Hop til indhold
Tip toe

Bliver en GP lun på en kunde?

Recommended Posts

Byd ind med kommentarer, holdninger eller oplevelser.

Man hører nogle gange om manden der falder pladask for en GP, og får svært ved at kapere erkendelsen af, at hun jo bare er på arbejde. Men sker det nogensinde den anden vej rundt?

Jeg ved pigerne naturligvis er professionelle og kan udføre et act, men har alligevel haft to oplevelser som fik mig til at tænke “hmmmm”.

En dansk GP var jeg mere eller mindre blevet stamkunde hos. Vi klikkede godt sammen, men hun udførte ydelserne som forventet - indtil hun en dag i stedet tog initiativ til at tungekysse i stedet for. Der stod vi og brugte nærmest alt tiden på at kysse fremfor at hoppe i sengen, så jeg har efterfølgende meget overvejet hvad hun havde af tanker om det og om mig.

En anden kvinde fra Polen besøgte jeg et par gange. God kemi, og en af gangene gik sex bare op i en højere enhed med masser af kys og ydelser ud over det forventede. Efter lang tid pause mødte jeg hende igen, og hende øjne strålede da jeg kom ind. Tog imod mig med kys og omfavnelse. Endnu en rum tid passerede. Hun kom tilbage og jeg prøvede at booke et møde trods en travl kalender. Desværre måtte jeg afmelde igen, og da jeg skrev det til hende (som man jo skal) virkede det som om hun blev oprigtig rasende på mig. Jeg tolkede det som om hun virkelig havde set frem til at mødes.

Er det illusioner? Selvbedrag? Eller kan en professionel GP med flere gæster om dagen også godt falde for en af mændene der står i kalenderen?

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tip toe skrev, for 16 minutter siden:

Eller kan en professionel GP med flere gæster om dagen også godt falde for en af mændene der står i kalenderen?

Vi er ikke lavet af træ, selvfølgelig kan en GP blive lun på en kunde….

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet det engang for en del år siden..2 gange faktisk. Den ene tilbød noget tantra (med penetrering) og spurgte pkudselig om jeg kyssede. Det gjorde vi så.. hun må havde gemt mit nummer, og da jeg ringede og bestilte anden gang spurgte hun om det var mig der så sådan og sådan ud.. da jeg bekræftede sagde hun at jeg altså gerne måtte besøge hende udenfor arbejdstid..det gjorde vi så nogle gange.. det blev dog ikke til mere... men en god oplevelse, som jeg engang imellem tænker tilbage på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte for en del år siden en mega sød pige hos engelsburg i Flensborg.
Pige var Polsk, hun boede fast i Berlin, var mega eftertragtet på hemdes vagter og en del i Flensborg, besøgte hende første gang hvor vi havde skøn sex, anden gang jeg kom forbi, var til en aftentime ved 20 tiden, denne gang kom jeg kun lige ind før hun næsten overfaldt mig, det endte med jeg blev, overnattede og havde den lækreste kærstesex/nat i hendes arme.
Efterfølgende mødte vi hinanden med jævne mellemrum uden penge imellem os, vil kalde det mere fast sexforhold end forhold, dette holdt sig i ca 1 1/2 år og var en skøn tid hvor hun flere gange nævnte at det var det hun kunne tilbyde mig og det hun kunne bruge af mig.
Hun var sgu dejlig og tænker da lidt på hende sommetider.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har oplevet det nogle gange gennem de sidste 10 å, hvor jeg har besøgt primært thaisteder.

På et tidspunkt bliver det kompliceret og ebber ud. Min oplevelse er, at nogen af kvindene bliver "lune" på mig, men at de ikke kan frigøre sig fra branchen, fordi det indebærer et opgør med den plan de er i gang med.

Lige så hurtige de kan være til at blive lune, lige så iskolde kan de blive fra det ene øjeblik til den næste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig kan en gp blive lun på en kunde. Men glem ikke at det også er en kvinde som een gang allerede har taget stilling til at sælge sex for penge. Så lidt skeptisk er nok synd at have med. For tiden har jeg sådan en relation til en kendt thai som gerne kommer hjem til mig. Jeg får rigelig tid og bestemmer selv hvad jeg vil betale. Jeg er ikke i tvivl om at hun kan lide mig - men jeg er også temmelig sikker på at det for hende bare en lidt mere behagelig måde at tjene penge på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

”Piger der prostituerer sig kan også blive forelskede. Ligesom der er mænd der kan forelske sig i en prostitueret. Men glem aldrig at når en pige prostituerer sig er det fordi hun har brug for penge til at løse sine problemer og behov”. Det er fra en SMS på spansk mod enden af en meget lang tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet det flere gange på forskellige måder. Jeg kender jo kun mine egne følelser, men det er min klare opfattelse og flere har sagt det direkte.

En var jeg meget forelsket i og hun forsikrede mig mange gange (over flere år) om at der ikke var følelser fra hendes side, men da jeg blev forelsket i en anden blev hun tydeligt jaloux.

Med tre andre er jeg blevet både forelsket og har udviklet dyb kærlighed og de har gengældt det i forskellig grad. Jeg vil ikke gå i detaljer af hensyn til dem.

Jeg ser en for tiden, som jeg tror er ret forelsket i det vi kan sammen, dog uden at jeg tror at hun har nogen videre følelser for mig.

Sidst vi var sammen var hun så påvirket bagefter at jeg måtte sende hende i bad og forklare at hun plejer at følge mig ud. Hun kunne slet ikke finde hoved og hale i det hele.

Da jeg spurgte om hun havde fri nu eller om der sad en og ventede (den var 20 min. i vagtskifte) brød hun fnisende sammen og sagde at en af hendes stamgæster, som hun virkelig godt kan lide sad og ventede "men han er noget helt andet og jeg kan jo ikke være sammen med ham, når du lige har gjort det der ved mig!". Jeg måtte love højt og helligt at jeg fremover bestiller den sidste tid på vagten :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

I en periode på små 7 år havde jeg en foretrukken GP hvor det blev til næsten 30 besøg og det blev bare bedre og bedre med tiden.

I starten skulle vi lige snakke sammen om hvad der skulle foregå, men med tiden tja så var det 100% samvær og nærvær, der blev leget med grænser begge veje og ingen sure miner hvis man kom for tæt på, hun var altid glad og smilende. Hun gav sig gerne 110% og vi havde en gensidig respekt for hinanden.

På grund af nogle udfordringer med helbredet stoppede min aktive karriere og jeg har ikke set hende annoncere efter coronaen. Men kunne helt sikkert godt bruge en kysse og kramme aftale med hende <3 

Kemi betyder meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er selvfølgelig dem man bliver lidt ekstra glade for og glæder sig når de skriver og booker en fordi man virkelig nyder deres selskab og sex med dem.

Ja der er dem hvor jeg tænker: fuuck hvorfor mødte man ikke dig i byen som privatperson.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tip toe skrev, den 27.3.2025 at 17:49:

Er det illusioner? Selvbedrag? Eller kan en professionel GP med flere gæster om dagen også godt falde for en af mændene der står i kalenderen?

Hvis vi mænd kan falde for en GP der har flere gæster om dagen, hvorfor skulle det være anderledes for dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er holdninger, meninger og erfaringer at læse i denne tråd også fra GP' ers synspunkt.

Redigeret af Pianistinden
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

I den kort tid, jeg har været gp - og med de relativt få kunder jeg har haft,

har jeg da bestemt mærket mere kemi og connection med nogle kunder frem for andre.

Jeg har ikke planer om at falde for nogen af dem - det vil min mand nok heller ikke synes er fedt, men jeg kan godt mærke forventningens glæde, når en kunde jeg har en specielt kemi med aftaler et besøg. Og jeg mærke lysten til at kysse med dem og mærker deres lyst til mig når de kommer - og kommer ;-) Og ja, selvfølgelig kan en gp blive lun på en kunde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, den 28.3.2025 at 00:19:

Da jeg spurgte om hun havde fri nu eller om der sad en og ventede (den var 20 min. i vagtskifte) brød hun fnisende sammen og sagde at en af hendes stamgæster, som hun virkelig godt kan lide sad og ventede "men han er noget helt andet og jeg kan jo ikke være sammen med ham, når du lige har gjort det der ved mig!". Jeg måtte love højt og helligt at jeg fremover bestiller den sidste tid på vagten :wub:

Der kommer din 35 årige erfaring som top fisse slikker virkelig til sin ret :D

Bare man var som dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerzelle999 skrev, for 9 timer siden:

Der kommer din 35 årige erfaring som top fisse slikker virkelig til sin ret :D

Bare man var som dig. 

Jamen du kan roligt være misundelig, selv om jeg udmærket ved at du håner...

Men interessant nok, så er det for engang skyld ikke oralen der gør det her. Hun kan rigtig godt lide den, men det er f.eks. ikke lykkedes mig at få hende til at komme endnu, selv om det var tæt på sidst :P

Men der sker bare et eller andet imellem os når vi er sammen, som jeg ikke helt kan sætte fingeren på endnu, men det er pisse lækkert og spændende hvordan det udvikler sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, for 17 timer siden:

Jamen du kan roligt være misundelig, selv om jeg udmærket ved at du håner...

Nej da :)

Hun kan rigtig godt lide den, men det er f.eks. ikke lykkedes mig at få hende til at komme endnu, selv om det var tæt på sidst :P

No Way :huh: hun lyver bare fordi hun kan ikke få nok af mesteren. 

Men der sker bare et eller andet imellem os når vi er sammen, som jeg ikke helt kan sætte fingeren på endnu, men det er pisse lækkert og spændende hvordan det udvikler sig.

Ja mega spændende :wub: en ting er sikkert. 
det er ikke penge den pige er ude efter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Gerzelle999jeg elsker mit arbejde og mine kollegaer, men de så mig da aldrig igen, hvis de holdt op med at udbetale min løn...

Det siger meget om dig og troen på dig selv, at du er sikker på at der aldrig er en GP der har nydt at være sammen med dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt forestille mig en gp kan blive lun på en kunde, men at blive forelsket er noget andet, og det tror jeg ikke sker så tit. Jeg har oplevet at de spørger om man er gift eller i forhold, jeg har aldrig forstået hvorfor de gør det, er det nysgerrighed eller bare almindelig interesse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gør de for at finde ud af hvem de skal sætte ind overfor 

det gælder om at få så mange følgere som muligt.  En kunde med følelse for pigen er en kunde der kan tjenes rigtig mange penge på 

Der er mange der bliver småforelsket i pigen. Og det er en del af spillet.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Clasic Love skrev, for 19 timer siden:

Jeg kan godt forestille mig en gp kan blive lun på en kunde, men at blive forelsket er noget andet, og det tror jeg ikke sker så tit. Jeg har oplevet at de spørger om man er gift eller i forhold, jeg har aldrig forstået hvorfor de gør det, er det nysgerrighed eller bare almindelig interesse?

Enten fordi de kan lide dig og er nysgerrige og interesserede i at kende dig lidt bedre eller for at du skal føle at de kan lide dig, så der er større chance for at du vender tilbage. Who knows, tænker det kommer an på så meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Klipklap skrev, for 14 timer siden:

Det gør de for at finde ud af hvem de skal sætte ind overfor 

det gælder om at få så mange følgere som muligt.  En kunde med følelse for pigen er en kunde der kan tjenes rigtig mange penge på 

Der er mange der bliver småforelsket i pigen. Og det er en del af spillet.   

Her skal jeg lige skrev. 

Hvis jeg mærker at en kunde blev for glade, så trækker jeg mig...  På den måde som jeg mener er det det bedste for ham. Da jeg hellere ikke vil at han få det skidt og en knæk i sit selvtillid på grund af mig...

Jeg kan sagtens i starten sige lige ud ,,Jeg synes du skal passe bedre på dig og dine følelser og hvis du ikke gør det tag jeg min ansvar alvorligt her og vi kan ikke mere ses.,,

Eller s ,, du må ikke glem at jeg værdsætter den naturlige grænse som det medfører, hvis man mødes på den her måde og hvis du ikke kan det, så kan vi ikke ses igen. 

Ande gang så svar jeg absolut ikke mere uden et lyde hvis jeg kan lur at den person ikke har fanget mine budskaber.

Vi leger ikke med følelser og de fleste ønsker sig hellere ikke det hvad følse kan medbringe sig. 

Naturligvis er vi meget i måde kommende over de som er rar og hvor er godt kemien. Men det er jo hełlere ikke ,,skuespillet,,. 

Jeg synes det så uretfærdigt hvad du skrevet... Og selvom hvis en pige ville gøre det.... Så gå det også omvendt.

Det er hellere ikke sjældent at ,,mander,, prøver alt for pigen føler sig tilpasse og ,,forelsker,, sig i ham og manipulere for at få alt billigere. De der typer findes nemlig også omvendt.. det kan vi lige også en gang hold fest her!!

Jeg blev rigtig sur når jeg læser din indlæg og hvor beregnet og manipulerende du henstiller os!!! 

Redigeret af cowgirl.90

Del dette indlæg

Link til indlæg
Clasic Love skrev, for 23 timer siden:

Jeg kikker altid efter en ring eller om hans finger ser ud om han har lig tag rin af fingeren og jeg spørge også altid lige ud. Og det er helt enkelt hvorfor... Først er jeg obs på at tilbyde massage olie ełler sæbe med duft, det næste er at ved hvor fri han kan være med sim mobiltelefon hvis da er nogen efterfølgende kommunikation. 

Jeg spørger også altid om hun ved det og meget kort om en åben snakke om emnet der hjemme måske være godt, motivere til ærlighed og dialog til et åben forhold og give næven fra sexolog og mulige foredrag med på vej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har i alt været på besøg hos 4 gp’er. Jeg har været i et forhold med 1 af dem. Den anden er jeg i et forhold med nu. Den tredje af dem taler jeg stadig med fra tid til anden, når jeg har mulighed herfor, da vi er blevet venner.
Med den sidste af de 4’er blev det kun til et enkelt møde. (Rækkefølgen jeg nævner dem i, er ikke rækkefølgen jeg mødte dem i) 

Det ville derfor være min opfattelse, at en gp sagtens kan blive lun på en gæst. 

håber mit svar kan bruges, trådstarter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

cowgirl.90 skrev, for 2 timer siden:

Jeg spørger også altid om hun ved det og meget kort om en åben snakke om emnet der hjemme måske være godt, motivere til ærlighed og dialog til et åben forhold og give næven fra sexolog og mulige foredrag med på vej. 

Du virker som et utroligt dejligt menneske og lyder til at være i branchen på en god og afklaret måde <3

Det er hellere ikke sjældent at ,,mander,, prøver alt for pigen føler sig tilpasse og ,,forelsker,, sig i ham og manipulere for at få alt billigere. De der typer findes nemlig også omvendt.. det kan vi lige også en gang hold fest her!!

Jeg blev rigtig sur når jeg læser din indlæg og hvor beregnet og manipulerende du henstiller os!!! 

Desværre er der mange piger i branchen der er til stede på præcis den måde, så det er ikke så underligt at mange har det indtryk. Netop derfor er dine indlæg og kommentarer så vigtige <3

Hvis jeg mærker at en kunde blev for glade, så trækker jeg mig...  På den måde som jeg mener er det det bedste for ham. Da jeg hellere ikke vil at han få det skidt og en knæk i sit selvtillid på grund af mig...

Jeg kan sagtens i starten sige lige ud ,,Jeg synes du skal passe bedre på dig og dine følelser og hvis du ikke gør det tag jeg min ansvar alvorligt her og vi kan ikke mere ses.,,

En utrolig klog, kærlig og modig hustru, samt mødet med nogle vidunderlige kvinder i branchen har givet mig fundamentet til at kunne gå ind i selv købesex relationer med fuldstændigt åbent hjerte. Jeg fortæller altid ærligt om hvor jeg er følelsesmæssigt og at jeg nok selv skal tage ansvaret for at bearbejde min følelser. 

Det er kompliceret når der følelser involveret og jeg har grædt mange tårer i dyb hjertesorg, men jeg fortryder ikke at have mødt en eneste af de seks kvinder der indtil videre har "rørt ved min sjæl" og elsker dem højt for det de har betydet for mit liv.

Jeg ved at de også har følelser for mig af forskellig art, men det er deres historie at fortælle, min historie handler om den kærlighed der er opstået i mig :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...