Hop til indhold

en aftale der ikke bliver overholdt

Featured Replies

Skrevet

Hej EG.

Jeg havde en aftale med en SB og vi aftalte 2000 kr for sex incl. urin i 30 min  hvilket hun ikke overholdte ved urin under sex
havde i stadig betalt 2000 kr eller havde i bare sendt halvdelen og forklaret hvordan og hvorledes?

hvad havde du / i gjort i denne situtation?

Skrevet

Jeg ville nok bede om nogle af pengene tilbage afhængigt af ting, der allerede er sket

Skrevet
  • Author
Peterguf skrev, 1 time siden:

Jeg ville nok bede om nogle af pengene tilbage afhængigt af ting, der allerede er sket

altså vi havde sex men vi aftalte så at hun skulle lave lidt urin under sex men det gjorte hun ikke , nu forventer hun at beholde hele beløbet

Skrevet
Ukendtperson skrev, for 28 minutter siden:

altså vi havde sex men vi aftalte så at hun skulle lave lidt urin under sex men det gjorte hun ikke , nu forventer hun at beholde hele beløbet

Altså den er lidt tricky, når man som mand bliver ophidset så forsvinder tissetrangen mon ikke det samme gælder for kvinder?

På den anden side hvis det er hvad i har aftalt så…

Som jeg skrev den er lidt tricky, næste gang bestil længere tid og medbring 1,5 liter kildevand så er hun bedre forberedt.

Skrevet

Den er sku svær, at svare på jeg har selv flere gange blevet snydt for tiden.
Der har jeg så "bare" valgt, at holde mig fra de steder.
Den ene gang var hvor jeg havde fået lidt, at drikke inden kom ind og bestilte ret god tid.
Så bare for, at være sikker på, at vi var enige så peger jeg på tiden på min telefon og spurgte om jeg havde tiden til det klokke slet.
Det svarede hun ja til!
Da vi så ifølge hende var færdige så viser jeg hende, at tiden ikke passer det gjorde den så ifølge hende da hun havde en tids alarm på telefonen.
Jeg går så ned og har et ubesvaret opkald, som jeg så svarer på og der kan jeg se, at jeg er snydt for ca. 45 minutter og det er ikke første gang, at der er sket noget lignende.
Det er jo noget svineri men ringede ikke igen for, at få nogle penge tilbage selv om jeg jo kunne have gjort det. 
NÅ tilbage til dit spørgsmål og hvis jeg her spørger om noget, som du ikke vil svare på se beklager jeg. 
Men i den halve time var det så godt, at du hvad skal jeg skrive, at du måske kom for hurtigt?
Ment på den måde, at hvis i var i gang og det bare spillede og du ikke kunne holde det tilbage mere efter lidt tid.
Hvis i så ikke havde aftalt om du måtte komme en gang eller to gange i den halve time?
Så ville hun jo kunne sige desværre bby du kom for tidligt.
Der kunne du jo så havde nævnt det og hun havde så måske gået med til, at give dig 500 kr. tilbage.
Det er sku lidt svært, at svare på hvad du skal gøre men jeg havde bare betalt og ikke kontaktet hende igen men måske nævnt, at jeg ikke fik den ekstra service.

DU skriver "havde i stadig betalt 2000 kr. eller havde i bare sendt halvdelen og forklaret hvordan og hvorledes?"
Så har du ikke betalt endnu ? jeg skal bestemt ikke opfordre til noget her men så kunne du jo evt. overføre 1500 kr. og beholde de sidste 500 kr. og nævne, at det var derfor.
I vil så højst sandsynligt ikke komme til, at ses igen men det lyder det heller ikke til, at du har lyst til.

Skrevet
  • Author
Anders2023 skrev, for 1 time siden:

Den er sku svær, at svare på jeg har selv flere gange blevet snydt for tiden.
Der har jeg så "bare" valgt, at holde mig fra de steder.
Den ene gang var hvor jeg havde fået lidt, at drikke inden kom ind og bestilte ret god tid.
Så bare for, at være sikker på, at vi var enige så peger jeg på tiden på min telefon og spurgte om jeg havde tiden til det klokke slet.
Det svarede hun ja til!
Da vi så ifølge hende var færdige så viser jeg hende, at tiden ikke passer det gjorde den så ifølge hende da hun havde en tids alarm på telefonen.
Jeg går så ned og har et ubesvaret opkald, som jeg så svarer på og der kan jeg se, at jeg er snydt for ca. 45 minutter og det er ikke første gang, at der er sket noget lignende.
Det er jo noget svineri men ringede ikke igen for, at få nogle penge tilbage selv om jeg jo kunne have gjort det. 
NÅ tilbage til dit spørgsmål og hvis jeg her spørger om noget, som du ikke vil svare på se beklager jeg. 
Men i den halve time var det så godt, at du hvad skal jeg skrive, at du måske kom for hurtigt?
Ment på den måde, at hvis i var i gang og det bare spillede og du ikke kunne holde det tilbage mere efter lidt tid.
Hvis i så ikke havde aftalt om du måtte komme en gang eller to gange i den halve time?
Så ville hun jo kunne sige desværre bby du kom for tidligt.
Der kunne du jo så havde nævnt det og hun havde så måske gået med til, at give dig 500 kr. tilbage.
Det er sku lidt svært, at svare på hvad du skal gøre men jeg havde bare betalt og ikke kontaktet hende igen men måske nævnt, at jeg ikke fik den ekstra service.

DU skriver "havde i stadig betalt 2000 kr. eller havde i bare sendt halvdelen og forklaret hvordan og hvorledes?"
Så har du ikke betalt endnu ? jeg skal bestemt ikke opfordre til noget her men så kunne du jo evt. overføre 1500 kr. og beholde de sidste 500 kr. og nævne, at det var derfor.
I vil så højst sandsynligt ikke komme til, at ses igen men det lyder det heller ikke til, at du har lyst til.

Jeg spurgte hende af over tlf om hun var villig til at tisse under sex  for 2000 kr incl sex og det svarede hun ja til også skete det ikke under sex
og vi aftalte jeg skulle betale 2000 kr og det gjorte jeg og troede hun gjorte det men gjorte hun ikke :(

hva havde du gjort der?

Skrevet

Jeg tror jeg havde nævnt, at jeg jo havde betalt for en service i legen, som hun ikke har leveret.
Der ville det jo så være op til situationen om hvad der videre skulle ske.
Jeg ville have nævnt, at jeg altså ikke fik den ydelse og hvis hun f.eks. begyndte, at stå og halv råbe hidse sig voldsomt op osv. Så ville jeg lade den være der..
Men du kunne jo situationen taget i betragtning være så heldig, at hun godt kunne det fra din side af.
Hvor i så blev enige om, at du f.eks. kunne få 500 kr. tilbage. Hvis jeg i den situation havde fået 500 kr. tilbage så ville jeg stadigvæk være utilfreds.
Men jeg ville være lidt glad hvis jeg kan bruge det ord for det hvis altså, at jeg havde fået noget tilbage.
Men så aldrig med mindre jeg virkelig havde lyst til en ny aftale med hende hvor det lige blev aftalt, at det jeg ønskede altså skulle med i legen.
Samt at hvis det med tis ikke indgik så blev beløbet altså mindre.
Det er måske også en dum ide da det ikke er det mest stemnings skabende.
Hvis det er, at du skal gøre noget så kunne du måske bede om de 500 kr. 
Hvis der så ikke sker noget så er det selvfølgelig pisse bittert.
Men så ville jeg lade den ligge der også selv om jeg i langtid ville gå over være sur over episoden.
Men det går heldigvis over efter noget tid. 

Spørgsmål har du nævnt det her for hende efterfølgende ?
Jeg håber du kan bruge mit svar til noget da du står in en træls situation.

