Pedal2 10 Skrevet 27. Marts Jeg kan kun bekræfte andre anbefalinger af Mirella. Man kan finde dem via hendes annoncer, og dem læste jeg flittigt før jeg besøgte hende. Hun er en skøn kvinde, og hun lever fuldt ud op til de rosende ord hun får. Dejlig og blød de rette steder, og med et par dygtige hænder Fra det øjeblik man skriver til hende, er der god kontakt. Hun svarer hurtigt, og er ikke kun ude på at få afsluttet samtalen på WhatsApp. Jeg prøvede ikke at stjæle hendes tid, men havde et par spørgsmål, og dem var hun sød at hjælpe mig med Jeg bestilte en time med prostata og limgam massage. Hun tog smilende imod mig, kys på kinden. Men er ellers absolut ikke bange for at give nøgen kram. Jeg fik dejlig massage med varm olie, og hun var super sød, da hun hørte at prostata-massage var første gang for mig. Hun foreslog forskellige stillinger, og hun var god til at nå alle dele af kroppen. Hendes nøgne krop var ikke berøringsangt, Så man fil også en GFE med i købet. Det er absolut ikke sidste gang, jeg ønsker prostatamassage hos Mirella. Menn måske bliver det hendes milking-table der står for tur Efter at hun havde forkælet mig og med sød kvindelighed fået mig til at komme, lagde hun sig ved mig for at putte lidt, så jeg følte ikke, hun havde hastværk med at få mig ud af døren. Dejligt dejligt. Mirella fortalte mig, at hun var sikker på at jeg kom og besøgte hende igen. Det var både sødt sagt, og jeg er sikker på hun får ret. Min krop og pik savner hendes kærtegn. Uhhmmm Find Mirella her: https://annoncelight.dk/showad/366152 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 27. Marts Pedal2 skrev, for 4 timer siden: Jeg kan kun bekræfte andre anbefalinger af Mirella. Man kan finde dem via hendes annoncer, og dem læste jeg flittigt før jeg besøgte hende. Hun er en skøn kvinde, og hun lever fuldt ud op til de rosende ord hun får. Dejlig og blød de rette steder, og med et par dygtige hænder Fra det øjeblik man skriver til hende, er der god kontakt. Hun svarer hurtigt, og er ikke kun ude på at få afsluttet samtalen på WhatsApp. Jeg prøvede ikke at stjæle hendes tid, men havde et par spørgsmål, og dem var hun sød at hjælpe mig med Jeg bestilte en time med prostata og limgam massage. Hun tog smilende imod mig, kys på kinden. Men er ellers absolut ikke bange for at give nøgen kram. Jeg fik dejlig massage med varm olie, og hun var super sød, da hun hørte at prostata-massage var første gang for mig. Hun foreslog forskellige stillinger, og hun var god til at nå alle dele af kroppen. Hendes nøgne krop var ikke berøringsangt, Så man fil også en GFE med i købet. Det er absolut ikke sidste gang, jeg ønsker prostatamassage hos Mirella. Menn måske bliver det hendes milking-table der står for tur Efter at hun havde forkælet mig og med sød kvindelighed fået mig til at komme, lagde hun sig ved mig for at putte lidt, så jeg følte ikke, hun havde hastværk med at få mig ud af døren. Dejligt dejligt. Mirella fortalte mig, at hun var sikker på at jeg kom og besøgte hende igen. Det var både sødt sagt, og jeg er sikker på hun får ret. Min krop og pik savner hendes kærtegn. Uhhmmm Find Mirella her: https://annoncelight.dk/showad/366152 Jeg har spurgt hende vedr hendes Milktable. Det gider hun ikke svare på. Så du det ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ringrideren 8 Skrevet 29. Marts Jeg kan kun tilslutte mig TS jeg har besøgt mirella rigtig mange gange netop pga hendes prostata massage, og lige pt kan jeg ikke finde nogle der gør det bedre end hende her i Aarhus. Jo flere gange man besøger hende, jo bedre orgasmer får man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedal2 10 Skrevet 31. Marts Zar skrev, den 27.3.2025 at 18:02: Jeg har spurgt hende vedr hendes Milktable. Det gider hun ikke svare på. Så du det ?? Ja det gjorde jeg, det var en massage briks, med hul til ansigtet. Ved bæltestedet delte briksen sig i to. Så hvert af mine ben kunne hvile sig på underlag, mens pikken kunne dingle frit, og Mirella kunne komme til mellem benene :) Det var med andre ord ikke en briks med et gloryhole (hvis det var det du ville vide ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 31. Marts Pedal2 skrev, for 5 timer siden: Ja det gjorde jeg, det var en massage briks, med hul til ansigtet. Ved bæltestedet delte briksen sig i to. Så hvert af mine ben kunne hvile sig på underlag, mens pikken kunne dingle frit, og Mirella kunne komme til mellem benene Det var med andre ord ikke en briks med et gloryhole (hvis det var det du ville vide ) Det må jo betyde at jeg snart skal forbi. Det jeg gerne vil er at få noget massage med lidt frække berøringer. Så skal hun kravle derned og malke min pik med hænderne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 12. April Nogen der ved om hun stadig er i Aarhus ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedal2 10 Skrevet 22. April Zar skrev, den 12.4.2025 at 12:27: Nogen der ved om hun stadig er i Aarhus ?? I følge hendes annonce i dag, er Mirella stadig i Århus - håber hun bliver her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 97 Skrevet 22. April Var på et dejligt Visit LangFredag eftermiddag. Super service og rigtig sød kvinde og maaaaaaassssssser af tid. Kommer helt sikkert igen hvis ellers hun bliver her !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mhansen70 1 Skrevet 28. April Ringrideren skrev, den 29.3.2025 at 09:49: Jeg kan kun tilslutte mig TS jeg har besøgt mirella rigtig mange gange netop pga hendes prostata massage, og lige pt kan jeg ikke finde nogle der gør det bedre end hende her i Aarhus. Jo flere gange man besøger hende, jo bedre orgasmer får man Et hun glat forneden ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedal2 10 Skrevet 27. Maj Pedal2 skrev, den 22.4.2025 at 10:55: I følge hendes annonce i dag, er Mirella stadig i Århus - håber hun bliver her Hun er desværre ikke i Århus lige for tiden, men hun har lovet at komme tilbage jeg ved ikke, hvor hun er nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg