Hvis han nu har haft en eller anden hår-fetich skulle han da have gjort hende opmærksom på det fra starten. Voiggodrengen skrev, for 46 minutter siden: Dette er ikke andet en primadonna nykker. Der er ikke en skid primadonna over det - det handler om at respektere hinandens grænser. Den er bare ikke længere. 8 Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 30 Skrevet 29. Marts Needy skrev, for 7 minutter siden: Næ, den er sgu ikke så mærkelig! Hun gør udtrykkelig opmærksom på at han ikke skal røre ved hendes hår - og når han så fortsætter, kan jeg da godt forstå hun stopper festen. Hvis han nu har haft en eller anden hår-fetich skulle han da have gjort hende opmærksom på det fra starten. Jo det er da mærkeligt at han ikke må røre håret! Det er almindelig at man rører ved hinanden, når man har sex - han har betalt for sex. ikke kun for at få dilleren fedtet ind, men for at lege. Hvis hun har den sære reservation omkring håret, bør hun gøre opmærksom på det, før manden bruger penge på transport og betaling. Jeg har været sammen med langt over 200 piger og aldrig oplevet noget så sært. Hvis nu du kan lide at røre ved hår ( det kan jeg faktisk) og du betaler 1300 kr og så efterfølgende, EFTERFØLGENDE, får at vide at du ikke må røre donnaens hår, ville du så ikke føle dig snydt? Needy skrev, for 12 minutter siden: Der er ikke en skid primadonna over det - det handler om at respektere hinandens grænser. Man skal altid respektere grænse, men de skal sgu streges op før der betales. Helt ærligt, det er da en sær reservation at have, for en kvinde der lever af at være intime med mænd. Ville du også synes det var ok at hun, efter hun havde indkasseret pengene, fortalte dig at du måtte røre hendes numse? Det bliver noget akavet sex, du 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1933 Skrevet 29. Marts Voiggodrengen skrev, for 1 minut siden: Jo det er da mærkeligt at han ikke må røre håret! Hun siger udtrykkeligt nej - op til flere gange endda. Hvad er det helt præcist du ikke forstår? 3 1 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 441 Skrevet 29. Marts Jeg har prøvet noget af det samme med en andet sted i København , alt var aftalt på sms , men da jeg så mødte til den aftalte tid og bliver lukke ind så vil hun ikke det vi havde aftalt på sms , hun henter telefondamen og hun sagde at det var hende som ikke viste at kun ikke lavet den form for sex , så jeg fik alle penge tilbage og så smutte jeg igen , surt at køre så lang for ingen ting men jeg havde min penge så det var da positiv ... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 30 Skrevet 29. Marts Needy skrev, for 2 minutter siden: Hvad er det helt præcist du ikke forstår? Du behøver ikke tale ned, for at blive hørt :) Han betaler for tid med kvinden. Hun har ikke før besøget oplyst at hun ikke vil røres i håret. Altså går han til besøget dårligt oplyst. Ret beset der det ikke underligt at røre en partners hår, under sex. Og vi taler altså her om en aftale om sex For at blive i din egen nedladende facon: Hvad er der du ikke forstår? 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1933 Skrevet 29. Marts (edited) Voiggodrengen skrev, for 14 minutter siden: Hun har ikke før besøget oplyst at hun ikke vil røres i håret. Altså går han til besøget dårligt oplyst. Det er noget vrøvl. Han har jo heller sagt at han gerne vil røre hendes hår - og nu ved hverken du eller jeg på hvilken måde han har rørt ved hendes hår. Bottom line er: Hun vil ikke have det - og det skal han respektere. Voiggodrengen skrev, for 14 minutter siden: For at blive i din egen nedladende facon: Hvad er der du ikke forstår? Du har slet ikke set hvor nedladende jeg kan være - så du kan prise dig lykkelig for at vi har moderatorer her i forummet. Redigeret 29. Marts af Needy Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand 18 Skrevet 29. Marts Sjovt hun fremhæver lige frem håret men ikke, at det ikke må røres.underligt 6 Del dette indlæg Link til indlæg