Redigeret af Anders2023

Skrevet
  • Author
Anders2023 skrev, for 37 minutter siden:

Jeg tror jeg havde nævnt, at jeg jo havde betalt for en service i legen, som hun ikke har leveret.
Der ville det jo så være op til situationen om hvad der videre skulle ske.
Jeg ville have nævnt, at jeg altså ikke fik den ydelse og hvis hun f.eks. begyndte, at stå og halv råbe hidse sig voldsomt op osv. Så ville jeg lade den være der..
Men du kunne jo situationen taget i betragtning være så heldig, at hun godt kunne det fra din side af.
Hvor i så blev enige om, at du f.eks. kunne få 500 kr. tilbage. Hvis jeg i den situation havde fået 500 kr. tilbage så ville jeg stadigvæk være utilfreds.
Men jeg ville være lidt glad hvis jeg kan bruge det ord for det hvis altså, at jeg havde fået noget tilbage.
Men så aldrig med mindre jeg virkelig havde lyst til en ny aftale med hende hvor det lige blev aftalt, at det jeg ønskede altså skulle med i legen.
Samt at hvis det med tis ikke indgik så blev beløbet altså mindre.
Det er måske også en dum ide da det ikke er det mest stemnings skabende.
Hvis det er, at du skal gøre noget så kunne du måske bede om de 500 kr. 
Hvis der så ikke sker noget så er det selvfølgelig pisse bittert.
Men så ville jeg lade den ligge der også selv om jeg i langtid ville gå over være sur over episoden.
Men det går heldigvis over efter noget tid. 

Spørgsmål har du nævnt det her for hende efterfølgende ?
Jeg håber du kan bruge mit svar til noget da du står in en træls situation.

Altså har skrevet pænt til hende nogle gange omkring hun ikke har leveret det jeg ville men intet svar bliver bare ignoreret totalt
så tænker bare så har jeg gjort hva jeg kunne er at skrive pænt til personen men når man bliver ignoreret nogle gange så må man vel bare indse at det ikke er hende man skal bruge mere tid på

er der noget jeg kunne have gjort bedre?

Skrevet

Så sys jeg du på trods, af hvad der er sket faktisk har opført dig, som en gentlemen når du endda pænt skriver og spørger hende.
Det er helt sikkert, at andre ville have reageret mere udadvendt. 
Personligt sys jeg ikke, at du kunne have gjort det bedre!
Det er bittert det her.
Men heldigvis er der så mange andre piger/damer, at vælge imellem og du skal helt sikkert nok finde en, som vil levere den ydelse.
Dog et lille råd næste gang du skal hygge dig så skal du hvis det er muligt understrege, at det her når du nu endelig er ude og hygge dig er altså noget, som skal være med i legen

Skrevet
  • Author
Anders2023 skrev, for 5 minutter siden:

Så sys jeg du på trods, af hvad der er sket faktisk har opført dig, som en gentlemen når du endda pænt skriver og spørger hende.
Det er helt sikkert, at andre ville have reageret mere udadvendt. 
Personligt sys jeg ikke, at du kunne have gjort det bedre!
Det er bittert det her.
Men heldigvis er der så mange andre piger/damer, at vælge imellem og du skal helt sikkert nok finde en, som vil levere den ydelse.
Dog et lille råd næste gang du skal hygge dig så skal du hvis det er muligt understrege, at det her når du nu endelig er ude og hygge dig er altså noget, som skal være med i legen

lad ogs nu sige fx jeg ikke havde overført de 2000 til hende skulle jeg så bare have overført de 1500 også sige at pænt at jeg var skuffet over at hun ikke havde holdt hva hun lovede også måtte hun blive sur osv som hun ville osv? :)

Skrevet
Ukendtperson skrev, for 11 minutter siden:

lad ogs nu sige fx jeg ikke havde overført de 2000 til hende skulle jeg så bare have overført de 1500 også sige at pænt at jeg var skuffet over at hun ikke havde holdt hva hun lovede også måtte hun blive sur osv som hun ville osv? :)

Ja det ville faktisk sys var en god måde, at løse det på.
Standart prisen for en halv time er ca. 1000 kr. hvor du så I denne situation hvor hun jo ikke har krav på det fulde beløb endda gir 500 kr. ekstra
Men så får du den lukket, af med det.
Det stadigvæk pisse trælst men det tror jeg sku, at jeg havde gjort også glemt de 500 kr.
Hvis du vælger den vej så ignorer hvad hun nu end sender, af sms er til dig bagefter.
Så kan hun jo prøve, at se hvor "sjovt", at det er.
Der er ingen grund til, at du skal bruge tid og energi på en masse sms er bagefter.

Redigeret af Anders2023

Skrevet
  • Author
Anders2023 skrev, for 2 minutter siden:

Ja det ville faktisk sys var en god måde, at løse det på.
Standart prisen for en halv time er ca. 1000 kr. hvor du så I denne situation hvor hun jo ikke har krav på det fulde beløb endda gir 500 kr. ekstra
Men så får du den lukket, af med det.
Det stadigvæk pisse trælst men det tror jeg sku, at jeg havde gjort også glemt de 500 kr.
Hvis du vælger den vej så ignorer hvad hun nu end sender, af sms er til dig bagefter.
Så kan hun jo prøve, at se hvor "sjovt", at det er.

hva hvis hun begynder at anmode om penge via mobilepay eller dukker op bare et exempel?
altså kunne godt finde på næste gang bare at overføre 1000 kr også bare ignorere hende men sådan er jeg ikke for så jeg jo ikke bedre end hende jo
men man kunne jo sagtens bare sende 1000 kr også bare blockere hende på tlf'en så har hun intet hun kan gøre men hader at være sådan overfor folk istedet for at løse det på en god måde =)
men ja man burde bare sende 1500 eller 1000 kr også bare ignorere hende som du selv skriver =)

Skrevet

Så må hun jo anmode så mange gange hun har lyst til hvor du bare ikke overfører mere.
Tænker at hvis hun får de 1500 kr., at så er det de færreste der vil dukke op for 500 kr.
Det var selvfølgelig noget helt andet hvis det var en misbruger, som skulle bruge penge til stoffer.
Sådan en type ville nok godt kunne finde på det hvis altså det var en der virkelig havde brug for stoffer.
Men det lyder det ikke til, at det er her. 
Ja du kunne sagtens overføre 1000 kr. men enig så er du jo lidt, som hende.
Så mit bedste råd er stadigvæk overfør de 1500 kr.
Hvis og jeg skriver hvis hun så evt. begynder med, at komme med trusler på SMS!
Så svarer du hende pænt ligesom du har gjort før og ikke noget med, at miste besindelsen og skrive grimt tilbage!!
Hvis det og det gør det næppe men hvis det så kommer til, at ske så lad hende brokke og dumme sig med det.
Når/hvis det så ender i det her så informerer du hende bare efter noget tid, at du har opført dig pænt indtil nu.
Men at du vil gå til politiet med de her beskeder. 
Hvis det skulle ende derude så har du alt dokumenteret på SMS og hun sidder så, at sige i saksen.
Der ville de fleste stoppe med deres eventuelle chikane også stoppe der. Du vil og jeg skriver lige igen hvis det kommer så langt ud.
Så ville du ingen gang behøve, at kontakte politiet men bare det, at hun hører, at du vil gøre det skal/burde stoppe den der.
BTW den eneste grund til, at jeg nævner det med evt. chikane SMS er og Politiet var bare fordi du selv skrev, at hvis hun nu dukkede op.
Så det var bare et godt råd til hvordan du også der ville kunne få den lukket af.
Sys du skal få lukket den, af med de 1500 kr. bide de 500 kr. i dig også prøve ikke, at tænke for meget over det med i stedet for komme videre.

Redigeret af Anders2023

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.